Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak pisalem oba sa analogi i przedlift i polift

wiec podawac sygnal temp z czujnika jedno pinowego na nozke ktora podal Sqizzy ( wczesniej ja odlutowaujac )

i musi gadac na bank :decayed:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czujnik w podstawie filtra jest analogowy. Musisz mieć czujnik w misce olejowej. Emulator powoduje tylko to że mie ma błędu na fis spowodowanego brakiem czujnika. Nic więcej, nie przekształca sygnału żeby wskazywało temperaturę. No chyba że masz przedliftowy licznik z fis to wtedy inna bajka. ;-)

Jest jeszcze opcja zrobienia emulatora cyfrowego z odpowiednim wsadem w pamieci ktory bd zamienial sygnal analogowy na cyfrowy i wtedy temp ozyje :hi:

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Opublikowano
Czujnik w podstawie filtra jest analogowy. Musisz mieć czujnik w misce olejowej. Emulator powoduje tylko to że mie ma błędu na fis spowodowanego brakiem czujnika. Nic więcej, nie przekształca sygnału żeby wskazywało temperaturę. No chyba że masz przedliftowy licznik z fis to wtedy inna bajka. ;-)

Jest jeszcze opcja zrobienia emulatora cyfrowego z odpowiednim wsadem w pamieci ktory bd zamienial sygnal analogowy na cyfrowy i wtedy temp ozyje :hi:

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

ale zanim ktos to ogarnie to moge juz nie miec mojej A4 :decayed:

Opublikowano

jutro ogarniam :) spokojnie chyba że pozbędziesz się do jutra b5 :)

Opublikowano
jutro ogarniam :) spokojnie chyba że pozbędziesz się do jutra b5 :)

nie no gdzie :wink:

czekam jutro na raport :decayed:

Opublikowano

żaden problem wszystko jest w necie nawet wsad do pobrania więc tylko chęci i można stworzyć przetestować :decayed:

Opublikowano
żaden problem wszystko jest w necie nawet wsad do pobrania więc tylko chęci i można stworzyć przetestować :decayed:

powaznie ?

dziwie sie ze jeszcze nikt tego nie zrobil.

ja chyba nie posiadam takich zdolnosci zeby takie cos zrobic :kwasny:

po drugie i tak bym nie znalazl tego w necie.

kiepsko mi idzie szukanie czegokolwiek :decayed:

Opublikowano

Bo w sumie jak ktos juz zrobi pierwszy emu to juz jest leniwy i nie chce sie rezac emu cyfrowego. Nikt jeszcze szlaku nie przetarł wiec to też zniechęca.. :wink:

No a druga czesc zboczencow ładuje miske z czujnikiem i czapka :wink:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Możecie mi napisać skąd wziąć ten cZujnik stykowy drzwi/wszystkie drzwi do pinu 1 zielonej kostki z rozpiski MaxteRRa ? Są jakieś zdjęcia tych krańcowek drzwi ? Gdzie tego szukać w ogóle ... Dzisiaj wieczorem będę walczył z temp. oleju.

wysłane z kanapki z szynką przez Tapatalk 2.

Opublikowano

koledzy wymieniłem zegary na pełny FIS tylko muszę zmienić kodowanie licznika na odpowiednie wiecie jakie na być do mojego modelu

Opublikowano

Jest rozpiska dokladna kodowania zegarow napewno masz 4 cylindry i pb

szukaj a znajdziesz :decayed:

Opublikowano

ok dzieki wiem ze na pewno mi nie pokazuje jak mam mało płynu chłodniczego

Opublikowano

Pan Policjant jak zawsze wyrecza ludzi w szukaniu :wink::decayed:

zycze wszystkim by wszedzie takie dobre ludzie Policjanty byly jak Kolega Bediks :banan::jerk::naughty:

Opublikowano
Pan Policjant jak zawsze wyrecza ludzi w szukaniu :wink::decayed:

zycze wszystkim by wszedzie takie dobre ludzie Policjanty byly jak Kolega Bediks :banan::jerk::naughty:

w końcu mają jakieś idee - w służbie obywatelom etc :decayed::grin:

Opublikowano
:nabijasie:
Opublikowano

z czego ha :decayed: poprostu tak jak wy mi odpawiadaliscie bez zgrzytu na lamerskie pytania tak ja teraz odpowiadam innym skoro znam odpowiedz z pamieci a udzielenie jej kosztuuje mnie tak naprawde 6 klikniec?? :wink:

no to teraz ja zadam pytanie :decayed:

zaczalem dzisiaj rezac elektryke na tył ( h*j ze polamalem troche plastyków :decayed:) no i dobralem sie do kostki od wyswietlania dzrwi, wiem ze trafilem na odpowiednia bo po jej wypieciu nie pokazuje drzwi kierowcy i w niej jest dokladnie 5 kabelkow brazowych z bialym paskiem , na zdjeciu widac jak trzymam w lapie chyba meska wtyke no i teraz tak , w która sie wpinam w ta meska ktora trzymam czy zenska która siedzi w stelazu od wtyczek??

jesli w ta meska to kable idace z licznika wpiac ( po przecieciu kabli w kostce ) w kikuty od kostki czy w kable idace do wiazki do auta

WP_000174.jpg

---------- Post dopisany at 20:02 ---------- Poprzedni post napisany at 20:00 ----------

tzn nie trzymam tylko wisi w powietrzu :wink:

Opublikowano
Bo w sumie jak ktos juz zrobi pierwszy emu to juz jest leniwy i nie chce sie rezac emu cyfrowego. Nikt jeszcze szlaku nie przetarł wiec to też zniechęca.. :wink:

No a druga czesc zboczencow ładuje miske z czujnikiem i czapka :wink:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

ja go przetre... tylko się zebrać nie mogę zeby graty w elektronicznym zamówić...

Opublikowano
Bo w sumie jak ktos juz zrobi pierwszy emu to juz jest leniwy i nie chce sie rezac emu cyfrowego. Nikt jeszcze szlaku nie przetarł wiec to też zniechęca.. :wink:

No a druga czesc zboczencow ładuje miske z czujnikiem i czapka :wink:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

ja go przetre... tylko się zebrać nie mogę zeby graty w elektronicznym zamówić...

czekam sam na Twoje ruchy i finisz :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...