Fazii Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 8 minut temu, Kd_cx napisał: 1. Potrzebuję nowych transponderów czy mogę śmiało kodować aktualne kluczyki? nie potrzeba nowych 2. Po zakodowaniu kluczyków do nowego licznika w momencie kiedy włożę stary licznik, auto powinno odpalać? nie odpali już na starym 3. Przy dodawaniu kluczyków do nowego licznika w polu "login" wpisuję pin z nowego licznika czy starego? Czy pin starego licznika będzie mi do czegokolwiek potrzebny? w twoim przypadku potrzebny jedynie pin licznika dla którego będziesz robił adaptacje 4. Ogólnie jeśli pójdzie coś nie tak to mam szansę na jakieś "recovery"? jak będziesz trzymać się procedury adaptacji krok po kroku to musi się udać 1
Kd_cx Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 (edytowane) Ok. Dzięki za info Muszę przyznać, że odpowiedź na drugie pytanie zadecydowała o tym, że raczej nie podejmę się wymiany. Po prostu nie mam pewności, że licznik będzie działał prawidłowo lub przy wymianie wyświetlacza coś popsuję... A jeżeli nie ma już możliwości powrotu to istnieje ryzyko, że już auta nie odpalę...@FaziiA emulator immo nie załatwił by tych problemów? Wtedy mógłbym sobie zmieniać liczniki jak tylko chce? Swoją drogą przyznam, że najbardziej zależy mi na spalaniu. Nie chcę robić offtopa, ale czy jest jakaś możliwość odczytu spalania inna niż fis? Dodam, że obd raczej odpada, gdyż moje gniazdko ma tylko +12, -12 i linię K Edytowane 25 Lipca 2019 przez Kd_cx
prezesik18 Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 możesz zamontować UKP - uniwersalny komputer pokładoway. Zobacz sobie w google lub wyszukaj u mnie w profilu temat.
Fazii Opublikowano 27 Lipca 2019 Opublikowano 27 Lipca 2019 W dniu 25.07.2019 o 21:51, Kd_cx napisał: Ok. Dzięki za info Muszę przyznać, że odpowiedź na drugie pytanie zadecydowała o tym, że raczej nie podejmę się wymiany. Po prostu nie mam pewności, że licznik będzie działał prawidłowo lub przy wymianie wyświetlacza coś popsuję... A jeżeli nie ma już możliwości powrotu to istnieje ryzyko, że już auta nie odpalę...@FaziiA emulator immo nie załatwił by tych problemów? Wtedy mógłbym sobie zmieniać liczniki jak tylko chce? Swoją drogą przyznam, że najbardziej zależy mi na spalaniu. Nie chcę robić offtopa, ale czy jest jakaś możliwość odczytu spalania inna niż fis? Dodam, że obd raczej odpada, gdyż moje gniazdko ma tylko +12, -12 i linię K Jak znasz pin licznika to zawsze możesz powrócić bez problemu do starego. Za każdym razem po prostu robisz adaptacje od nowa. Montuj full fisa i nie dramatyzuj. Filozofii z tym nie ma
MaxsteRR Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Ma ktoś schemat budowy emulatora sensora miski olejowej lub gotowy emulator na sprzedaż?
Nowisso Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Po wymianie na full fis nie działa prawa kontrolka kierunkowskazu. Ledy w liczniku okej, na starym wszystko działa, lewa kontrolka świeci normalnie. Miał ktoś taki problem?
Kd_cx Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 (edytowane) Cześć Po użeraniu się z niedziałającym kablem k+can udało mi się wszystko zrobić... Jednak mam problem. Odczytałem pin nowego licznika -> Wykonałem korektę przebiegu -> restart ECU -> Zgrałem wsad na dysk (backup) Następnie zgodnie z instrukcją chciałem zaadaptować kluczyki przy użyciu k+can commander. Wykonałem 3 próby: 2 razy z pinem (0xxxx) i raz z pinem (xxxx) Mimo wykonywania wszystkiego zgodnie z instrukcją ani razu nie udało się uruchomić auta z nowym licznikiem. W oknie dialogowym aplikacji cały proces wyglądał prawidłowo, każda adaptacja kluczyka kończyła się "adaptation finished" Ikonka klucza mrugała cały czas tak samo przed, w trakcie i po... Po włożeniu starego licznika auto nadal odpala normalnie. 1. Pytanie czy powinienem przeprowadzić adaptację kluczy przy użyciu VCDS? Istnieje jakaś instrukcja dla VCDS? 2. Czy jeżeli oba liczniki są takie same (ten sam zegarek + zielona i niebieska kostka w obu) to muszę przekładać jakieś piny oprócz do fisa? Stary licznik: 8D0 919 861C Nowy licznik: 8D0 919 880N W programnie: Imgur IMGUR.COM Post with 0 views. Edytowane 18 Sierpnia 2019 przez Kd_cx obrazki
prezesik18 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Znając pin do licznika mogłeś próbować zwykłym kabelkiem kkl i pełnym vag comem zaprogramować kluczyki ?
Kd_cx Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 A mogę zrobić to przez VCDS? Tak jak tutaj na filmiku?https://www.youtube.com/watch?v=htyjuktXyPc
Fazii Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Przecież dokładnie tą samą procedurę podał Ci kolega post wyżej. Tak zadziała to
Nowisso Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Mam ten sam problem co kolega @KD_cx w VCDS gdy podaję nową liczbę kluczyków wyskakuje ERROR, nie mogę zaadaptować kluczyków. Ogólnie w błędach jest brak komunikacji z ECU. Czy istnieje jakieś rozwiązanie tego problemu? Może trzeba przypisać ECU pod licznik czy zmienić VIN ? Mam 99 i miałem licznik z termometrem, musiałem zmieniać piny, tak dla informacji.
Fazii Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Pewnie tylko wali o braku komunikacji Can. Przekoduj kanał 60 na "0" i błąd już się nie pojawi po skasowaniu. Rozumie, że robisz wszystko zgodnie z procedurą adaptacji i w momencie testu nowej wartości kluczyków wywala błąd?
Nowisso Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 7 minut temu, Fazii napisał: Pewnie tylko wali o braku komunikacji Can. Przekoduj kanał 60 na "0" i błąd już się nie pojawi po skasowaniu. Rozumie, że robisz wszystko zgodnie z procedurą adaptacji i w momencie testu nowej wartości kluczyków wywala Żadnego błędu nie było, wyglądało że proces adaptacji przebiegał pomyślnie. W vcds też był error, ściągnąłem pełnego vag com i poszło. Auto odpala wszystko działa oprócz sensora... zlutowalem emulator ale nie działa. I chyba wymienię miskę o ile podjedzie bo aktualnie mam stalowa. Orientuje się ktoś czy podejdzie plug and play do 1.9 ahh jakaś miska z czujnikiem?
Fazii Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Pewnie od AVG podejdzie. Bynajmniej do AFN'a pasuje
Kd_cx Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Cześć. Właśnie próbowałem wykonać adaptacje kluczyków zgodnie z instrukcją od @prezesik18 Użyłem do tego VAG-COM 409.1-US, który dostałem z kablem KKL Podłączyłem nowy licznik -> Wybieram [25-Immobilizer] -> Jest połączenie z modułem -> Po wpisaniu loginu z nowego licznika błąd (to samo po wpisaniu pinu starego licznika) -> Wybieram więc [17-Instruments] -> Jest połączenie z modułem -> Loguje się pinem nowego -> Nic nie wyskakuje więc jest ok -> (Kontrolka immo nadal mruga nic się nie zmienia) -> Wybieram [Adaptation-10] -> Channel Number wpisuje 01 -> Read -> I w górnych 4 okienkach dostaję info: ERROR: Channel 01 Not Available Pytanie co robić dalej?
Fazii Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Opublikowano 24 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, Kd_cx napisał: Channel Number wpisuje 01 Ma być kanał 21 W instrukcji jest błąd
Kd_cx Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Uff... Udało się Auto jeździ, wskaźniki działają. Nie musiałem nic kodować ani zmieniać wsadu. Teraz czeka mnie tylko podpięcie spalania do czerwonej kostki, podłączenie kilku pionów do masy i wymiana wyświetlacza. Cały proces nie był wykonany tak jak w instrukcjach, dlatego później opisze krok po kroku jak to wyglądało w moim przypadku. Może to się przyda innym. Dzięki wielkie za pomoc Pozdrawiam
Nowisso Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Opublikowano 24 Sierpnia 2019 18 godzin temu, Fazii napisał: Pewnie tylko wali o braku komunikacji Can. Przekoduj kanał 60 na "0" i błąd już się nie pojawi po skasowaniu. Czy trzeba ciągnąć jakiś sygnał z ecu o spalaniu? Pokazuje 51.5 litra i zmienia się do 51.9 nawet na sadzonym silniku?. I nie wiem czemu ale po zmianie w kanale 60 przestał się świecić sensor ale za to kontrolka od immo się pali błędów nie ma auto odpala. Co znowu ? Jakieś pomysły?
Fazii Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Opublikowano 24 Sierpnia 2019 13 minut temu, Nowisso napisał: Czy trzeba ciągnąć jakiś sygnał z ecu o spalaniu? Pokazuje 51.5 litra i zmienia się do 51.9 nawet na sadzonym silniku?. I nie wiem czemu ale po zmianie w kanale 60 przestał się świecić sensor ale za to kontrolka od immo się pali błędów nie ma auto odpala. Co znowu ? Jakieś pomysły? Skrzynka ecu, berzowa kostka, żółty przewód. Widocznie nie zakonczyles dobrze adaptacji immo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się