Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

A moze za to ktos powie o kontrolce airbag.W moim roku 96 sterowanie jest masa,podlaczam zegar z 00r kontrolka mryga swiruje pali sie,blad sie kasuje,a gdy dam mase na kabel poduszki z licznika zeby kontrolke uspic to gasnie.O co chodzi???

Skoro tak się dzieje to teoretycznie powinno działać... :confused4:

Kasujesz błąd, a kontrolka dalej miga?

Sprawdź to kodowanie o którym wcześniej pisałem... Chyba, że masz w kanale 60 i 61 "0"... U mnie przez inne kodowanie w tych kanałach mrugała kontrolka oleju. Sprawdzić nie zaszkodzi :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A zerkne,a jak sobie poradziles z oil sensorem?[br]Dopisany: 27 Marzec 2011, 09:18_________________________________________________Kasuje blad bledu nie ma kontrolka sie pali :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale chodziło mi bardziej o pin z niebieskiej kostki starej instalacji samochodu :) 9 czy 12 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a podpowie ktoś na szybko czy od 2,5 tdi do 1,9 da sie licznik założyć?? :embarrassed:

Da się, ale później trzeba zmienić kodowanie na 00140. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a podpowie ktoś na szybko czy od 2,5 tdi do 1,9 da sie licznik założyć?? :embarrassed:

Da się, ale później trzeba zmienić kodowanie na 00140. :wink4:

i oprócz immo to nie powinno być jakiś problemów z wskazaniami??

za 200zł licznik od 2,5 to dobra cena??

aha i czy jakis konkretny nr musi byc?

a i jak sprawdzić poza autem wyświetlacz proszę o podpowiedz :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i oprócz immo to nie powinno być jakiś problemów z wskazaniami??

za 200zł licznik od 2,5 to dobra cena??

aha i czy jakis konkretny nr musi byc?

Immo to w sumie żaden problem :) Najlepiej kupując zegary z demontażu powiedz żeby dali Ci pastylki z kluczyków, bo w końcu to komplet do immobilizera, prawda? :tongue4:

200zł dobra cena o ile FIS jest idealny, tym bardziej jeśli nie jest to anglik. Tak czy siak anglik a wschodnio-europejczyk to to samo poza tarczą prędkościomierza :decayed:

Numer konkretny nie musi być, ale dobrze by było gdyby był produkcji VDO :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i oprócz immo to nie powinno być jakiś problemów z wskazaniami??

za 200zł licznik od 2,5 to dobra cena??

aha i czy jakis konkretny nr musi byc?

Immo to w sumie żaden problem :) Najlepiej kupując zegary z demontażu powiedz żeby dali Ci pastylki z kluczyków, bo w końcu to komplet do immobilizera, prawda? :tongue4:

200zł dobra cena o ile FIS jest idealny, tym bardziej jeśli nie jest to anglik. Tak czy siak anglik a wschodnio-europejczyk to to samo poza tarczą prędkościomierza :decayed:

Numer konkretny nie musi być, ale dobrze by było gdyby był produkcji VDO :wink4:

a powiedz jest sprzedający jakoś w stanie sprawdzic wyswietlacz poza autem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedz jest sprzedający jakoś w stanie sprawdzic wyswietlacz poza autem?

Jest :wink4: Niebieska kostka, pin 1 (prawy od góry patrząc na tył licznika) to +12, a pin 9 tej samej kostki to "-". Tylko FIS lubi robic psikusy... Podłączony na chwilę potrafi ładnie świecić, a po czasie blaknąć. :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dzięki piękne. z tym blaknięciem to wiem, bo mam 1/2 i też nic nie widać na nim :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woltomierza nie musisz kupować. Czujnik temp. oleju. najprawdopodobniej tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temp. oleju. najprawdopodobniej tak.

Właśnie, że raczej nie :P Bo polifty mają sensor w misce olejowej odpowiedzialny za kontrolowanie poziomu i temperatury oleju :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisałem najprawdopodobniej ;P Tak czy siak, nawet jeżeli nie ma, to montaż czujnika jest dość banalny, a sam czujnik jakieś 12zł kosztuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisałem najprawdopodobniej ;P Tak czy siak, nawet jeżeli nie ma, to montaż czujnika jest dość banalny, a sam czujnik jakieś 12zł kosztuje ;)

Niestety ten czujnik za 12zł nie będzie pasował. Temp. oleju w licznikach po lifcie jest inaczej podawana do zegarów. Już nie masą za pośrednictwem termistora, tylko plusem o odpowiednim napięciu/natężeniu... :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poliftach tylko i wyłacznie temp oleju pokazywana jest za pomoca sensora w misce olejowej.

Nie ma innej mozliwosci podłaczenia czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...