Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Silnik nie osiąga 90 *C


rafal_1281

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... Mam problem z samochodem a mianowicie nie trzyma mi temperatury... Podłączyłem go pod komputer i wyszło, że czujnik temperatury silnika nie ma sygnału. W serwisie wstawili mi inny niż powinien być. Wymieniłem dzisiaj na lepszy ale dalej temperatura w granicach 87-88 *C (sprawdziłem na climatronicu (Samochód audi A4) )

Co może byćprzyczyną, że nie dochodzi do 90 *C ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie... Czy jeżeli w komputerze był błąd a ja po jakimś czasie wyieniłem czujnik to błąd sam się skasuje ?

nie, do tego jest potrzebny VAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie... Czy jeżeli w komputerze był błąd a ja po jakimś czasie wyieniłem czujnik to błąd sam się skasuje ?

nie, do tego jest potrzebny VAG

Dokładnie tak jak kolega napisał, podłączaj VAG'a i kasuj błąd

Mam podobny kłopot. Temp dźwiga się lekko pod 70 i dalej ani grama. W korkach do góra 75 i stop. Jeżdżę tak juz dwa lata. jeszcze sie nic nie dzieje. Bać się????

Bierz się za wymianę termostatu to nie są jakieś wielkie pieniądze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzienx. Ale dziwię sie trochę. Nie wchodzą w grę jakieś błędy zegarow??. temp oleju ( zegar) po grzaniu dźwiga się do ok. 70 - 80. Co mi grozi jeśli faktycznie walnięty jest termostat. Podpięcie pod komp. wykaże przyczyne??? Dwa lata jazdy, ok. 25 tys kilosów i caly czas wszystko ok jeśli chodzi o silnik. Tylko ta niska temp......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik może więcej palić, jeszcze na necie znalazłem taką opinię "Jazda na niedogrzanym silniku powoduje skraplanie paliwa na ściankach cylindrów i przedostawanie się paliwa do oleju smarującego. Olej jest rozcieńczany i traci swoje własności smarne."

Podpięcie pod kompa nie zawsze wykazuje błąd w moim przypadku tak było nie miałem żadnych błędów ale po wymianie termostatu i później czujnika temperatury wszystko jest jak należy cały czas 90* bez względu czy trasa czy miasto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda na niedogrzanym silniku powoduje skraplanie paliwa na ściankach cylindrów i przedostawanie się paliwa do oleju smarującego. Olej jest rozcieńczany i traci swoje własności smarne."

skraplanie moze wystapic,ale w nieznacznym stopniu i nie zagrozi to bezposrednio silnikowi-podczas pracy-jest to niemozliwe-eksplozja i temperatura panujaca w tym czasie to uniemozliwia,a na postoju-paliwo nie dostaje sie do komory spalania,wiec olej moze byc rozcienczony tylko chlodziwem,w wyniku zniszczen na uszczelce i wtedy moze zajsc zjawisko " rozcienczania" oleju,co moze skutkowac zmniejszonymi wlasciwosciami :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej mam wątpliwości. Motorek wsysa ok. 11 - 12 l benzynki w mieście czyli w normie. W trasie na 62 l zrobie ok. 750 - 800km( jazda tam gdzie sie da również pod 200km/h). Tak czy inaczej jadę jutro do mojego "doktora".

moje AJL pali prawie 2 litry mniej :tongue4:

do wymiany masz czujnik i termostat ale wszystko ori

Vagiem mozna sprawdzic prace sondy lambda

jeżeli pracuje na "bogato" znakiem tego masz robote

a jeżeli "...jezdzisz już tak 2 lata..." to ja Ci współczuje bo

przez ten czas set litrów paliwa poszło w komin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Optymalna temperatura pracy silnika to 89 stopni, każda książka pisze, tak wiec masz OK. Spalanie silnika masz określone w wklejce w bagażniku. 70 stopni to za mało sprawdź termostat, bo niedługo może skończyć żywot twoja pompa cieczy chłodzącej.Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jak sprawdzic temp silnika bo czasami mi wyskakuje 70 czasami 80 a czasami dobija do 90, czasami nawet do 20 min jak jade to mam nadal 60 :confused4:

przy takich wahaniach temperatury czujnik do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

między silnikiem a ścianą grodziowa

widać go tam wyraznie, jak pamietam jest niebieski 4 pinowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu głowicy zamontowany w czarnym krućcu tak ja kolega wyżej napisał

między silnikiem a ścianą grodziowa

widać go tam wyraznie, jak pamietam jest niebieski 4 pinowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...