bebul Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Witam!! dwa dni temu z pomoca kolegi z forum zrobilem logi poniewaz moja niunia jakos sie dlawi tzn rozpedza sie tak jakby ciagnela rozrzutnik z gnojowa za soba... Nie chodzi o tryb awaryjny bo sie nie wlacza tylko o cos innego... Od razu powiem co bylo wymieniane: n75, przeplywka (niestety nie oryginalna bo za droga...), przy okazji czyscilem kolektor ssacy i przy wymianie n75 wymienilem wezyk od podcisnienia co idzie do gruszki. oto logi dynamiczne: 003 008 011 Z gory dzieki za pomoc! PS. Nie znam sie prawie wogole na analizie logow ale przypuszczam ze ta przeplywka jest dupiata... ale jeszcze wole zasiegnac waszej opinii Pozdrawiam Edit: Nowe logi na starej przeplywce oryginalnej 003 008 011
bebul Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 jutro jak bede mial troszke czasu to postaram sie zamienic przeplywke na stara oryginalna. Jak bedzie znaczna poprawa to jeszcze zrobie logi dla pewnosci i wrzuce do oceny waszej. Jak narazie dzieki zibizab za analize!
zibizab Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 A jeszcze turbina lekko się przycina czyszczenie ew,but na a4
przemik Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Przeplywomierz zdechł... Po wymianie na nowa (najlepiej oryginalną) zrob KOMPLET logów. Turbo - zdrowe.
Sztomel Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 Jak nie znajdziesz nikogo w Zdroju z Vagiem to zapraszam ponownie na logi do siebie, ponoć Polski Vag nie ma opcji logów, przez pomyłkę zamiast logów 010 wkleiłem Ci dwa razy grupę 008 - mea culpa.
bebul Opublikowano 8 Października 2009 Autor Opublikowano 8 Października 2009 Sztomel tez to zauwazlylem ale nie chcialem nic glosno gadac no ale odrobimy to nastepnym razem;) jutro do roboty i znowu nie zmienie przeplywki na stara... ale moze jeszcze w przyszlym tygodniu znajde czas zeby ja wymienic... niestety taka robota. Ale moze kazdemu nasuwac sie pytanie czemu wymienilem tez przy okazji przeplywke... no to tlumacze. Zauwazylem ze miedzy katem a turbo leca spalimy bo wydmuchalo mi uszczelke, to po wymianie filtru powietrza zajrzalem przy okazji do przeplywki. Byla tez zakopcona, szczerze nie wiem czym ja najlepiej wyczyscic... probowalem jakims srodkiem do czyszczenia swiec (nie wiem jak dokladnie sie to nazywalo)... gdzies na necie znalazlem czym to wyczyscic. Moze wy znacie inny sposob na wyczyszczenie starej przeplywki?? Bo szczerze narazie na oryginalna przeplywke mnie nie stac.... [br]Dopisany: 07 Październik 2009, 19:06_________________________________________________w pierwszym poscie tego tematu wkleilem nowe logi zrobione dzisiaj takze prosze o szybka analize
Sztomel Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 Znawcą w interpretacji logów nie jestem ale ciągle są zaniżone wartości przez przepływkę co widać po dawkach ograniczenia dymienia względem momentu obrotowego w grupie 008 oraz wartość powietrza wymagana w grupie 003, turbina też ma problemy z osiągnięciem ciśnienia wymaganego ale mówiłeś, że dźwignia sterowania zmienną geometrią łopatek chodzi lekko i w pełnym zakresie a wężyk od gruchy wymieniony jest na nowy, wartość wysterowania zaworka N75 jest wg mnie OK ale trzeba opinii kogoś kto naprawdę się na tym zna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się