Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Powinno działać na 00007, masz BOSE czy zwykłe głośniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te kabelki ena data clock podpinam do radia z tyłu tak jak naklejka na radiu przedstawia i wtedy się rds wyświetli czy jeszcze trzeba aktywować vagiem ? Drugie pytanie mam licznik 1998 rok założony do 1999 czy może mi fis wyświetlać otwarcie drzwi czytałem wątek ale jakoś sam już nie wiem czy się da? pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te kabelki ena data clock podpinam do radia z tyłu tak jak naklejka na radiu przedstawia i wtedy się rds wyświetli czy jeszcze trzeba aktywować vagiem ? Drugie pytanie mam licznik 1998 rok założony do 1999 czy może mi fis wyświetlać otwarcie drzwi czytałem wątek ale jakoś sam już nie wiem czy się da? pozdrawiam.

Trzeba zmienić kodowanie radia na dodatkowy wyświetlacz - odsyłam do działu Diagnostyka VAG jest tam kodowanie wszystkich sterowników.

Licznik z 99r może wyświetlać tylko otwarty bagażnik ale to tez nie każdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te kabelki ena data clock podpinam do radia z tyłu tak jak naklejka na radiu przedstawia i wtedy się rds wyświetli czy jeszcze trzeba aktywować vagiem ? Drugie pytanie mam licznik 1998 rok założony do 1999 czy może mi fis wyświetlać otwarcie drzwi czytałem wątek ale jakoś sam już nie wiem czy się da? pozdrawiam.

Trzeba zmienić kodowanie radia na dodatkowy wyświetlacz - odsyłam do działu Diagnostyka VAG jest tam kodowanie wszystkich sterowników.

Licznik z 99r może wyświetlać tylko otwarty bagażnik ale to tez nie każdy.

:hi:[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2011, 14:41_________________________________________________Panowie podpjąłem temp.do fisa i wyświetla mi po wejściu do auta i włożeniu kluczyka 10.5 stopni dopiero po chwili zaczyna malec albo wzrastać a przecież powinna być od razu taka jak temp. otoczenia ,podpjąłem jeden przewód brązowo żółty tak jak wyczytałem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzisiaj cały dzień przerabiałem moją a4 bez fis na fis no i efekt jest czadowy z małym wyjątkiem do TDI wpakowałem zegary od benzyny więc trzeba je przekodować i się zaczęły schody bo mam wtyczkę która nie obsługuje Vag-Com natomiast obsługuje polski vag 4.9 więc proszę o informacje czy można w polskim vagu przekodować licznik i jeśli ktoś wie jak to proszę o instrukcję

Pozdrawiam

- Z KODOWANIEM JUŻ SOBIE PORADZIŁEM

natomiast mam insze pytanie jak wam działa wyświetlacz pokazujący zużycie paliwa podczas jazdy myślę że jest ok ale jak się zatrzymam to pokazuje mi ostatnie zużycie z przed zahamowania i nie maleje do zera czy wam też tak pokazuje??

no i drugie pytanie to gdzie się wpięliście z sygnałem spalania przy ecu wiem że było ale w każdym poście jest inaczej ja się wpiąłem w 2 kostkę od błotnika w żółty kabel (silnik 1Z)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie adaptowalem licznik z a6 2004 do a6 98.I mam male pierdolki,typu obrotomierz i kontrolka swiec zarowych podlaczona na milion dobrze.oraz pali sie sensor ale to ciezsza sprawa bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie adaptowalem licznik z a6 2004 do a6 98.I mam male pierdolki,typu obrotomierz i kontrolka swiec zarowych podlaczona na milion dobrze.oraz pali sie sensor ale to ciezsza sprawa bedzie.

Obrotomierz to to co już wspominałem. Kodowanie kanału 60 i 61 na 0. Tylko, że te kanały są w A4 a w a6 nie wiem, ale powinny by tak samo :wink4:

A co z kontrolką świec? :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz dokładnie jaki licznik, od A4 czy A6? Wszystko opisane na forum, ale w terminalach generalnie interesuje Cię, który plus który masa. Jak będziesz wiedział, która rospiska to ogarniesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zalozylem licznik z allroada 2002,ale mi przeklamuje troche predkosc,cos idzie z tym zrobic,przy 140 mam okolo ~~2800 bylo rowne 3tyś obrotow,przy 180-190 mam ~~3800 wczesniej 4tyś obrotow.Na starym liczniku OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy kostki do fisa z zegarow przed lifta i po lifta sa takie same? Bo wiem ze te dwie pozostale kostki roznia sie. Potrzebuje kostki do swoich zegarow do fisa i jeden uzytkownik ma do sprzedania tylko teraz nie wiem czy bedzie pasowac. I jak juz zalatwie wszystkie czesci to wtedy zacznie sie cala lektura do czytania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy kostki do fisa z zegarow przed lifta i po lifta sa takie same? Bo wiem ze te dwie pozostale kostki roznia sie. Potrzebuje kostki do swoich zegarow do fisa i jeden uzytkownik ma do sprzedania tylko teraz nie wiem czy bedzie pasowac. I jak juz zalatwie wszystkie czesci to wtedy zacznie sie cala lektura do czytania :)

Musisz mieć szarą 32pinową jeśli masz zegary z białym podświetleniem i cyfrowym zegarkiem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wlasnie takie mam. Tylko mam pol-fisa. Kupiilem juz identyczne (biale podswietlenie i cyfrowy zegarek) i z pelnym fisem.[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2011, 10:26_________________________________________________

Inny uzytkownik sprzedaje za 15 :naughty: Tylko najpierw musze wiedziec czy bedzie pasowac. Bo jakby co to dam nawet 20 zeby tylko pasowalo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...