Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie wazna sprawa bo niechce wtopic hajsu czy zegary z 1.8t rocznik 11/98 do mojego 1.8 20V bez turbo chodzi o to czy w te zegary jest wbudowany immobilaizer bo umnie jest poza.

Kolego Ty masz piekna sprawe

wkladasz zegary i smigasz.... to ze masz imo poza autem znaczy ze odpali Ci nawet bez zegarow...

w zegarach z immo w zegarach usuwasz diode/zarowke immo i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie wazna sprawa bo niechce wtopic hajsu czy zegary z 1.8t rocznik 11/98 do mojego 1.8 20V bez turbo chodzi o to czy w te zegary jest wbudowany immobilaizer bo umnie jest poza.

Kolego Ty masz piekna sprawe

wkladasz zegary i smigasz.... to ze masz imo poza autem znaczy ze odpali Ci nawet bez zegarow...

w zegarach z immo w zegarach usuwasz diode/zarowke immo i tyle

Jak nie masz sprzętu do odlutowania diody, to zdejmij tarczki i taśme izolacyjną włóż pod tarczkę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie bardzo i nie wiem czy dublować piny...

Licznik po 2000 r. 

[b]connector for basic functions, 32-pin, blue[/b]

(...)

21 -Door contact, driver's side

(...)

[b]connector for additional functions, 32-pin, green[/b]

1 -Door contact (all doors)

(...)

6 -Tailgate

(...)

1 pin zielonej jak mniemam jest do ogólnego komunikatu auta, a każde drzwi jak widać są podłączone pod osobny pin, żeby wyświetlały osobne info. niebieska wtyka pin 21 drzwi kierowcy, pin 6 zielonetj wtyki to klapa, no a reszta w szarej. Tak ma być i koniec, w tych sprawach fabryki bym nie poprawiał, tylko robił zgodnie ze sztuką.

To ja wiem, od czego te piny, nie wiem jednak jaki kabelek (skąd) wpiąć w ten pin 1 zielonej kostki żeby było zgodnie ze sztuką ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO lipa szukam wsadu do poliftowej szafy z a6 1.8T eu :facepalm:

kurde jak poszukasz jakie numery licznika wchodziły w a6 w wersji europejskiej z tego rocznika co są twoje da się ogarnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju - mam szarą wtyczkę pełniej obsadzoną kablami, postaram się jutro foty zrobić z układem pinów i kolorem kabli to będziesz mógł dorzucić/wymienić w tym Twoim wizualnym opisie

Przy okazji, ma ktoś wsad do licznika polifta A4 z cyfrowym zegarkiem do diesla EU np. 8D0 920 932 F albo 8D0 920 932 C albo jakiegoś 8D0 920 980 byle by Diesel EU???

Walcze cały czas z przejścówką z przedlifta, lutowanie..

Jak skończe i przetestuje to wrzuce dla potomnych.. pewnie się przyda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej wiedzy wynika, że to jest sygnał otwartych drzwi. W przedlifcie odpowiada za wszystkie drzwi, tzn obojętnie które drzwi otworzysz - pojawia się autko na FISie, no a w FISie, to tylko za kierwocy odpowiada, bo reszta drzwi ma swoje już piny w szarej wtyczce.

No właśnie nie bardzo i nie wiem czy dublować piny...

Licznik po 2000 r. 
[b]connector for basic functions, 32-pin, blue[/b] 
(...)
21 -Door contact, driver's side 
(...)

[b]connector for additional functions, 32-pin, green[/b] 
1 -Door contact (all doors) 
(...)
6 -Tailgate
(...)

Reszta drzwi w szarej.

A zbiornik wyrównawczy? Trzeba wymieniać na polifta czy nie?

tak, trzeba wymieniac jak poliftowy fis wsadzasz bo inaczej bd darl morde z plynem, co do zegarka, mam palme bez wtyczki..:decayed:

to ja to zrobiłeś i nie mam na myśli dragi:decayed:...i jak masz licznik (firma i a4,a6), bo już się pogubiłem.

VDO z A6:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju - mam szarą wtyczkę pełniej obsadzoną kablami, postaram się jutro foty zrobić z układem pinów i kolorem kabli to będziesz mógł dorzucić/wymienić w tym Twoim wizualnym opisie

Przy okazji, ma ktoś wsad do licznika polifta A4 z cyfrowym zegarkiem do diesla EU np. 8D0 920 932 F albo 8D0 920 932 C albo jakiegoś 8D0 920 980 byle by Diesel EU???

Walcze cały czas z przejścówką z przedlifta, lutowanie..

Jak skończe i przetestuje to wrzuce dla potomnych.. pewnie się przyda...

mam wsad podeślij maila to wyśle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam wsad do a4 z cyfrowym zegarkiem bialym podswietleniem z 1.9 tdi bodajze afn EU :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie a gdzie się koryguje wskazania spalania bo po wgraniu innego wsadu spalanie mi mocno zaniża

---------- Post dopisany at 11:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:46 ----------

kaju i do ciebie jeszcze jedna sprawa jak możesz wyślij mi dwa wsady z twojego licznika. chodzi mi żeby sprawdzić gdzie w hexie są zapisane wartości od podświetlenia licznika. wyślij jeden po edycji w kanale odpowiedzialnym za tą opcje

---------- Post dopisany at 12:29 ---------- Poprzedni post napisany at 11:24 ----------

dobra spalanie ogarnięte głupio się przyznać ale kodowanie złe miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek jest jeszcze gdzies w wskaznikach blok co sie udtawia spalanie - 100% i mozesz chyba 15% w gore i w dol ustawic, ale ktory blok to nie pamietam...

Mozna ogarnac konto np [email protected] z haslem a4klub i loginem tez a4klub ;) i tam wsady poopisywane wrzucac: nr szaf rocznikiem modelem i nr silnika oraz pojemnoscia :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek jest jeszcze gdzies w wskaznikach blok co sie udtawia spalanie - 100% i mozesz chyba 15% w gore i w dol ustawic, ale ktory blok to nie pamietam...

Mozna ogarnac konto np [email protected] z haslem a4klub i loginem tez a4klub ;) i tam wsady poopisywane wrzucac: nr szaf rocznikiem modelem i nr silnika oraz pojemnoscia :naughty:

Szybko jakiś dowcipniś usunął by je...

Nie pisać o pierdołach tylko pomóżcie z tym ostatnim pinem, nad którym się głowię!! :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze by usunal moze nie haslo zreszta moga znac wtajemniczeni ;P a i kopie ktos moze robic w razie W

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

bronson, na elce lezy wsad z fx'a powinien pasowac.

Jesli chodzi o baze wsadów, ogólnodostepne hasło - ok,

pod warunkiem, ze podamy MD5 dla kazdego pliku..

Unikniemy nowego tematu - giganta, "jak postawic uwalony licznik":grin:

pzdr.

assist

---------- Post dopisany at 18:08 ---------- Poprzedni post napisany at 18:06 ----------

Prezes na pewno wykroi nam fragment na serwerze,

napewno mniej miejsca zajmą (wsady) , niż nasze wynurzenia :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie o tym myślałem, najlepiej jak by 1-2 osoby ogarnęły wrzucanie tzn wysyłasz na jakiś adres i potem dopiero wrzucane i udostępniane

pliki z numerem licznika w nazwie, jeśli jakieś ręczne modyfikacje w wsadzie względem oryginału to dodatkowo plik tekstowy z tą samą nazwą z informacjami co i jak.

Wracając do tematu przewodniego...

studiowałem wczoraj schematy elektryczne A4 przedliftowe 96 i 97 i nigdzie nie ma informacji żeby do licznika szedł sygnał Airbag (invertered) a na kostce licznika specjalny pin jest...

na sterowniku Airbaga są chyba ze 3 wolne piny.. może któryś z nich ma ten sygnał... jak jutro auto rozbebesze spisze przy okazji numer sterownika airbaga...

a jak by ktoś wypatentował jak sterownik silnika z przedlifta z immo1 sparować z immo2 albo immo3... to ozłocić można.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z hexem przed/po zmianie wartości poszczególnego podświetlenia blatu to musicie zaczekać do końca miesiąca, jak będę w kraju na weekend. Wtedy to ogarnę, na każdej możliwej wartości zrzuce wsad i wtedy można porównywać wartości i kminić w tym temacie we wsadach aczwórkowych. Co do wolnych pinów w sterowniku AB... Podejrzewam, że jest on przygotowany do opcji PASSENGER AB ON/OFF. Ja mam przełącznik w schowku, ale podłączyłem tylko jego podświetlenie (był dokładany przeze mnie), a nie podłączyłem się pod sterownik, bo nie chciało mi się radia i climatronica rozbebeszać. Bo lampka w podsufitce też ma opcję PAB ON/OFF :decayed: fajnie świeci kilka sekund po włączeniu zapłonu :wink: nas od jakiegoś czasu pogięło z rozkminianiem tych wsadów, jeszcze ogarniemy całego hexa licznika i albo nas Ingolstadt pod swoje skrzydła będzie chciało przygarnąć, albo jakaś specjalna organizacja, zajmująca się wypożyczaniem takich fur :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to pasja jest Karol ;) beda swiatla poliftowe z tylu u mnie ;)

zeby nie bylo OT zacznij sie zastanawiac czy nie będzie np wyrzucalo błedu spalonych żarowek przy stwierdzeniu lamp polift :grin:

a powie mi ktos co sie nada do wylutowania diody immo bo moja lutownica ma grot jak ja pindole... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...