Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Czyżby moje wczorajsze PW?

po części stary też, ale jednego druta żem wypiął drugiego odciął i jakoś to lata.. zobaczymy jak pojeżdżę, bo dziś robiłem za szofera rodziców i kijanką się rozbijałem, a co do poprzedniej mojej wiadomości, nie orientujesz się czy lepiej jedno czy dwumas ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To już pytaj w innym dziale, ja od początku mojej przygody z audi siedzę a V6 niż R4 :decayed: rzuć na PW co tam modziłeś dzisiaj i czym zrobiłeś korektę licznika po swapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdzałem piny od manetki "na krótko",

wychodzi na to, chcąc wyrezac switch'e w manetce ,

wystarczy podłączyc dwa - przewijanie np w prawo i reset.

Chyba ze czegos nie zauwazyłem - moim zdaniem dwa przyciski "przewijają" menu na LCD

w lewo lub w prawo, pełnią jeszcze jakąś funkcje?

pzdr,

assist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdzałem piny od manetki "na krótko",

wychodzi na to, chcąc wyrezac switch'e w manetce ,

wystarczy podłączyc dwa - przewijanie np w prawo i reset.

Chyba ze czegos nie zauwazyłem - moim zdaniem dwa przyciski "przewijają" menu na LCD

w lewo lub w prawo, pełnią jeszcze jakąś funkcje?

pzdr,

assist

przewijają tylko na fisie opcje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ xxxSzYbAxxx

dzieki za info, powiedz mi jeszcze jedną rzecz:

chodzi o spalanie, nie ruszałem auta, tylko odpalony silnik (temp oleju działa ;) )

pokazuje mi zasieg 300 km, srednie 10/100km ale chwilowe 0.

I teraz pytanie, czy cos jest nie podłączone, czy dlatego ze nie ruszyłem auta.

Wiem, ze najprosciej było by pojechac kółko, ale mam strategiczne miejsce parkingowe,

które na bank byłoby zajęte, gdybym gdzies ruszył.. ;>

pzdr.

assist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ xxxSzYbAxxx

dzieki za info, powiedz mi jeszcze jedną rzecz:

chodzi o spalanie, nie ruszałem auta, tylko odpalony silnik (temp oleju działa ;) )

pokazuje mi zasieg 300 km, srednie 10/100km ale chwilowe 0.

I teraz pytanie, czy cos jest nie podłączone, czy dlatego ze nie ruszyłem auta.

Wiem, ze najprosciej było by pojechac kółko, ale mam strategiczne miejsce parkingowe,

które na bank byłoby zajęte, gdybym gdzies ruszył.. ;>

pzdr.

assist

standardowo liczniki odpięte od prądu pokazują 10/100. Też się zesr***m, że źle podpiąłem spalanie, ale okazało się, że trzeba faktycznie auto ruszyć, by spalanie również ruszyło, więc pewnie masz wszystko spoko podpięte, wystarczy ruszyć auto by spalanie się pokazało i ożyło na fisie...

no a zasięg pokazuje Ci tyle ile masz niby w baku, wszystko zalezy czy masz blat od a4 czy a6, jeśli od a6 to czeka Cię jeszcze zmiana pływaka by pokazywało ok.. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

budzik od a4, wiec temat plywaka mnie nie dotyczy..

trafiło mi sie vdo polift fis perfekt za 125 z wysyłką - zal było nie brac;)

Tyle ze angol, wiec tarczki do wymiany, poki co przekodowany tylko.

Wsad juz mam, tylko tarczek do EU brak..

dziekuje za info, mam nadzieje ze jutro spalanie ruszy.

pzdr.

assist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy licznik z anglika benzyniaka wystarczy potraktować odpowiednim wsadem żeby go przerobić na EU diesel?

Czy zanim go przerobię, mogę jeździć bez żadnych skutków ubocznych? oczywiście pomijając błędne wskazania obrotomierza i prędkościomierza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to jeśli o przeróbki chodzi: mam licznik UK od benzyny R4, tak na pierwszy rzut oka moje tarcze mają taką samą skalę. Podejdą bez bawienia się w sady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie odnośnie fis. Czy jest możliwość zmiany języka, żeby komunikaty były w języku angielskim a przejechany dystans w km. Miałem licznik angola i po zmianie kodowania na 04340 informacje były w języku angielskim, teraz mam EU przy tym kodowaniu komunikaty są w języku niemieckim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz podpiety czujnik ilosci plynu w spryskiwaczach? czy poprostu zmasowany? jak nie masz to wez kodowanie 00140

Mam czujnik, jeśli wpiszę to co podałeś nie będę miał gongu otwartych drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kaju182 to moze wymienimy sie na tarcze?

jaki masz nr licznika, moze wsad załatwi sprawe?

pzdr.

assist

Mam tarczkę UK, ale z wsadami nie chce się bawić, wolałbym prawdę mówiąc wymienić cąły licznik i obejść tylko immo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz podpiety czujnik ilosci plynu w spryskiwaczach? czy poprostu zmasowany? jak nie masz to wez kodowanie 00140

Mam czujnik, jeśli wpiszę to co podałeś nie będę miał gongu otwartych drzwi.

to wpisz 04140, czemu masz nie miec gonga zmieniajac z 3na1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju Ty licznik angola chcesz z a6? :decayed: posiadam na stanie takowy :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, jak rozpoznać licznik poliftowy z zegarkiem cyfrowym, czy jest z A6 czy z A4?

Bo to dosyć ważne wychodzi z tego wątku :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli po kodzie najłatwiej?

4b0, 4z7 to a6'tki..

a a4? 8d0 ?

Dokładnie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...