Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak otwieram drzwi lampki się świecą fis tylko nie pokazuje o tym info. Pokazuje info tylko o bagażniku , z drzwiami cisza.

Apropo produkcji auto ściągniete z DE niby 2000r w papierach nie mogę tego znaleźć szczerze :facepalm::facepalm::facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pewnie ktos rzezbil i krancowek nie popodpinal :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ktos rzezbil i krancowek nie popodpinal :decayed:

polift nie ma krańcówek :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeżeli to 2000r powinienem mieć cyfrowy zegarek czy analogowy też wychodził w tym roku jeszcze ? Pewnie znając moje szczeście wjeba... się na kolejną mine i był zmieniany licznik i dlatego takie cyrki ...

Nie ma napewno to nic wspolnego z tym że żaden z pilotów nie jest powiązany z samochodem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ktos rzezbil i krancowek nie popodpinal :decayed:

polift nie ma krańcówek :decayed:

a cholera Cie wie jak to w 4 jest :kox:

ja mam modul i bangla

dziwne tylko ze mu pokazuje otwarty bagol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeżeli to 2000r powinienem mieć cyfrowy zegarek czy analogowy też wychodził w tym roku jeszcze ? Pewnie znając moje szczeście wjeba... się na kolejną mine i był zmieniany licznik i dlatego takie cyrki ...

Nie ma napewno to nic wspolnego z tym że żaden z pilotów nie jest powiązany z samochodem ?

Albo piloty nie żyją, albo faktycznie masz inny blat wsadzony i immo off. Pokaż ten licznik, powinieneś mieś zegarek cyfrowy z palemką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podświetlenie czerwone blatów, czyli licznik z początkowych poliftów czyli początek roku 99 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz pytanie o co chodzi, albo mu ktoś licznik podmienił i z mikrostycznikami z zamków się nie buja albo po prostu przystanek autobusowy i na sztuke :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz pytanie o co chodzi, albo mu ktoś licznik podmienił i z mikrostycznikami z zamków się nie buja albo po prostu przystanek autobusowy i na sztuke :grin:

Jak nie cztery czy pięć... :whistling: No dla mnie to tu jest wyjebka jak chooy, bo ten licznik nie ma prawa bytu w aucie z rocznikiem 2000...! :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto raczej nie po wypadku bo wszystko bdb sprawdzone i wsio całe.

No ale widzę że się wpakowałem w gówno jak zwykle musi coś być ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A napisz mi jedno , czy działa Ci temp oleju ? Jeśli tak lub nie to zobacz dwie rzeczy, zrób nam foto miski olejowej od spodu , no chyba ze wiesz jak wygląda sensor oleju w misce i powiesz czy jest czy nie ma, i czy w podstawie filtra jest czujnik ?

---------- Post dopisany at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany at 18:40 ----------

I zrób jeszcze jedna rzecz , wyjmij licznik i zobacz czy jest druciarstwo z kabli zrobione jakieś , i powiedz coś więcej o tych nie przypisanych kluczach, kontrolka od immo Ci działa normalnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie , chooj wie o co kaman , według naklejek w samochodzie i wszystkich maneli w aucie to 04/99r produkcji , w brifie to jest czeski film - nikt nic nie wie , nic nie pisze różne daty ogólnie cyrk jak chooy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwiecień jeszcze mógł dostać taki blat :whistling: nie miałeś grzebanego CA czasami w drzwiach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie Panowie :) Pytanko mam. Czy w pełnym fisie to normalne zachowanie ? Mianowicie w moim starym jager miałem tak, że jak mi wywyaliło błąd abs to oprócz kontrolki wywalało na wyświetlacz czerwone (!) i piszczało buzerem ( chyab trzy razy ). Miałem ostatnio problem z czujnikiem i zauważyłem że w tym full fis zapala się tylko żółta kontrola i koniec. Dodatkowo w tych zegarach co mam nie pali mi się kontrolka od oil sensor ( ostatnio jak zmieniałem termostat to zalałem niechcący skubańca i mi czasem nie stykał. Na jagerze od razu wywalało komunikat na żółto a na vdo tylko spada wskazówka temp oleju i potem jest błąd na vagu. Pytam bo ogólnie zastanawiam się czy w razie czego zadziała mi ostrzeżenie o niskim stanie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie Panowie :) Pytanko mam. Czy w pełnym fisie to normalne zachowanie ? Mianowicie w moim starym jager miałem tak, że jak mi wywyaliło błąd abs to oprócz kontrolki wywalało na wyświetlacz czerwone (!) i piszczało buzerem ( chyab trzy razy ). Miałem ostatnio problem z czujnikiem i zauważyłem że w tym full fis zapala się tylko żółta kontrola i koniec. Dodatkowo w tych zegarach co mam nie pali mi się kontrolka od oil sensor ( ostatnio jak zmieniałem termostat to zalałem niechcący skubańca i mi czasem nie stykał. Na jagerze od razu wywalało komunikat na żółto a na vdo tylko spada wskazówka temp oleju i potem jest błąd na vagu. Pytam bo ogólnie zastanawiam się czy w razie czego zadziała mi ostrzeżenie o niskim stanie oleju.

raczej nie, chyba źle pociągnąłeś jakiegoś druta... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy zmieniasz olej, jam spuscisz olej to daj zaplon i zobaczysz czy pokazuje

Generalnie osobiscie nie polegam na czujniku poziomu i sprawdzam regularnie bagnetem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...