arre Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Cwiara ja mam identyczna sytuacje wiec dwie takie szafy w takim samym stanie.... Ciekaw jestem jutro jak pod programator podlacze na podlaczonej szafie co programator odczyta :/ ---------- Post dopisany at 22:33 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ---------- Kurde by sie jakas madra glowa przydala na elektrodzie takie siedza... ale jak wiedza to nie powiedza bo tylko kasa kasa kasa
Gość cwiara Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 jest forum Forum Elektronika Samochodowa Nie dość że się płaci za rejestracje ponad 20zł to jak zadalem pytanie to odpowiedzieli że mogą mi naprawić, bo sie nie znam dlatego że mam za mało postów.
vauxhall95 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Licznik w ktorym nie da sie wyłączyc can to jest crypto jak wspomnialem jest nie do uratowania.
Marcin6 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Panowie a tarczki w poliftach są połączone wszystkie 4?? VDO
bronson Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Panowie a tarczki w poliftach są połączone wszystkie 4?? VDO w poliftach A4 tarcza obrotomierza, temperatury oliwy i napięcia jest osobno, tarcza prędkościomierza jest z tarczką temp. chłodziwa i poziomem paliwa..
arre Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 To sie jeszcze okaże Tez tak mysle ze to jakas mala pierdulka jest i wszystko sie da... to jest elektronika z przed 10 lat wiec mega jakichs tam cudow nie ma... kwestia tylko odpowiedniej wiedzy
kaju Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 To sie jeszcze okaże Tez tak mysle ze to jakas mala pierdulka jest i wszystko sie da... to jest elektronika z przed 10 lat wiec mega jakichs tam cudow nie ma... kwestia tylko odpowiedniej wiedzy To by dawno to poszło zrobić
Gość cwiara Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 To sie jeszcze okaże Tez tak mysle ze to jakas mala pierdulka jest i wszystko sie da... to jest elektronika z przed 10 lat wiec mega jakichs tam cudow nie ma... kwestia tylko odpowiedniej wiedzy A mi sie wydaje ze to jakies hujowe te pamieci sa. Maciek dzisiaj mi wysyla trupa z ori pamiecia i przelutuje ja. Sciagnalem z tego linku co podales wyzej arre wsad z koncowka g i jest calkiem inny niz wsad Karola z tym samym nr. Dziwne to. Sent from my iPhone using Tapatalk
assist Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 ke? od kiedy trza płacic za rejestracje na elektronice? zasadzka...
arre Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 A obczaj sobie Grzesiu z tego linku co podalem dwa ostatnie wsady i J jeden jest zwykly drugi crypto ale czemu go gosc podal jako zwykly i crypto to nie wiem Bede wrzucal dzisiaj po kolei przez klipsa i badal co sie dzieje i tez sie za jakims trupem rozgladam do przelutowania pamieci ---------- Post dopisany at 09:37 ---------- Poprzedni post napisany at 09:19 ---------- Licznik Audi S3 8L0920980RX uszkodzony soft - Wersja do druku PODOBNY PROBLEM teoretyczne rozwiazanie Welcome to: DeJaVu uVaJeD -> support site
Szymoonk Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Pany pomocy. Miałem licznik FIS przedliftowy z 95r i radio symphony II z A6 i RDS po can adapterze był. Zmieniłem licznik na poliftowy z cyfrowym zegarem, połączyłem wszystko po can. Radio odpala podświetlenie jest i ogólnie działa jak fabryka chciała ale brak RDS na FIS. Strasznie mnie irytuje ta ciemna plama na FIS a mam już tak z rok czasu. Ktoś cos wie, cos słyszał od kolegi, siostry, kochanki ?
bronson Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Pany pomocy. Miałem licznik FIS przedliftowy z 95r i radio symphony II z A6 i RDS po can adapterze był. Zmieniłem licznik na poliftowy z cyfrowym zegarem, połączyłem wszystko po can. Radio odpala podświetlenie jest i ogólnie działa jak fabryka chciała ale brak RDS na FIS. Strasznie mnie irytuje ta ciemna plama na FIS a mam już tak z rok czasu. Ktoś cos wie, cos słyszał od kolegi, siostry, kochanki ? a ustawiłeś w zegarach w kanale 62 że info z radia ma latać po CANie??
Szymoonk Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 TAK robiłem to rok temu i jesli możesz to podaj mi jakie powinno być prawidłowe kodowanie dla licznika z A4 FIS z cyfrowym zegarem + radio symphony 2 po can... =)
Gość cwiara Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 ke?od kiedy trza płacic za rejestracje na elektronice? zasadzka... Ja sobie nie przypominam zebym placil ale Szyba chcial sie zarejestrowac ostatnio i trzeba smsa wyslac za 24 zl. Sent from my iPhone using Tapatalk
bronson Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 TAK robiłem to rok temu i jesli możesz to podaj mi jakie powinno być prawidłowe kodowanie dla licznika z A4 FIS z cyfrowym zegarem + radio symphony 2 po can... =) 00001
arre Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Cwiara mi sie dalej tym tych pamieci - z A nie podoba w znaczeniu ze sa jak byk 8bit a chyba powinny byc 16 i moze dlatego wariuje licznik :/ http://www.tme.eu/pl/Document/2c1a0d8fd265c16de98667b10ad8ce89/93xx86x.pdf
bronson Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Cwiara mi sie dalej tym tych pamieci - z A nie podoba w znaczeniu ze sa jak byk 8bita chyba powinny byc 16 i moze dlatego wariuje licznik :/ http://www.tme.eu/pl/Document/2c1a0d8fd265c16de98667b10ad8ce89/93xx86x.pdf te które można ustawić 8/16bit mają końcówkę C
Gość cwiara Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 A w tme atmele z literka a sa jako 8/16 bit. A pozatym mam jeszcze inne pamieci Sent from my iPhone using Tapatalk
witek1234 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 witam znalazłem takie cos wedle tego opisu da sie wyłączyc czujnik . w adaptacjach bloki 38 i 39 Audi A4 2001 > Zestaw wskaźników, opis kanałów dopasowania Ten dokument służy jako informacja dodatkowa do odczytanych lub wprowadzonych (w czasie ręcznego kodowania) kanałów dopasowania, które są niezbędne w przypadku wymiany zestawu wskaźników. Odczytane dane (kod lub kanały dopasowania) podawane są w postaci zgłoszenia i można je wydrukować, jeżeli przy wczytywaniu danych do nowego zestawu wskaźników wystąpią problemy. W tym celu nacisnąć na dolnym pasku menu przycisk Drukuj, a następnie Protokół sprawdzania działania. Wcześniej jednak należy wybrać odpowiedni nośnik przekazu danych. Dodatkowo podczas odczytu sprawdzana jest komunikacja w celu ewentualnego stwierdzenia nieprawidłowości podczas odczytu danych. Jeżeli podczas odczytu kodu lub kanału dopasowania występują trudności, na wyświetlaczu pojawi się informacja Nie można prawidłowo odczytać. Przypadek szczególny stanowią kanały dopasowania 29 i 46 - 48. Kanał dopasowania 29 dotyczy czujnika poziomu paliwa 2 i może być odczytywany tylko, gdy samochód został zakodowany w zestawie wskaźników jako samochód z napędem Quattro. Kanał dopasowania 46 podaje ogólną ilość zużycia paliwa i występuje tylko w przypadku silników benzynowych. Kanał dopasowania 47 (zawartość sadzy) i 48 (obciążenie termiczne) występują tylko w silnikach wysokoprężnych. Podczas ręcznego dopasowania w funkcji Diagnoza własna samochodu, kanały dopasowania 40 - 49 (dla WIV=WartungsInrtervallVerlängerung) muszą zostać podane i zapisane w następującej kolejności. 45A42A43A44A40A41A49 Kanał dopasowania 3: I Korekta zużycia 85 - 115% (w etapach co 5%) Korekta: 85% 90% 95% 100% 105% 110% 115% Wartość w kanale: 85 90 95 100 105 110 115 Kanał dopasowania 4: I Wersje języka: 1. Niemiecki 2. Angielski 3. Francuski 4. Włoski 5. Hiszpański 6. Portugalski 7. Nie zdefiniowano 8. Chiński Kanał dopasowania 9: I Przebieg w km / milach / 10 np.: 5000 km w zestawie wskaźników, 500 w kanale dopasowania (W przypadku kodowania w milach wskazanie jest w milach) Przejęcie stanu licznika z dotychczasowego zestawu wskaźników do nowego zestawu wskaźników wiąże się z następującymi warunkami: Licznik całkowitego przebiegu w nowym zestawie wskaźników nie może wskazywać więcej niż 100 km. Można wprowadzić tylko jeden stan licznika większy niż 100 km. Jeżeli zestaw wskaźników jest zakodowany w milach (Wielka Brytania i USA) należy wykonać wprowadzanie danych również w milach. Po nieprawidłowym wprowadzeniu możliwa jest kolejna próba, o ile po pierwszej zmianie nie został pokonany jeden raz odcinek 5 km lub o ile nie zostało odłączone zasilanie napięciowe zestawu wskaźników (zacisk 30). Nieprawidłowe wprowadzenie po 5 km prowadzi to tego, że nie można już używać urządzenia. Kanał dopasowania 18: I Ogrzewanie postojowe XXXX0: ogrzewanie postojowe niezamontowane XXXX1: ogrzewanie postojowe zamontowane XXXX2: ogrzewanie postojowe zamontowane i wyłącza się wraz z wyłączeniem silnika XXXX3: tylko wentylacja postojowa XXXX4: tylko wentylacja postojowa, która wyłącza się wraz z wyłączeniem silnika XXX0X: ogrzewanie postojowe bez wstępnego rozgrzewania silnika XXX1X: ogrzewanie postojowe ze wstępnym rozgrzewaniem silnika Kanał dopasowania 19: I Zegar sterowany falami radiowymi XXXX0: zegar sterowany falami radiowymi nieaktywny XXXX1: zegar sterowany falami radiowymi aktywny XXXX2: zegar sterowany falami radiowymi nie jest aktywny, a siedzenia sportowe aktywne (tylko RS4) (z nr PR Q4P) XXXX3: zegar sterowany falami radiowymi aktywny i siedzenia sportowe aktywne (tylko RS4) (z nr PR U2A i Q4P) I Funkcja Lap-Timer w systemie informowania kierowcy (Fahrerinformationssystem) (tylko RS4): Wartość kodu XXX0X = wskazanie Lap-Timer nieaktywne (tylko RS4) Wartość kodu XXX1X = wskazanie Lap-Timer aktywne (tylko RS4) I System informowania kierowcy XX0XX: system informowania kierowcy 1 XX1XX: Highline bez systemu informowania kierowcy, tzn. brak zgłoszeń dotyczących okresu jazdy, brak ostrzeżeń o braku płynu w układzie mycia, brak ostrzeżeń dotyczących świateł hamowania i lampek kontrolnych (brak także podczas przebiegu sprawdzania) i brak możliwości wyboru punktu menu "komputer"; wskazanie w komputerze samochodowym tylko zasięgu (nie można przełączyć dalej) XX2XX: system informowania kierowcy z prowadzeniem funkcji menu XX3XX: system informowania kierowcy z prowadzeniem funkcji menu i z przełączaniem jednostek I Komputer samochodowy X0XXX: tylko płaszczyzna 2 (pamięć trwała) X1XXX: płaszczyzna 1 i 2 I Opcje oświetlenia 0XXXX: oświetlenie (wskazówka i skala) ZAŁ tylko przy światła ZAŁ 1XXXX: oświetlenie wskazówek ZAŁ przy aktywnym zapłon ZAŁ, oświetlenie skal (1. charakterystyka przyciemniania) i oświetlenie wskazówek aktywne przy światła ZAŁ 2XXXX: oświetlenie skal (1. charakterystyka przyciemniania) aktywne przy zapłon ZAŁ, oświetlenie skal i wskazówek aktywne przy światło ZAŁ 3XXXX: oświetlenie skal (z 2. charakterystyką przyciemniania) i oświetlenie wskazówek aktywne przy zapłon ZAŁ lub światła ZAŁ Kanał dopasowania 29: I Charakterystyka zbiornika paliwa (czujnik poziomu paliwa 2 - tylko Quattro) Przesunięcie równoległe charakterystyki zbiornika paliwa o +/- 32 Ω przez przyciski ze strzałkami testera V.A.G Korekta: -32 ... -2 -1 0 +1 +2 ... +32 Wartość w kanale: 96 ... 126 127 128 129 130 ... 160 Kanał dopasowania 30: I Charakterystyka zbiornika paliwa (czujnik poziomu paliwa 1) Przesunięcie równoległe charakterystyki zbiornika paliwa o +/- 32 Ω przez przyciski ze strzałkami testera V.A.G Korekta: -32 ... -2 -1 0 +1 +2 ... +32 Wartość w kanale: 96 ... 126 127 128 129 130 ... 160 Kanał dopasowania 35: I Próg liczby obrotów Wartość dla progu liczby obrotów dynamicznego ostrzeżenia o ciśnieniu oleju od 0 do 1000 /min w etapach co 250 /min Korekta: 0 +250 +500 +750 +1000 Wartość w kanale:0 250 500 750 1000 Kanał dopasowania 38: Za pomocą tej funkcji można wyłączyć lub włączyć ostrzeżenie o minimalnym poziomie oleju przy niskim poziomie oleju. Obecnie ostrzeżenie to występuje we wszystkich samochodach. Funkcję tą można wykonać tylko po uprzednim wprowadzeniu kodu uprawniającego do dostępu "13861". XXXX0: ostrzeżenie o minimalnym poziomie oleju nieaktywne XXXX1: ostrzeżenie o minimalnym poziomie oleju aktywne Kanał dopasowania 39: I Zamontowany TOG TAK / NIE (TOG = czujnik poziomu i temperatury oleju -G266-) Za pomocą tego kanału określa się, czy czujnik poziomu i temperatury oleju jest zamontowany w zestawie wskaźników lub w innym sterowniku (np. sterowniku silnika). W zależności od tego następnie dezaktywowana zostaje diagnoza czujnika. Aktualnie czujnik montuje się we wszystkich samochodach. Kanał ten można zmienić tylko po uprzednim wprowadzeniu funkcji zezwolenia na dostęp "13861". XXXX0: brak analizy czujnika temperatury i poziomu oleju z zestawu wskaźników XXXX1: analiza czujnika temperatury i poziomu oleju z zestawu wskaźników Kanał dopasowania 40: I Przebieg od przeglądu w odcinkach 100 km Kanał dopasowania 41: I Czas od przeglądu w dniach Kanał dopasowania 42: I Minimalna wartość przebiegu w km w odcinkach co 100 km Kanał dopasowania 43: I Maksymalna wartość przebiegu w km w odcinkach co 100 km - Jeśli zestaw wskaźników został ustawiony na okres stały (bez przeglądu Longlife, gatunek oleju 1), nie można odczytać kanału dopasowania 43. Maksymalny przebieg w km odpowiada w tym przypadku minimalnemu przebiegowi w km. Kanał dopasowania 44: I Maksymalny okres czasu w dniach - Jeśli zestaw wskaźników został ustawiony na okres stały (bez przeglądu Longlife, gatunek oleju 1), nie można odczytać kanału dopasowania 44. Maksymalny okres czasu odpowiada w tym przypadku minimalnemu okresowi czasu. Kanał dopasowania 45: I Gatunek oleju 1 = gatunek oleju 1 dla samochodów bez funkcji Longlife 2 = gatunek oleju 2 dla samochodów z funkcją Longlife 3 = gatunek oleju 3 tylko dla samochodów z silnikiem wysokoprężnym i z immobiliserem 3 Kanał dopasowania 46: (tylko silniki benzynowe) I Ogólna ilość zużycia paliwa w l Kanał dopasowania 47: (tylko silniki wysokoprężne) I Zawartość sadzy w odcinkach co 100 km Kanał dopasowania 48: (tylko silniki wysokoprężne) I Obciążenie termiczne w odcinkach co 100 km Kanał dopasowania 49: I Minimalny okres czasu w dniach Kanał dopasowania 60: I Listwa zamontowanych elementów, magistrala danych napędu XXXX1: silnik (seryjny) XXXX2: skrzynia biegów (w przypadku automatycznej skrzyni biegów) XXXX4: hamulec (seryjny) XXX16: poduszka bezpieczeństwa (seryjna) X1024: zestaw wskaźników (seryjny) XXXXX: suma zakodowanych urządzeń np.: w tym przypadku "1031" Kanał dopasowania 61: I Lista zamontowanych elementów, magistrala danych systemu Komfort XXXX1: inteligentny moduł mocy (seryjny) XXXX2: centralny elektroniczny układ nadwozia (seryjny) XXX64: przyczepa (wyposażenie dodatkowe) XX128: dach składany (seryjny w modelu Cabrio) XX256: zestaw wskaźników (seryjny) XX512: układ kontroli ciśnienia w oponach (wyposażenie dodatkowe) X1024: moduł kolumny kierownicy (seryjny) X2048: układ klimatyzacji (seryjny) 32768: ogrzewanie postojowe (wyposażenie dodatkowe) XXXXX: suma zakodowanych urządzeń np.: w tym przypadku "36803" Kanał dopasowania 62: I Lista zamontowanych elementów, magistrala danych wyświetlacza XXXX1: radio (wyposażenie dodatkowe) XXXX2: telefon (wyposażenie dodatkowe) XXXX4: system nawigacji (wyposażenie dodatkowe) XXXX8: system Telematik (wyposażenie dodatkowe) XXX16: zestaw wskaźników, zakodowany tylko wówczas, gdy zamontowane zostało 2. urządzenie XXXXX: suma zakodowanych urządzeń np.: w tym przypadku "31"
arre Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 wyjscia sa dwa albo pamiec nie taka albo wsady ale jak to rozwiazac nie wiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się