Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

wskazowki sie czepia? moze je wyciagales i za mocno wcisnales? :decayed:

co do wyswietlacza to pewnie siada tasma - wymiana wyswietlacza Cie czeka

no chyba ze masz taka stalowa obramoweczke za slabo zamocowana - dociska wyswietlacz do plyty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Daniel ten kabelek od czujnika temp oleju idzie do kostki i musisz od tej kostki dać kabelek na fisa na kostke 4 pinową (takie czteri piny wystają pierwszy z brzegu tylko nie pamiętam który to był ) A z tym wyświetlaczem ciężka sprawa bo praktycznie one są niedostepne. Zagadaj z kolegą szogun on robi fisy i naprawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniająć przedlift na polifta, na pewno trzeba zmieniać zbiorniczek wyrównawczy, z powodu innego czujnika?:eusathink:Muszę mieć pewność .

pin 1 zielona T32a - door contact (all doors) - co (skąd) tutaj trzeba i za co odpowiada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam pany założyłem czujnik oleju i wpiołem do licznika i nic cisza wskazówka aniu ruszy i co panowie jakaś propozycja?? czujnik wkręciłem w podstawe filtra kabelek miałem w komorze silnika i wpiołem może mam co wpiąć w pusce ecu?
wjedź na jakąś autostradę...i dawaj mu w palnik...przynajmniej turbince też ulżysz i przeczyścisz ją. Moje pierwsze wrażenie...zdupcone:facepalm:, ale jak dłużej pojeździłem:whistling::decayed:

---------- Post dopisany at 14:48 ---------- Poprzedni post napisany at 14:47 ----------

pany pytanie jak przekrecam kluczyk to w liczniku skazówki tak się czepią i tak samo jak wyciągam kluczyki ze stacyjki co to? jeszcze pytanie jak docisne wyświetlacz to wyświetal wyrażnie a jak nie przyciskam to prawde mówiąc gówna widać (kur.. co tanie to drogie:facepalm:)

a że się "czepią" to na pewno masz wskazówkę tego oleju lub ładowania za mocno wciśniętą:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel ten kabelek od czujnika temp oleju idzie do kostki i musisz od tej kostki dać kabelek na fisa na kostke 4 pinową (takie czteri piny wystają pierwszy z brzegu tylko nie pamiętam który to był ) A z tym wyświetlaczem ciężka sprawa bo praktycznie one są niedostepne. Zagadaj z kolegą szogun on robi fisy i naprawia
OK napisałem do kolegi, a powiec mi jak docisne taśme to wyświetlacz doś świeci i wszystko widać, a powieć spalanie z której kostki brałeś bo według opisu z forum to kostka druga od prawej kabelek żółty ale ja w tej kosce nie mam takiego koloru mam takie

DSC_0026.jpg

<br /><br />

jak sprawdzałem pod pinem 18 w ecu jest taki kolor kabla ale ktoś pisał że to nie ten,jeszcze jedno pytanie jak odpale auto to wskazówki w liczniku leżą, jak podpiąć czujnik temperatury zewn. bo miałem wyświetlacz w starym liczniku.

DSC_0029.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzyj się tej fotce i powiedz co widzisz w tle w beżowej (żółtej) kostce? :decayed:

PS. powieDZ ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyyy pany pytanie... :decayed:

co to jest jak na fisie w miejscu gdzie jest dystans do przejechania na paliwie z baku, wyskakuje 2:00 h i zaczyna sobie mrugać? :decayed:

tzn. że jadę 2 godziny? :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyyy pany pytanie... :decayed:

co to jest jak na fisie w miejscu gdzie jest dystans do przejechania na paliwie z baku, wyskakuje 2:00 h i zaczyna sobie mrugać? :decayed:

tzn. że jadę 2 godziny? :grin:

Dokładnie. Nie to, że jedziesz 2h, tylko od momentu odpalenia motoru minęło 2h. Na trasie może to sugerować odpoczynek, ale to tylko Twoja wola, czy zjedziesz na parking na fajke, czy będziesz jarał w aucie, ja najwyższą wartość jaką tam zobaczyłem, to 16h :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. To znaczy ze jedziesz dwie godziny bez przerwy i zalecana przerwa :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

A do Ciebie miałem też pisać... Mam już na partycji system 32bit i vag-com ruszył z miejsca :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ma ktos rozpiske jak polaczyc kable z manetka poliftowa do wtyczki przedliftowej. mam zrobione ladnie prawie jak w ori ale kabelek od sprysku mam wlutowany w styk w srodku manetki i aby patrzec jak kiedys sie urwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. To znaczy ze jedziesz dwie godziny bez przerwy i zalecana przerwa :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

A do Ciebie miałem też pisać... Mam już na partycji system 32bit i vag-com ruszył z miejsca :wink:

To dobrze. A ja u siebie sprawdzalem wtedy i skopalem. Do dzis tego nie zrobilem , jakos weny nie mam :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieraz vcds lub vag-com jest lepszy od vasa do prostych rzeczy jak trzeba szybko cos zakodowac itp. Jak poprzedni zakup troche na siebie zarobi to kupie ori vcds.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...

W trakcie przelotek robienia jestem między autem przedliftowym a licznikiem poliftowym z A4 z 3 gniazdami 32 pinowymi...

chciałem na stole licznik przetestować i wszystko OK poza podwświetleniem...

dałem piny 15 i 20 z niebieskiej wtyczki na +12 i każdy z osobna próbowałem... i nic, zero podświetlenia licznika..

może ktoś miał takie jazdy??

Licznik VDO 8D0 920 980

jakie szanse że w liczniku podświetlenie zwalone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn na stole Ci nie rusza? Mase dałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie szanse że w liczniku podświetlenie zwalone?

Znikome na to, żeby jebło całe, zrozumiałbym jedną czy dwie diody, ale nie wszystkie.

---------- Post dopisany at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany at 21:22 ----------

jak podłączałem na stole zeby zgrac hexa,

tez nie miałem podswietlenia, (1,23+ ;7,24-chyba)

w aucie wszystko gra, podswietlenie bangla

Po podaniu plusa na terminal 15 i masy na terminal 31 obojętnie który pin powinno ruszyć podświetlenie, czyli pin 1 do plusa, a 7 do minusa i powinno się podświetlić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Stole...

podłączyłem z niebieskiej 7,9 i 24 na mase

pin 1 i 23 na +12V

i próbowałem albo sam pin 20 albo sam pin 15 dać albo oba naraz do +12V

i nic... zero podświetlenia...

Licznik ma czujnik natężenia światła koło 0 skali prędkościomierza

kol. vauxhall95 co mi wcześniej kiedyś o wyłączeniu CANów mówił ale chyba nie do końca wiem czy to może mieć związek i jak to VAGiem zrobić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...