Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

sluchajcie a czy licznik z 1.8t z fisem 11/98r podejdzie do mojego 1.8 adr 96r? czy immo jest w liczniku 98r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

linii nie zlikwidujesz, tez próbowałem kiedyś, jak coś to wyświetlacz mam :decayed:

tia... ale przynajmniej spróbowałem...

Czy może być tak że taśma od wyświetlacza do płyty licznika jest przyklejona?? nie przylutowana??

Na taśmie od Twojego Wyświetlacza wyraźnie widać że był wylutowywany...

P.S. nie wiem czy z zakupem wyświetlacza nie będę musiał poczekać na przypływ gotówki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniająć przedlift na polifta, na pewno trzeba zmieniać zbiorniczek wyrównawczy, z powodu innego czujnika?:eusathink:Muszę mieć pewność .

pin 1 zielona T32a - door contact (all doors) - co (skąd) tutaj trzeba i za co odpowiada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obowiązkowa pozycia w tutorialu:

jak szybko i bezpiecznie zdjąć taczkę predkosciomierza,

zadnymi widelcami!!!

Zwariowałeś?! :facepalm: PALCAMI!! Tylko i wyłącznie.

Zmieniająć przedlift na polifta, na pewno trzeba zmieniać zbiorniczek wyrównawczy, z powodu innego czujnika?:eusathink:Muszę mieć pewność .

pin 1 zielona T32a - door contact (all doors) - co (skąd) tutaj trzeba i za co odpowiada?

A chociażby za drzwi kierowcy i chyba nawet klapę bagażnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok, ale klape i drzwi kierowcy do innego pinu sie podłącza. Pod ten pin podłączam też kierowcy, czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej wiedzy wynika, że to jest sygnał otwartych drzwi. W przedlifcie odpowiada za wszystkie drzwi, tzn obojętnie które drzwi otworzysz - pojawia się autko na FISie, no a w FISie, to tylko za kierwocy odpowiada, bo reszta drzwi ma swoje już piny w szarej wtyczce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

linii nie zlikwidujesz, tez próbowałem kiedyś, jak coś to wyświetlacz mam :decayed:

tia... ale przynajmniej spróbowałem...

Czy może być tak że taśma od wyświetlacza do płyty licznika jest przyklejona?? nie przylutowana??

Na taśmie od Twojego Wyświetlacza wyraźnie widać że był wylutowywany...

P.S. nie wiem czy z zakupem wyświetlacza nie będę musiał poczekać na przypływ gotówki...

nie wiem czy byly klejone, moja byla lutowana, dlatego lepiej sie trzyma :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu zegarka radiowego... czyli w licznikach z A4 polift fullfis muszą być te wtyczki dodatkowe z tyłu? Inaczej nie ma szans na 'palme'?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej wiedzy wynika, że to jest sygnał otwartych drzwi. W przedlifcie odpowiada za wszystkie drzwi, tzn obojętnie które drzwi otworzysz - pojawia się autko na FISie, no a w FISie, to tylko za kierwocy odpowiada, bo reszta drzwi ma swoje już piny w szarej wtyczce.

No właśnie nie bardzo i nie wiem czy dublować piny...

Licznik po 2000 r. 
[b]connector for basic functions, 32-pin, blue[/b] 
(...)
21 -Door contact, driver's side 
(...)

[b]connector for additional functions, 32-pin, green[/b] 
1 -Door contact (all doors) 
(...)
6 -Tailgate
(...)

Reszta drzwi w szarej.

A zbiornik wyrównawczy? Trzeba wymieniać na polifta czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej wiedzy wynika, że to jest sygnał otwartych drzwi. W przedlifcie odpowiada za wszystkie drzwi, tzn obojętnie które drzwi otworzysz - pojawia się autko na FISie, no a w FISie, to tylko za kierwocy odpowiada, bo reszta drzwi ma swoje już piny w szarej wtyczce.

No właśnie nie bardzo i nie wiem czy dublować piny...

Licznik po 2000 r. 
[b]connector for basic functions, 32-pin, blue[/b] 
(...)
21 -Door contact, driver's side 
(...)

[b]connector for additional functions, 32-pin, green[/b] 
1 -Door contact (all doors) 
(...)
6 -Tailgate
(...)

Reszta drzwi w szarej.

A zbiornik wyrównawczy? Trzeba wymieniać na polifta czy nie?

tak, trzeba wymieniac jak poliftowy fis wsadzasz bo inaczej bd darl morde z plynem, co do zegarka, mam palme bez wtyczki..:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej wiedzy wynika, że to jest sygnał otwartych drzwi. W przedlifcie odpowiada za wszystkie drzwi, tzn obojętnie które drzwi otworzysz - pojawia się autko na FISie, no a w FISie, to tylko za kierwocy odpowiada, bo reszta drzwi ma swoje już piny w szarej wtyczce.

No właśnie nie bardzo i nie wiem czy dublować piny...

Licznik po 2000 r. 
[b]connector for basic functions, 32-pin, blue[/b] 
(...)
21 -Door contact, driver's side 
(...)

[b]connector for additional functions, 32-pin, green[/b] 
1 -Door contact (all doors) 
(...)
6 -Tailgate
(...)

Reszta drzwi w szarej.

A zbiornik wyrównawczy? Trzeba wymieniać na polifta czy nie?

tak, trzeba wymieniac jak poliftowy fis wsadzasz bo inaczej bd darl morde z plynem, co do zegarka, mam palme bez wtyczki..:decayed:

to ja to zrobiłeś i nie mam na myśli dragi:decayed:...i jak masz licznik (firma i a4,a6), bo już się pogubiłem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie bardzo i nie wiem czy dublować piny...

Licznik po 2000 r. 

[b]connector for basic functions, 32-pin, blue[/b]

(...)

21 -Door contact, driver's side

(...)

[b]connector for additional functions, 32-pin, green[/b]

1 -Door contact (all doors)

(...)

6 -Tailgate

(...)

1 pin zielonej jak mniemam jest do ogólnego komunikatu auta, a każde drzwi jak widać są podłączone pod osobny pin, żeby wyświetlały osobne info. niebieska wtyka pin 21 drzwi kierowcy, pin 6 zielonetj wtyki to klapa, no a reszta w szarej. Tak ma być i koniec, w tych sprawach fabryki bym nie poprawiał, tylko robił zgodnie ze sztuką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by ktoś chciał sobie przekodować licznik w benzynie z angielskiego na europe niech pisze mam odpowiedni wsadzik co przeskaluje licznik ja testowałem na 920 980K D12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by ktoś chciał sobie przekodować licznik w benzynie z angielskiego na europe niech pisze mam odpowiedni wsadzik co przeskaluje licznik ja testowałem na 920 980K D12

A próbowałeś zrobić reedycje diesla z europy na uk? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol ja mam wsad angolski bodajze do gnojowoza :naughty:

misiek a to wsad do poliftowej szafy a6? czy a4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO lipa szukam wsadu do poliftowej szafy z a6 1.8T eu :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wazna sprawa bo niechce wtopic hajsu czy zegary z 1.8t rocznik 11/98 do mojego 1.8 20V bez turbo chodzi o to czy w te zegary jest wbudowany immobilaizer bo umnie jest poza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...