arre Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Tak jak pisalem oba sa analogi i przedlift i polift wiec podawac sygnal temp z czujnika jedno pinowego na nozke ktora podal Sqizzy ( wczesniej ja odlutowaujac ) i musi gadac na bank
xxxSzYbAxxx Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Czujnik w podstawie filtra jest analogowy. Musisz mieć czujnik w misce olejowej. Emulator powoduje tylko to że mie ma błędu na fis spowodowanego brakiem czujnika. Nic więcej, nie przekształca sygnału żeby wskazywało temperaturę. No chyba że masz przedliftowy licznik z fis to wtedy inna bajka. ;-) Jest jeszcze opcja zrobienia emulatora cyfrowego z odpowiednim wsadem w pamieci ktory bd zamienial sygnal analogowy na cyfrowy i wtedy temp ozyje Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
kris-07 Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Czujnik w podstawie filtra jest analogowy. Musisz mieć czujnik w misce olejowej. Emulator powoduje tylko to że mie ma błędu na fis spowodowanego brakiem czujnika. Nic więcej, nie przekształca sygnału żeby wskazywało temperaturę. No chyba że masz przedliftowy licznik z fis to wtedy inna bajka. ;-) Jest jeszcze opcja zrobienia emulatora cyfrowego z odpowiednim wsadem w pamieci ktory bd zamienial sygnal analogowy na cyfrowy i wtedy temp ozyje Sent from my GT-I9300 using Tapatalk ale zanim ktos to ogarnie to moge juz nie miec mojej A4
Sqizzy Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 jutro ogarniam spokojnie chyba że pozbędziesz się do jutra b5
kris-07 Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 jutro ogarniam spokojnie chyba że pozbędziesz się do jutra b5 nie no gdzie czekam jutro na raport
xxxSzYbAxxx Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 żaden problem wszystko jest w necie nawet wsad do pobrania więc tylko chęci i można stworzyć przetestować
kris-07 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 żaden problem wszystko jest w necie nawet wsad do pobrania więc tylko chęci i można stworzyć przetestować powaznie ? dziwie sie ze jeszcze nikt tego nie zrobil. ja chyba nie posiadam takich zdolnosci zeby takie cos zrobic po drugie i tak bym nie znalazl tego w necie. kiepsko mi idzie szukanie czegokolwiek
xxxSzYbAxxx Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Bo w sumie jak ktos juz zrobi pierwszy emu to juz jest leniwy i nie chce sie rezac emu cyfrowego. Nikt jeszcze szlaku nie przetarł wiec to też zniechęca.. No a druga czesc zboczencow ładuje miske z czujnikiem i czapka Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Sqizzy Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Możecie mi napisać skąd wziąć ten cZujnik stykowy drzwi/wszystkie drzwi do pinu 1 zielonej kostki z rozpiski MaxteRRa ? Są jakieś zdjęcia tych krańcowek drzwi ? Gdzie tego szukać w ogóle ... Dzisiaj wieczorem będę walczył z temp. oleju. wysłane z kanapki z szynką przez Tapatalk 2.
PaWeł111 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 koledzy wymieniłem zegary na pełny FIS tylko muszę zmienić kodowanie licznika na odpowiednie wiecie jakie na być do mojego modelu
arre Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Jest rozpiska dokladna kodowania zegarow napewno masz 4 cylindry i pb szukaj a znajdziesz
PaWeł111 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 ok dzieki wiem ze na pewno mi nie pokazuje jak mam mało płynu chłodniczego
arre Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Pan Policjant jak zawsze wyrecza ludzi w szukaniu zycze wszystkim by wszedzie takie dobre ludzie Policjanty byly jak Kolega Bediks
xxxSzYbAxxx Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Pan Policjant jak zawsze wyrecza ludzi w szukaniu zycze wszystkim by wszedzie takie dobre ludzie Policjanty byly jak Kolega Bediks w końcu mają jakieś idee - w służbie obywatelom etc
bediks Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 z czego ha poprostu tak jak wy mi odpawiadaliscie bez zgrzytu na lamerskie pytania tak ja teraz odpowiadam innym skoro znam odpowiedz z pamieci a udzielenie jej kosztuuje mnie tak naprawde 6 klikniec?? no to teraz ja zadam pytanie zaczalem dzisiaj rezac elektryke na tył ( h*j ze polamalem troche plastyków ) no i dobralem sie do kostki od wyswietlania dzrwi, wiem ze trafilem na odpowiednia bo po jej wypieciu nie pokazuje drzwi kierowcy i w niej jest dokladnie 5 kabelkow brazowych z bialym paskiem , na zdjeciu widac jak trzymam w lapie chyba meska wtyke no i teraz tak , w która sie wpinam w ta meska ktora trzymam czy zenska która siedzi w stelazu od wtyczek?? jesli w ta meska to kable idace z licznika wpiac ( po przecieciu kabli w kostce ) w kikuty od kostki czy w kable idace do wiazki do auta ---------- Post dopisany at 20:02 ---------- Poprzedni post napisany at 20:00 ---------- tzn nie trzymam tylko wisi w powietrzu
bronson Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Bo w sumie jak ktos juz zrobi pierwszy emu to juz jest leniwy i nie chce sie rezac emu cyfrowego. Nikt jeszcze szlaku nie przetarł wiec to też zniechęca.. No a druga czesc zboczencow ładuje miske z czujnikiem i czapka Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 ja go przetre... tylko się zebrać nie mogę zeby graty w elektronicznym zamówić...
xxxSzYbAxxx Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Bo w sumie jak ktos juz zrobi pierwszy emu to juz jest leniwy i nie chce sie rezac emu cyfrowego. Nikt jeszcze szlaku nie przetarł wiec to też zniechęca.. No a druga czesc zboczencow ładuje miske z czujnikiem i czapka Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 ja go przetre... tylko się zebrać nie mogę zeby graty w elektronicznym zamówić... czekam sam na Twoje ruchy i finisz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się