Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Łukasz z którego roku masz licznik który podłączasz chyba nie z białym podświetleniem :kwasny: który rok licznika

---------- Post dopisany at 11:28 ---------- Poprzedni post napisany at 11:23 ----------

ty wykorzystujesz ten schemat ???? bo chyba tak właśnie jest u ciebie

FIS_A4_98_na_00_MaxsteRR.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

---------- Post dopisany at 11:29 ---------- Poprzedni post napisany at 11:28 ----------

ja jechałem według tego i wszystko śmiga

kostki_T26.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mam licznik z zegarkiem analogowym z cyframi na blacie niewiem ktory to rok ale patrzac na schemat pierwszy to tak wlasnie mam podlaczone

---------- Post dopisany at 11:42 ---------- Poprzedni post napisany at 11:40 ----------

ale wg jednego i drugiego schematu miejsce podlaczenia pinow od temp wody jest takie same... aha w moim liczniku jest jeszcze kostka fisa czerwona 20pin

---------- Post dopisany at 11:45 ---------- Poprzedni post napisany at 11:42 ----------

mam na mysli lewa strone tego schematu bo mialem kostki niebieska i zolta

Opublikowano

kabelek od świec miałem na osobnym kablu i żarówce a teraz w nowym mam zrobiony malutki przekaźniczek tak aby wszystko chodziło jak w ori

---------- Post dopisany at 11:51 ---------- Poprzedni post napisany at 11:45 ----------

temperaturę płynu chłodzącego podpinasz z kostki starej żółtej z pinu 26 do pinu 8 w nowej niebieskiej wtyczce i musi chodzić nie ma innego wyjścia

Opublikowano
tłok przez komin Ci zajrzy do kabiny i zaśpiewa "Anielski orszak niech mą duszę niesie"

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

jak tu

Opublikowano

Karol mial na mysli ze duzo cwiczyl z organista koscielnym jak byl maly i mu tlok przez komin zagladal w rytm anielskiego orszaku

:grin::polew:

Opublikowano
kabelek od świec miałem na osobnym kablu i żarówce a teraz w nowym mam zrobiony malutki przekaźniczek tak aby wszystko chodziło jak w ori

---------- Post dopisany at 11:51 ---------- Poprzedni post napisany at 11:45 ----------

temperaturę płynu chłodzącego podpinasz z kostki starej żółtej z pinu 26 do pinu 8 w nowej niebieskiej wtyczce i musi chodzić nie ma innego wyjścia

wlasnie mam tak podpiete i lipa a dzis zauwazylem ze zegarek tez nie dziala moze ma to jakies powiazanie??

---------- Post dopisany at 20:37 ---------- Poprzedni post napisany at 13:58 ----------

panowie zaczyna mnie wkurw..c to auto juz dzis zniknal mi plus staly na pinie 23...:facepalm: bezpieczniki cale takze niewiem o co chodzi...:kwasny:

Opublikowano

Kolego, dwie opcje. Jeśli na starym liczniku Ci działa - kupiłeś zdrowo, ale to zdrooowo upierdolony licznik. Jeśli Ci na starym liczniku teraz też przestanie działać - zdrowo, ale to zdroooowo masz nayebane w kablach.

Opublikowano

:hi:

ojcowie, ponawiam pytanie:

ma ktos nr miski z czujnikiem do afn'a?

mam miske z końcem nr 603n podejdzie?

w.g. etki nie moge skojarzyc..

pzdr.

assist

Opublikowano

:hi:

Jest ktoś w stanie zrobić mi foty kolorów kabli wtyczek poliftowych (zielona i niebieska )? Kaju robił już foty, ale nie widać wszystkich kolorów niestety ;/ Albo gdzie można takie coś znaleźć ?

Dzięki!

Opublikowano
:hi:

Jest ktoś w stanie zrobić mi foty kolorów kabli wtyczek poliftowych (zielona i niebieska )? Kaju robił już foty, ale nie widać wszystkich kolorów niestety ;/ Albo gdzie można takie coś znaleźć ?

Dzięki!

A masz chociaż te moje foty? To przypatrz się nim.

Opublikowano

Witam czy zakladajac licznik z benzyny do diesla wystarczy zmienic tylko kodowanie czy tez wsad ?

Opublikowano

ON/PB masz inna skale obrotow wiec wsad trzeba zmienic :wink:

Opublikowano

Doopa - zmieniasz kodowanie i masz realne obroty .

Opublikowano

Beda realne po kodowaniu ale tylko na ori tarczkach. Jak chce zmienic tarczki na diesla to zmiana wsadu

Opublikowano

To o obrotach juz wiem, a jak bedzie z predkosciomierzem trzeba zmieniac tarczke czy nie

Opublikowano

Jak zmieniasz tarczki na eu to trzeba zmienic wsad na eu

Opublikowano

majstry znowu was pomecze:decayed: powiedzcie mi taka rzecz... od zbiorniczka plynu chlodzacego mam podlaczony pin na kostke niebieska pin 22 sa tam 2 kable jeden masa drugi sygnal do licznika czyli sie zgadza... od czujnika na wezu jest kostka z 4pinami 1pin to masa 2 staly + a 3 i 4 to sygnaly ktore ida do licznika... z tym ze jesli podlacze pin 3z kostki na pin8 w kostce niebieskiej temp na liczniku nie dziala jesli je zamienie tzn pin 4 z kostki na pin 8 kostki niebieskiej tez nie dziala wskaznik i stad moje pytanie czy z tej kostki na wezu ma byc podlaczony tylko 1 przewod czy 2? jesli 2 to gdzie ma isc ten drugi?

Opublikowano

E pany powiedzcie bo koleszka z forum do mnie pisał odnośnie zmiany z 1/2 fis na pełny no i paradzilem mu zeby sprawdzić licznik podpiąć go na zapalonym aucie , tylko teraz jak podmienil licznik na zapalonym i zgasił to normalnie odpala bez problemu poza tym ze immo miga ale może odpalić

Wtf?

Auto z 2000 r oczywiście a4

Opublikowano

majstry czujnik temp mi dziala na pin 7 idzie jeden sygnal z tego czujnika a na pin 8 idzie drugi;D hula az milo:D teraz pytanie jak zrobic sygnal braku plynu w ukladzie bez wymiany zbiorniczka?? jest na to jakies rozwiazanie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...