Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

e spokojnie mam immo poza zegarami,kontrolka poduch nie bangla bledy kasowalem

Przypomniało mi się, że było coś o kontrolce air bag'u w przedliftach w tym temacie... Tylko teraz która to była strona... :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij żarówkę :polew:

Chyba diode !!!!! A jak rozłaczysz to możesz uwalic licznik.

heh kolego moze nie aktywowales >?? sorki nie adaptowales licznika

Wgl taka adaptacja jest konieczna, czy nie? :decayed: Nie robiłem adaptacji, a mimo to zakodowałem immo i odpaliłem :tongue4:

a nic takiego nie robilem[br]Dopisany: 21 Luty 2011, 14:51_________________________________________________Troche lipa z ta poducha,bo razi oko

Próbowałeś kasować błędy? :chytry:

Adaptacja nie jest zadna potrzebna , wystarczy ze zakodujesz poprawnie immo i musi wszystko smigac .

Po drugim lifcie diody podświetlają licznik? Zwracam honor :polew: U mnie w 96r. wszystko na żarówkach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e spokojnie mam immo poza zegarami,kontrolka poduch nie bangla bledy kasowalem

Problem z kontrolką Air Bag'u pojawiał się po zamontowaniu zegarów z benzyny do diesla i odwrotnie własnie w przedliftach... Był przypadek kiedy brakowało masy w niebieskiej kostce :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e spokojnie mam immo poza zegarami,kontrolka poduch nie bangla bledy kasowalem

Problem z kontrolką Air Bag'u pojawiał się po zamontowaniu zegarów z benzyny do diesla i odwrotnie własnie w przedliftach... Był przypadek kiedy brakowało masy w niebieskiej kostce :wink4:

Ja zakładałem do diesela licznik z benzyny w przedlifcie, żadnych problemów z poduchą nie było....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładałem do diesela licznik z benzyny w przedlifcie, żadnych problemów z poduchą nie było....

No to Tobie się udało :) Bo to zależy jeszcze jaką wersję licznika miałeś wcześniej... Jak zmieniałeś z VDO na VDO to ok :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy załozyłem licznik na białym podswietleniu do 1997r. i mam teraz problem bo mam silnik 1.8 ADR bez turbo wszystko orginalne i jak podłanczam czujnik spalania pod wskazane miejsce we wcześnijszych kartach tego postu nic sie niedzieje, Czy informacja o spalaniu jest w benzynie w innym miejscu niż w dieslu? Bo wszystkie informacje wcześniejsze tyczyły się diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego mam pytanie zrobiłeś wszystko tak jak chciałeś z tym licznikiem?? doszedłeś do ładu z wszystkim??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam problem z obrotami zamiast 800 jest 400 :thumbdown:

po za tym na funkcji kanadyjskiej piunka po otwarciu drzwi ale tylko od strony kierowcy :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super robota,

a powiedz mi jakiej firmy to licznik vdo? musiałes ciągnąc kabel z ecu od spalania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik VDO :wink4:

Kabel spalania ciągnąłem już dawno :decayed: Fabrycznie nie miałem FIS'a, później założyłem z mojego rocznika, a teraz z białym podświetleniem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik VDO :wink4:

Kabel spalania ciągnąłem już dawno :decayed: Fabrycznie nie miałem FIS'a, później założyłem z mojego rocznika, a teraz z białym podświetleniem :wink4:

Opisz kolego, na jakie problemy dokładnie się nadziałeś i jak je rozwiązałeś. Podobnie jak ty na początku fisa nie miałem, teraz mam ze swojego rocznika, a chciałbym z białym podświetleniem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej niech sie wypowiedza ci co zakladali do przedlifta do 97 licznik po lifcie.Bo z 98 na 00 poza immo to pestka do zrobienia.Problem pojawia sie w przedliftach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 98 na 00 poza immo to pestka do zrobienia.

Dla mnie immo to był pikuś :decayed: 3 minuty zajęło mi zakodowanie i odpalenie auta :tongue4:

W sumie to nie było żadnego problemu z przełożeniem liczników, i tak samo będzie w przedliftach. Jedynie co to kostki będą inne potrzebne a to też nie problem :wink4: No i wlutować się lub zasłonić kontrolkę immo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie dokładnie kiedy immo zaczął być w liczniku. Mam A4 z 98 roku i kupiłem zegary z FIS'em z września 1997 i tak się zastanawiam czy w tych zegarach z 97' immo jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz cyfry na zegarku to w liczniku go nie ma

Własnie jeśli cyfry są na zegarku to immo jest w zegarach :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...