Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o podświetlenie po zapłonie to właśnie rozkminiamy z Karolem. Już wiemy gdzie to się znajduje ale na razie brak logiki w wartościach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

to podrzuc gdzie to siedzi ? wrzuce takiemu jednemu mozgowi z naszego forum to moze nas oswieci :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiemy tylko teoretycznie. Praktycznie wartości nic nam jak na razie nie powiedziały, ja dzisiaj nawet odpuszczam spota wrocławskiego i siedzę nad tym dopóki nie znajdę. W międzyczasie wyskoczę tylko fotkę pierdolnąć suce na leśnej dróżce, fajnie drzewka obsypało, może się do kalendarza jeszcze załapie na zimowe miesiące :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

te Rezaczu, podrzuc mi jedną kwestię:

blat z a4, nie podłączyłem radia jeszcze,

ciemno mam na górnej belce

(chyba ze jakieś ostrzeżenia - rezerwa wtedy na pomaranczowo)

teraz tak: podłączać pod 3LB (data enable clock), czy po CAN'ach?

jakies kodowanie specjalne ?

wiem ze jest gdzies napisane, nie bardzo umiem dzisiaj szukac;)

licznik 8d0 920 932fx

kac :facepalm::facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od radia, jak po CANach gania, to jak chcesz 3LB tam podłączyć? :wink: Po 3LB tylko druty ciągniesz z radia do licznika i powinno banglać, ewentualnie kodowanie AA w głownym zmieniasz, a jak po CANach, to kanał 62 wbijasz wartość 1 i górny FIS ożywa.

---------- Post dopisany at 10:55 ---------- Poprzedni post napisany at 10:54 ----------

Ten licznik jest na immo3, czyli gania już w nim CAN, powiedz mi jeszcze jakie masz radio, to Ci pomogę do końca :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to podrzuc gdzie to siedzi ? wrzuce takiemu jednemu mozgowi z naszego forum to moze nas oswieci :grin:

Jeśli chodzi o podświetlenie po zapłonie i inne fajne rzeczy z A6 do A4 to może być tak że nawet jeśli jakimś cudem uda się wartości ustawić w wsadzie to procek w którym wykonywane są konkretne algorytmy sterujące licznikiem albo nie będą tych wartości czytać albo będą je inaczej interpretować. W Pamięci zewnętrznej EProm przechowywane są ustawienia, kod programu sterującego zegarami na bank siedzi w procku....

więc byłaby kwestia rozkminienia softu licznika a dopiero potem zawartości Epromu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to podrzuc gdzie to siedzi ? wrzuce takiemu jednemu mozgowi z naszego forum to moze nas oswieci :grin:

Jeśli chodzi o podświetlenie po zapłonie i inne fajne rzeczy z A6 do A4 to może być tak że nawet jeśli jakimś cudem uda się wartości ustawić w wsadzie to procek w którym wykonywane są konkretne algorytmy sterujące licznikiem albo nie będą tych wartości czytać albo będą je inaczej interpretować. W Pamięci zewnętrznej EProm przechowywane są ustawienia, kod programu sterującego zegarami na bank siedzi w procku....

więc byłaby kwestia rozkminienia softu licznika a dopiero potem zawartości Epromu

Mądre słowa, może to być właśnie różnica pomiędzy blatami 8D0/4B0. Ale daj czas do wieczora, może coś się znajdzie.

---------- Post dopisany at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ----------

mam symphony w aucie.

w radiu widzę ze skrętka can podpięta jest..

stąd pytanie, 3LB tez jest na wtyku..

czy prawdą jest ze po 3LB "muli" info na fis?

Po 3LB możesz zrobić dolną linię na scrollu po wrzuceniu jakiegoś fajnego gówienka, kiedyś tu widziałem w temacie całkiem niedawno, ale nie pamiętam, po CANie możesz zapomnieć. Jak symphony I, to daj RDS po 3LB.

---------- Post dopisany at 11:02 ---------- Poprzedni post napisany at 11:01 ----------

A żeby muliło? Pierwsze słyszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale skrętka na pinach can w symfo jest fabrycznie wpieta,

wiec moze pojdzie po can jak budzik podłącze.

Co Ty na to wodzu?

---------- Post dopisany at 11:04 ---------- Poprzedni post napisany at 11:04 ----------

zara dojde deko do siebie i ide spr. podłączyc..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos moze czy jest jakas roznica w czujnikach temp.oliwy do podstawy w przed FL chyba wsio to samo ? etka mi strajkuje i mowi ze brak danych cos sie pojeb. Jak ktos moze to poprosze

Kaju u mnie to do off roadowego kalendarza moge zrobic foty kurfa kocham snieg i zime :banan:a tu masz juz po zimie co za paranoja :facepalm:nawet dobrze na lapie nie polatalem :suicide_anim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FARBKA byla tylko do 97 w najstarszych weglowych licznikach reszta to poprostu czerwone diody

Ja tu niektorych podziwiam :facepalm:,,,,,,,kolego Seba zajrzyj sobie do licznika i bedziesz wiedzial jak to wyglada

Aaa czyli jednak w tych nie najstarszych wskazówki mają już osobne podświetlenie, a nie jak w starych ciągną je z podświetlenia tarczek, to zmienia postać rzeczy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra byłem w aucie i teraz tak bawiłem się z tym podświetleniem. Info o tym jest zapisane na pewno w tej komórce tylko, że w blatach z a4 bynajmniej w moim przypadku wartości z blatu a6 na pewno nie podejdą. Próbowałem podmieniać i jak wpisałem mu wartość odpowiedzialną za włączenie oświetlenia blatu i wskazówek według wsadu z A6 to zapaliło mi się podświetlenie, ale jeszcze dodatkowo wyskoczył mi żyd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie miałem wartość 35 zmieniłem ją na 39 i teraz mam podświetlenie, ale po wyciągnięciu kluczyka i otwarciu drzwi nie odpala wyświetlaczy z przebiegiem i godziną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko

Kaju to ja dzwonilem pozdro ziom:hi:

Wczoraj byla walka wiec juz mowie co sie nie dalo zrobic

Licznik a6 wsad a4

Nie dalo rady odpalic podswietlania wskazowek po zaplonie jak wgrany wsad mial podswietlanie to obroty nie chulaly i tak ze 30 40 wsadow wgranych i klapa tylna sie darla jak wsad z 6 klapy brak (ale i drzwi itd)no ale wtedy plywak

Sprawa banalna powiecie ale kodowanie obrotka nie daje rady obroty sa ale na 1 ,2 lub 3 kresce czyli jakies sa ale bledne

JAK ODPALIC PODSWIETLANIE WSKAZOWEK jakos w hexach cos pogrzebac ?ALE W KTORYCH KOMORKACH ?

Ogolnie wszystko dziala ok tylko ze nie mam podswietlania a gdyby mi sie ledow zachcialo to wogole nie bede nic widzial na zegarach bo kolo tak ma i mizernie to wyglada ale nie o tym tu

JAKIES POMYSLY ??????

ktos tu problem ze spalaniem ma czytalem ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,kolego jak Karol pisal zmien wartosc i powinno pomoc ja po 5 litrow leje i kalibruje jak narazie o 2 sety zaniza jeszcze ale juz doszedlem o co comona ponad 1L oszukiwal :kwasny:

---------- Post dopisany at 09:47 ---------- Poprzedni post napisany at 09:41 ----------

Kiedyś ktoś przerabiał i zdrapywal farbe od środka z tarczek ale nie wyglądało to moim zdaniem estetycznie

FARBKA byla tylko do 97 w najstarszych weglowych licznikach reszta to poprostu czerwone diody

Ja tu niektorych podziwiam :facepalm:,,,,,,,kolego Seba zajrzyj sobie do licznika i bedziesz wiedzial jak to wyglada

a to nie jest wina, złego głównego kodowania? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz skrętkę, to wrzucaj po CANie do szarej wtyki, rozpiske pewnie znasz? No i potem adaptacja i cześć jak czapka, musi pójść. U mnie offroadu nie było w sumie nigdy, bo nawet w polonezie klepałem z tyłu resory i dokładałem pióro, a sprężyny przednie ciachałem minimum półtora zwoja :decayed: teraz latem miałem 61cm glebe, na zime nie podnosiłem, ale jak wsiadłem do teścia cordoby, to miałem lęk wysokości, a w czasie jazdy mało choroby morskiej się nie nabawiłem :dziura:

---------- Post dopisany at 11:11 ---------- Poprzedni post napisany at 11:11 ----------

Siemanko

Kaju to ja dzwonilem pozdro ziom:hi:

Wczoraj byla walka wiec juz mowie co sie nie dalo zrobic

Licznik a6 wsad a4

Nie dalo rady odpalic podswietlania wskazowek po zaplonie jak wgrany wsad mial podswietlanie to obroty nie chulaly i tak ze 30 40 wsadow wgranych i klapa tylna sie darla jak wsad z 6 klapy brak (ale i drzwi itd)no ale wtedy plywak

Sprawa banalna powiecie ale kodowanie obrotka nie daje rady obroty sa ale na 1 ,2 lub 3 kresce czyli jakies sa ale bledne

JAK ODPALIC PODSWIETLANIE WSKAZOWEK jakos w hexach cos pogrzebac ?ALE W KTORYCH KOMORKACH ?

Ogolnie wszystko dziala ok tylko ze nie mam podswietlania a gdyby mi sie ledow zachcialo to wogole nie bede nic widzial na zegarach bo kolo tak ma i mizernie to wyglada ale nie o tym tu

JAKIES POMYSLY ??????

ktos tu problem ze spalaniem ma czytalem ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,kolego jak Karol pisal zmien wartosc i powinno pomoc ja po 5 litrow leje i kalibruje jak narazie o 2 sety zaniza jeszcze ale juz doszedlem o co comona ponad 1L oszukiwal :kwasny:

---------- Post dopisany at 09:47 ---------- Poprzedni post napisany at 09:41 ----------

Kiedyś ktoś przerabiał i zdrapywal farbe od środka z tarczek ale nie wyglądało to moim zdaniem estetycznie

FARBKA byla tylko do 97 w najstarszych weglowych licznikach reszta to poprostu czerwone diody

Ja tu niektorych podziwiam :facepalm:,,,,,,,kolego Seba zajrzyj sobie do licznika i bedziesz wiedzial jak to wyglada

a to nie jest wina, złego głównego kodowania? :decayed:

Też już o tym gadalismy przez telefon, ponoć nie pomagało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju, w szarej 5 i 6 do radia?

wyłóz łopatą, dzisiaj ciezko ze mną..

po co mam sie zawiesic w aucie i przestac oddychac?

szara fisowan kosteczka :wink:

Karol zawsze można obroty jeszcze podregulować na którymś tam kanale :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szary wtyk, 5 CAN H, 6 CAN L analogicznie do rozpiski radia :wink: potem licznik, adaptacja, kanał 62, wartość 1, zapisz, dziękuję dobranoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie, znalazłem coś. Porównuję kolejne hexy i zaraz mówię co i jak.

---------- Post dopisany at 11:27 ---------- Poprzedni post napisany at 11:23 ----------

misiek547, puść mi sygnał na 884998276, chcę coś skonsultować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...