Maniusiek28 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 tip fajny .......widziałem linka , poszukam jeszcze w polsze troszkę a jak mi się nie uda to zwrócę się z prośbą do Ciebie Dominiku abys mi zakupił na wyspach
domjenick Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2010 tip fajny .......widziałem linka , poszukam jeszcze w polsze troszkę a jak mi się nie uda to zwrócę się z prośbą do Ciebie Dominiku abys mi zakupił na wyspach na wyspie tez ciezko je trafic-moje pochodza z USA,bo w wieszosci przypadkow-modele ,170 konne A4 tam wlasnie szly-otworz konto na ebayu,nawet polskim-nic nie kosztuje utrzymanie konta,a zawsze mozna cos trafic [br]Dopisany: 07 Styczeń 2010, 08:20_________________________________________________...wreszcie doszły wtryski teraz poczekam na dobrą pogode i zobaczymy,co z tego wyjdzie... :gwizdanie:
gregory Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Dominik, ty kiedykolwiek wykręcałeś swoje wtryski? :gwizdanie: Bo te co pokazałeś na zdjęciu to są krótkie wtryski, a z tego co wiem to AVJ ma długie z taką tulejką:gwizdanie:
domjenick Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 Dominik, ty kiedykolwiek wykręcałeś swoje wtryski? :gwizdanie: Bo te co pokazałeś na zdjęciu to są krótkie wtryski, a z tego co wiem to AVJ ma długie z taką tulejką :gwizdanie: są takie same-sprawdzałem kilkakrotnie
gregory Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Hhmmmm......., no więc dane internetowe kłamią skoro krótkie wtryski ma AVJ :gwizdanie:
godski Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Kupiłeś takie same wtryskiwacze jakie masz w swoim silniku AVJ. Numer 0280156065 wg. Boscha. Jeśli chcesz więcej paliwka to szukaj 0280156061 od BEX-a. Kupiłem takie do mojego BFB B7 ( oryginalnie mam też 065). Wkrótce będę je montował. Lub kup 0280156063(064) od TT 225KM AMK,BAM... . Moje kosztowały mnie 240,00 PLN z przesyłką :> . Te 065 po przebiegu 105 kkm wkrótce będą na sprzedaż. 200 zł za kpl.
domjenick Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 Hhmmmm......., no więc dane internetowe kłamią skoro krótkie wtryski ma AVJ :gwizdanie: porównywałem z Etką,nr seryjnym z Vag-cat'em,bosha,dlugosc-nie chce być inaczej... niektóre dane podaja, ze w AVJ jest 06b 133 551 M,ale one szły w AMB 170 konnej 282 cc na 3 barach http://www.usrallyteam.com/content/tech/18t_injectors.html 0280 156 065 - http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm#ITABLE http://www.fuelinjector.citymaker.com/page/page/4782443.htm trzy niezależne zródła,pytałem sie Bobra,Pozka i jeszce innego tu w UK-nie chce byc inaczej...[br]Dopisany: 17 Styczeń 2010, 01:56_________________________________________________ BFB B7 BFB był w B7?
godski Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 065 wg. oryginalnego programu Boscha Esitronic szły na 100% do twojego AVJ, mojego BFB i jeszcze paru innych silników. Sa bez tulejki na końcu. Zastanawiam się tylko, dlaczego zakładasz w miejsce oryginalnych takie same, a nie od BEX ( 320) lub AMK,BAM (380). Ja poszedłem W BEX-a. [br]Dopisany: 17 Styczeń 2010, 02:03_________________________________________________Tak. W B7 2005 1,8 T był montowany silnik BFB. Gwoli wyjaśnienia, 06b 133 551 M = 0280156065 stosowany w BFB AVJ AWT AWM AMB...
domjenick Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 nie od BEX ( 320) lub AMK,BAM (380). Ja poszedłem W BEX-a. bo 380 zaleja mi silnik-320 nie i nie sa takie same-skoro pochodzą z AWM 170 konnej,której przepływ jest 280cc na 3 barach,a u mnie jest 4 bary na listwie-to ile bedzie przeplyw z tymi wtryskami?bo one na pewno pochodzą z AWM[br]Dopisany: 17 Styczeń 2010, 02:09_________________________________________________ BFB AVJ AWT AWM AMB... o ile na listwie było tyle samo AWT,AWM i AMB mialy 3 bary na listwie,a AVJ i BFB 4 bary, baz powrotu z listwy i filtr paliwa z wbudowanym regulatorem ciśnienia[br]Dopisany: 17 Styczeń 2010, 02:11_________________________________________________ 0280156061 od BEX-a. te mają 316cc na 3 barach-ile bedzie na 4?
godski Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 AVJ= 0280156065 AWM= JAK WYŻEJ BFB= JAK WYŻEJ BEX= 0280156061 Sorry, dlaczego w swoim samochodzie chcesz zamienić 065 na 065? Rozumiem, że jest to prezent i mus z tym związany
domjenick Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 to jakie są w AWT,AMB,AUG,AMW,APH?
godski Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 AWT= JAK NIŻEJ AMB= JAK NIŻEJ AVJ= 0280156065 AMW BRAK TAKIEGO SILNIKA - NAJPRAWDOPODOBNIEJ CHODZI O AWM= JAK WYŻEJ BFB= JAK WYŻEJ BEX= 0280156061 AUG - BRAK DANYCH APH- stosowany tylko W New Beetle 1,8 T 150 KM . Do 07-2000 szly wtryskiwacze 0280155927, a od 08.2000 0280157006
domjenick Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 ja sprawdzałem na 4 różnych zródlach i wedlug nich jest troche inaczej niz piszesz,ale nie bede sie spierał...[br]Dopisany: 17 Styczeń 2010, 02:57_________________________________________________wez na logike-jesli cos ma 280cc na 3 barach-to ile bedzie miec na 4 barach?
godski Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Logika tutaj nie ma nic do rzeczy. Siedzę w częściach do aparatury wtryskowej silników Diesl'a juz ponad 12 lat. Mam oryginalne programy Bosch ESI-tronic. I według nich jest tak jak to opisałem.
Maniusiek28 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 kolego godski skoro siedzisz w częściach to może wyjaśnisz mi o co chodzi z końcówką nr wtrysku EV6?bo w naszych AVJ,BFB jest końcówka EV12?wtryski od BEX których nr podałeś powyżej maja właśnie nr 0 280 156 061 EV6.czy montowałeś już do auta?czy jesteś pewny że podejdą P&P?nie pytam bez powodu
gregory Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 No więc ta strona: http://www.usrallyteam.com/content/tech/18t_injectors.html kłamie po prostu, bo jest na niej napisane jak byk, że AVJ miał montowane wtryski EV12 czyli długie z tulejką, a EV6 były krótkie. BEX miał EV6 czyli krótkie tak jak stare AEB. Na zdjęciu widać jakie to są wtryskiwacze EV12, a jakie EV6 http://www.bosch-motorsport.de/content/language2/html/2659.htm
poziek Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Dominik, ty kiedykolwiek wykręcałeś swoje wtryski? :gwizdanie: Bo te co pokazałeś na zdjęciu to są krótkie wtryski, a z tego co wiem to AVJ ma długie z taką tulejką :gwizdanie: nie eeee ma takie krótkie
Maniusiek28 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 mam pewien plik PDF dotyczący wymiany wtrysków w A4 B6 1.8T ściągnięty z jakiejś amerykańskiej strony silnik wyglada jak AVJ,BFB i faktycznie wtryski są długie , piszą tam że aby zmienić na krótkie potrzebne sa takie redukcje......zainteresowanym wyślę ma maila ten plik pdf.Gregory dobrze gada chyba
domjenick Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 jedynym gościem,który miał AVJ i wymieniał wtryski ,uczestniczący w tej rozmowie-jest Poziek...wiec niech sam powie jakie są... [br]Dopisany: 17 Styczeń 2010, 12:12_________________________________________________no to niech mi teraz to ktoś wytłumaczy- trzy niezależne zródła-kade mówi tak samo....co o tym myślec?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się