rafal_1281 Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Witam... Mam problem z samochodem a mianowicie nie trzyma mi temperatury... Podłączyłem go pod komputer i wyszło, że czujnik temperatury silnika nie ma sygnału. W serwisie wstawili mi inny niż powinien być. Wymieniłem dzisiaj na lepszy ale dalej temperatura w granicach 87-88 *C (sprawdziłem na climatronicu (Samochód audi A4) ) Co może byćprzyczyną, że nie dochodzi do 90 *C ?
majkel_majki Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Szczerze mówiąc to nie ma się czym przejmować, inna sprawa gdyby silnik osiągał 68 stopni i ani jednego więcej
bartek1605 Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 jak wymieniałem termostat to na nim pisało, temp. otwarcia 87-88 *C.
rafal_1281 Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 Mam pytanie... Czy jeżeli w komputerze był błąd a ja po jakimś czasie wyieniłem czujnik to błąd sam się skasuje ?
Dev Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Mam pytanie... Czy jeżeli w komputerze był błąd a ja po jakimś czasie wyieniłem czujnik to błąd sam się skasuje ? nie, do tego jest potrzebny VAG
robert74 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Mam podobny kłopot. Temp dźwiga się lekko pod 70 i dalej ani grama. W korkach do góra 75 i stop. Jeżdżę tak juz dwa lata. jeszcze sie nic nie dzieje. Bać się????
pablo_9 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Mam pytanie... Czy jeżeli w komputerze był błąd a ja po jakimś czasie wyieniłem czujnik to błąd sam się skasuje ? nie, do tego jest potrzebny VAG Dokładnie tak jak kolega napisał, podłączaj VAG'a i kasuj błąd Mam podobny kłopot. Temp dźwiga się lekko pod 70 i dalej ani grama. W korkach do góra 75 i stop. Jeżdżę tak juz dwa lata. jeszcze sie nic nie dzieje. Bać się???? Bierz się za wymianę termostatu to nie są jakieś wielkie pieniądze...
robert74 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Dzienx. Ale dziwię sie trochę. Nie wchodzą w grę jakieś błędy zegarow??. temp oleju ( zegar) po grzaniu dźwiga się do ok. 70 - 80. Co mi grozi jeśli faktycznie walnięty jest termostat. Podpięcie pod komp. wykaże przyczyne??? Dwa lata jazdy, ok. 25 tys kilosów i caly czas wszystko ok jeśli chodzi o silnik. Tylko ta niska temp......
pablo_9 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Silnik może więcej palić, jeszcze na necie znalazłem taką opinię "Jazda na niedogrzanym silniku powoduje skraplanie paliwa na ściankach cylindrów i przedostawanie się paliwa do oleju smarującego. Olej jest rozcieńczany i traci swoje własności smarne." Podpięcie pod kompa nie zawsze wykazuje błąd w moim przypadku tak było nie miałem żadnych błędów ale po wymianie termostatu i później czujnika temperatury wszystko jest jak należy cały czas 90* bez względu czy trasa czy miasto.
robert74 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Dalej mam wątpliwości. Motorek wsysa ok. 11 - 12 l benzynki w mieście czyli w normie. W trasie na 62 l zrobie ok. 750 - 800km( jazda tam gdzie sie da również pod 200km/h). Tak czy inaczej jadę jutro do mojego "doktora".
pablo_9 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Tak czy inaczej jadę jutro do mojego "doktora".
domjenick Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Jazda na niedogrzanym silniku powoduje skraplanie paliwa na ściankach cylindrów i przedostawanie się paliwa do oleju smarującego. Olej jest rozcieńczany i traci swoje własności smarne." skraplanie moze wystapic,ale w nieznacznym stopniu i nie zagrozi to bezposrednio silnikowi-podczas pracy-jest to niemozliwe-eksplozja i temperatura panujaca w tym czasie to uniemozliwia,a na postoju-paliwo nie dostaje sie do komory spalania,wiec olej moze byc rozcienczony tylko chlodziwem,w wyniku zniszczen na uszczelce i wtedy moze zajsc zjawisko " rozcienczania" oleju,co moze skutkowac zmniejszonymi wlasciwosciami
Dev Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Dalej mam wątpliwości. Motorek wsysa ok. 11 - 12 l benzynki w mieście czyli w normie. W trasie na 62 l zrobie ok. 750 - 800km( jazda tam gdzie sie da również pod 200km/h). Tak czy inaczej jadę jutro do mojego "doktora". moje AJL pali prawie 2 litry mniej do wymiany masz czujnik i termostat ale wszystko ori Vagiem mozna sprawdzic prace sondy lambda jeżeli pracuje na "bogato" znakiem tego masz robote a jeżeli "...jezdzisz już tak 2 lata..." to ja Ci współczuje bo przez ten czas set litrów paliwa poszło w komin
azjark Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 Optymalna temperatura pracy silnika to 89 stopni, każda książka pisze, tak wiec masz OK. Spalanie silnika masz określone w wklejce w bagażniku. 70 stopni to za mało sprawdź termostat, bo niedługo może skończyć żywot twoja pompa cieczy chłodzącej.Pozdro
MALIN-PL Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 koledzy jak sprawdzic temp silnika bo czasami mi wyskakuje 70 czasami 80 a czasami dobija do 90, czasami nawet do 20 min jak jade to mam nadal 60
Dev Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 koledzy jak sprawdzic temp silnika bo czasami mi wyskakuje 70 czasami 80 a czasami dobija do 90, czasami nawet do 20 min jak jade to mam nadal 60 przy takich wahaniach temperatury czujnik do wymiany
MALIN-PL Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 dzieki a czy moglbys sprecyzowac gdzie jest ten czujnik i np dac jakis link bo mialem przedtem 80 to mialem 3 czujniki temp :>
Dev Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 między silnikiem a ścianą grodziowa widać go tam wyraznie, jak pamietam jest niebieski 4 pinowy
pablo_9 Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 Z tyłu głowicy zamontowany w czarnym krućcu tak ja kolega wyżej napisał między silnikiem a ścianą grodziowa widać go tam wyraznie, jak pamietam jest niebieski 4 pinowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się