Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a nie lepiej zrobic ori odlutować noge diody i polaczyc z immo z jego roku.

On ma immo poza licznikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Któryś miał tutaj sprawdzić kanał 19 w a4, u assista bodajże nieaktywny, kogoś jeszcze mamy z pełnym fisem z a4? Ja na battalionie zaraz rzucę temat, może coś z tego wyjdzie

ja moge sprawdzić ale dopiero jak do domu dojade... i auto rozładuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba żeby wsad podmienić :grin::grin:

nooo Karola wsad do mnie pasował, Kaju z jakiego roku masz licznik?? 03? bo mój tez jest 03, a z tego angola 01, uwalił pamięć.. :whistling:

może to jakaś zależność.. chyba że wiesz VAS`em można coś podziałać nawet bez wersji highline, trzeba by sprawdzić na jakimś dawcy..

A jaki wsad mam wgrać do Twojego licznika? Masz jakieś życzenia?

taaa no wrzuć Kaja wsad zobacz czy to ma ręce i nogi, a przebieg 283 Panie, bo taki powienien byc u mnie :decayed:

najważniejsze by Cana wyłączyć potem będziemy sie w przebiegi bawić :grin:

Oki. musze sobie przebieg zapisać na kartce bo za kilka dni go nie znajde :grin::grin:

Team byśmy stworzyli dobry, w międzyczasie jak tutaj guzdraliście, to ja Grześkowi przesłałem wsad i instrukcję na mailu :decayed:

---------- Post dopisany at 19:49 ---------- Poprzedni post napisany at 19:48 ----------

Aha, Grzesiek, zrób mu immo off, żeby mu nie migało :wink:

My to taki drimtim :grin: co by nas tylko moderator nie usadził jak Boeing DreamLinera :grin:

no jak nie trzeba diody wylutowywać, wole zrobić immo off, jak w przyszłości bym go gonił to bedzie w 100% wartościowy :decayed: a jak będzie wszystko banglać to ten potencjometr cwiara jak masz mi ogarniesz :decayed: to bierz kartkę zapisuj bo zapomnisz :grin:

---------- Post dopisany at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ----------

Karol a na Twoim wsadzie to ile jest najechane 482kkm?

Panie.... :polew::polew::polew::polew: 758 z hakiem :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, ponad 758kkm jest tam na tym wsadzie :wink: wy tu nie pitolcie głupot więcej, tylko na zlot płaćcie hajs, ja właśnie zaliczke posłałem i formularz na PW do jarko :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, tylko końcówke ma inną. U mnie CAN wyłączyłeś? To jest licznik z allroada i tam nie ustawisz głównego kodowania na 00XXX, no chyba, że Twoimi programami pójdzie. Maciek, pisz dokładnie co chcesz mieć zrobione, nie będę ciągle za Ciebie myślał :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz sprawdzić. Ja na xp smigam więc nie wiem. zaraz wysyłam.

---------- Post dopisany at 20:34 ---------- Poprzedni post napisany at 20:31 ----------

Poszlo. Gdzieś wyczytałem że działa nawet na zwykłym kkl, ale nie sprawdzałem. Ja go używam tylko do odczytu i ewentualnie do edycji wsadów.

---------- Post dopisany at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany at 20:34 ----------

strzeliłem w strone i znalazłem :grin: fart :decayed:

To w sumie numery licznika są takie same jak karola, tylko literka inna. U niego dało się can wyłączyć a u Ciebie nie. dziwne troche.

no własnie za***iście dziwne, po wrzuceniu wsadu od Karola też nie szło CANa wyłączyć... :whistling:

musi być różnica w tej jednej literce bo u mnie np. kanał 19 też był niedostępny...

Karol a co Grzesiowi już "kazałeś" zrobić? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja pamiętam co ja tam robiłem? :grin: Jak program daje rade?

Na 64 bitach coś tam się instaluje, ale nie idzie odpalić, ani nic, musiałbym wejść w 32 bity, to najwyżej jutro.

---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ----------

CAN out, korekta przebiegu, mój wsad, żebyś miał highline, sensor oleju out. Więcej grzechu nie pamiętam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja pamiętam co ja tam robiłem? :grin: Jak program daje rade?

Na 64 bitach coś tam się instaluje, ale nie idzie odpalić, ani nic, musiałbym wejść w 32 bity, to najwyżej jutro.

---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ----------

CAN out, korekta przebiegu, mój wsad, żebyś miał highline, sensor oleju out. Więcej grzechu nie pamiętam :decayed:

To masz screena co on pokazuje. Ten wsad to nie Twoj

vag_programmer.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja pamiętam co ja tam robiłem? :grin: Jak program daje rade?

Na 64 bitach coś tam się instaluje, ale nie idzie odpalić, ani nic, musiałbym wejść w 32 bity, to najwyżej jutro.

---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ----------

CAN out, korekta przebiegu, mój wsad, żebyś miał highline, sensor oleju out. Więcej grzechu nie pamiętam :decayed:

no jak bd miał highline to wskazówki sobie ustawię :grin:

no masz rację - CAN out, korekta, Twój wsad, sensor, immo off, potencjometr i to tyle w tym temacie..

tylko żeby potem była mozliwość włączenia sensora, bo planuję miske kiedys tam wrzucić z czujnikiem, a na razie mega mnie irytuje ten sensor... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko nie wiem czy immo off sie da zrobić. Z tego co pamiętam to się robiło w sterowniku silnika.

no to jak sie nie da wyłączyć, to mechanicznie diodę wyłącz :decayed: jeśli możesz oczywiście :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi w liczniku wyłączyć immo, żeby mu nie migała kontrolka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale taka opcja była tylko w ecu silnika, w liczniku nie pamiętam żeby coś takiego można było ustawić.

---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:05 ----------

A teraz was zaskocze. Przed chwilą w ETKE zaglądnąłem i licznik Maćka został w którymś tam roku wycofany z produkcji i w jego miejsce wszedł z końcówką G , czyli musi być to samo. No może oprócz kanału 19. Ale obrotomierz i inne wskaźniki powinny działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale taka opcja była tylko w ecu silnika, w liczniku nie pamiętam żeby coś takiego można było ustawić.

---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:05 ----------

A teraz was zaskocze. Przed chwilą w ETKE zaglądnąłem i licznik Maćka został w którymś tam roku wycofany z produkcji i w jego miejsce wszedł z końcówką G , czyli musi być to samo. No może oprócz kanału 19. Ale obrotomierz i inne wskaźniki powinny działać.

czyli musieli zobaczyć że cos jest nie tak i zmienili, bo teraz ja Cie zaskocze, mój i Karola licznik jest z 2003 roku... :whistling:

---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ----------

chyba że obudowa była zmieniona a płytka jest starsza... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak i załączyłem przecież numer licznika... z M na końcu.. :whistling:

---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 21:22 ----------

Grzesiu daj maila podeślę Ci oryginalny wsad.. :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...