Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

fotki niestety z fona więc może jakość średnia...

klapę załatwiłem... jest odwrotnie sterowana.... jak zamknięta to obwód otwarty jak otwarta to zamknięty... nie wiem czemu uparcie ją do masy dawałem...

i chyba mam czerwoną diodę w podświetleniu fisa na górze uwaloną bo prawie nie widać infa z radia... chyba że to tak ma być...????

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - e44889bfcc649.jpg

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - bc401b500a0dd.jpg

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - bcebd67a2a094.jpg

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - d3f3e387d9ee2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ok właśnie może adaptacja się spieprzyla , poczekam z kupnem tego plywaka do czasu jak może znajdziesz kanał w którym można to zrobic

Narazie to znalazlem. Ale gdzieś było jeszcze ustawianie pełnego zbiornika.

Kanał dopasowania 30 - korekta charakterystyki czujnika wskaźnika poziomu paliwa[TABLE=class: cc abstand-liste-erster einzug-standard hinweis-rumpf]

Wartość „128“ oznacza fabrycznie ustawioną średnią charakterystykę opornościową czujnika wskaźnika poziomu paliwa.

[/TABLE]

[TABLE=class: cc abstand-liste einzug-standard hinweis-rumpf]

[TD=class: einzug-liste] [/TD]

Charakterystykę opornościową czujnika wskaźnika poziomu paliwa można zmienić w zakresie 120 … 136 Ω.

[/TABLE]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok właśnie może adaptacja się spieprzyla , poczekam z kupnem tego plywaka do czasu jak może znajdziesz kanał w którym można to zrobic

Narazie to znalazlem. Ale gdzieś było jeszcze ustawianie pełnego zbiornika.

Kanał dopasowania 30 - korekta charakterystyki czujnika wskaźnika poziomu paliwa[TABLE=class: cc abstand-liste-erster einzug-standard hinweis-rumpf]

Wartość „128“ oznacza fabrycznie ustawioną średnią charakterystykę opornościową czujnika wskaźnika poziomu paliwa.

[/TABLE]

[TABLE=class: cc abstand-liste einzug-standard hinweis-rumpf]

[TD=class: einzug-liste][/TD]

Charakterystykę opornościową czujnika wskaźnika poziomu paliwa można zmienić w zakresie 120 … 136 Ω.

[/TABLE]

Kiedyś to pisałem tutaj w temacie, ale faktycznie jest burdel nie z tej ziemi :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zastanawia mnie dlaczego wskazowka wskaźnika nie reaguje wogole w zakresie od pełnego zbiornika do 3/4. Przed awaria procka jak zalalem do pelna to od razu wskazowka schodziła w lewo w raz z upływem paliwa a tu tkwi w miejscu przez ten zakres a później momentalnie idzie sobie powolutku na to 3/4 a później juz jednostajnie schodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to dopiero w sobotę bo jutro cały dzień w robocie

Gdybym nie majstrował przy plywaku to chociaż byl bym pewny ze to wina licznika, mimo nowego procka, sprawdzę ta adaptacje , włożę nowy pływak( może na poniedziałek będzie ) i zobaczę co będzie

Znów lamerskie pytanie

Na vagu wchodzę w licznik , Adaptation , wchodzę w kanał 30 i co dalej klik po kliku dokładnie mi napisz żebym czegoś nie zjepal i co zapamiętywał w których okienkach co jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karteczka i długopis wskazane, jak chcesz coś zmieniać :wink: fakt, jest możliwość powrotu do poprzednich danych, ale to wyższa jazda. Wyświetli Ci starą wartość i nową wartość, wpisujesz do okienka nową wartość i dajesz zapisz. Ot cała filozofia :wink: nie nie zjebiesz, to nie wgrywanie wsadu :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Pany, chyba miarka się przebrała i wywalę też pełny fis z auta bo wqurwia mnie już ten zakichany sensor, co 100km zaświeca się to gówno z informacją o niskim stanie oleju :facepalm: No ile można otwierać i zamykać maskę...

Dalej nikt tego nie ogarnął ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na oil sensor receptą jest wymiana miski lub zrobienie emulatora ... innej opcji nie ma, chociaż mam od Maxa licznik w którym, rzekomo można zgasić sensor. Nie mam czasu na próby więc też szukam miski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz zamontowany czujnik w misie?

No oczywiście, w polifcie to standard, jeżeli czujnik był by uwalony to przecież non stop by wywalało błąd co na starym 1/2fis nigdy nie miało miejsca, muszę włożyć od kogoś na próbę inny sprawny licznik z działającym wskaźnikiem temperatury oleju :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuźwa.. fotki w necie ludków różnych oglądałem i podświetlenie też części z radiem powinno być wyraźne tak jak na dolnej części FISa...

no musisz miec diody uwalone innej opcji nie ma, albo przy lutowaniu cos popieprzyles...:whistling:

musze wyciągnąć i sprawdzić... tak się zastanawiam jaki jest objaw jak zapięte są tylko kable DATA i CLOCK a ENABLE nie... jak to będzie się zachowywać... może tu jest problem.. a może jednak diody...

A pytałeś kiedyś o wyświetlanie Tagów MP3... takie coś znalazłem.. projekt stary ale może by zadziałał oczywiście tylko po starej komunikacji nie po CANie

Displaying text in the dashboard's FIS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki, a wymieniał ktoś miskę w afnie na taką z czujnikiem?? bo mam ta starą czarną miskę, era kamienia łupanego i tak oglądam te miski na allegro i nie wiem niby afny a każda inny kształt... o co tu chodzi... by nie kupić miski która nie będzie pasowała... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuźwa.. fotki w necie ludków różnych oglądałem i podświetlenie też części z radiem powinno być wyraźne tak jak na dolnej części FISa...

no musisz miec diody uwalone innej opcji nie ma, albo przy lutowaniu cos popieprzyles...:whistling:

musze wyciągnąć i sprawdzić... tak się zastanawiam jaki jest objaw jak zapięte są tylko kable DATA i CLOCK a ENABLE nie... jak to będzie się zachowywać... może tu jest problem.. a może jednak diody...

A pytałeś kiedyś o wyświetlanie Tagów MP3... takie coś znalazłem.. projekt stary ale może by zadziałał oczywiście tylko po starej komunikacji nie po CANie

Displaying text in the dashboard's FIS

Raczej coś z diodami w sumie jest ich 8 jak dobrze pamiętam, 2 rzędy po 4 i jeżeli któraś nie świeci to gaśnie cały rząd, albo uwaliło ich zasilanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki, a wymieniał ktoś miskę w afnie na taką z czujnikiem?? bo mam ta starą czarną miskę, era kamienia łupanego i tak oglądam te miski na allegro i nie wiem niby afny a każda inny kształt... o co tu chodzi... by nie kupić miski która nie będzie pasowała... :whistling:

Misa musi być z brzuchem... i dodatkowo zauważyłem że nad korkiem spustowym wszystkie dostępne na allegro i nie tylko mają otwór tak jakby do odmy... a przeca u nas odma wchodzi w blok silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuźwa.. fotki w necie ludków różnych oglądałem i podświetlenie też części z radiem powinno być wyraźne tak jak na dolnej części FISa...

no musisz miec diody uwalone innej opcji nie ma, albo przy lutowaniu cos popieprzyles...:whistling:

musze wyciągnąć i sprawdzić... tak się zastanawiam jaki jest objaw jak zapięte są tylko kable DATA i CLOCK a ENABLE nie... jak to będzie się zachowywać... może tu jest problem.. a może jednak diody...

A pytałeś kiedyś o wyświetlanie Tagów MP3... takie coś znalazłem.. projekt stary ale może by zadziałał oczywiście tylko po starej komunikacji nie po CANie

Displaying text in the dashboard's FIS

Tylko czemu to po CANie nie gania, zrobiłbym sobie dolną linię na scrollu... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej coś z diodami w sumie jest ich 8 jak dobrze pamiętam, 2 rzędy po 4 i jeżeli któraś nie świeci to gaśnie cały rząd, albo uwaliło ich zasilanie.

raczej uwaliło zasilanie ale jak se tak teraz myślę to od początku jak pamiętam to jak się wciśnie lewy przycisk i jest tam informacja napisana co się z autem dzieje to jak pierwszy raz odpaliłęm silnik na stole najpierw to też tak blado się wyświetlało... myślałem że to kwestia wyświetlacza...

sprawdziłem wszystko co mogło pujść nie tak przy lutowaniu... nie ma opcji... nic trza się za angolem rozglądać kolejnym... ten to niewielka strata... 60zł kosztował.. +koszt wyświetlacza który można przelutować do kolejnego... albo ten puścić do kolejnego właściciela...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek zainteresowałem sie troszke w twojej sprawie i niestety mam złe wieści.Jezeli juz został tam wgrany inny wsad nie da rady postawic tego licznika,poprostu zapisuja sie dane w innych komorkach i w konsekwencji fis nie działa i dziwnie pika jakby pod siłe był podlaczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek zainteresowałem sie troszke w twojej sprawie i niestety mam złe wieści.Jezeli juz został tam wgrany inny wsad nie da rady postawic tego licznika,poprostu zapisuja sie dane w innych komorkach i w konsekwencji fis nie działa i dziwnie pika jakby pod siłe był podlaczony.

tak wiem, licznik poszedł do cwiary, ma go zreanimować, wymieniając pamięć i może uda mu sie cos z tym durnym canem zrobić, szkoda by było takiego licznika bo stan był dobry i fis świetny... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...