Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 24 Lutego 2006 Opublikowano 24 Lutego 2006 Warto jest zrobić takie coś? Napisałem maila do wrocławskiego oddziału Masters Tuning, takie coś dostałem w odpowiedzi: "Chciałbym uprzedzić, że jest to auto wolnossące bez turbo i przyrosty mocy sa niewielkie osiągnięcie 10km jest już dużym sukcesem, a jest to przyrost niebardzo odczuwalny, koszt modyfikacji w granicach 2tyś zł" Nie wiem co mam myśleć. Chciałbym trochę koni więcej ale nie wiem co teraz. Pozdrawiam
Hugo Opublikowano 24 Lutego 2006 Opublikowano 24 Lutego 2006 Nie ma sensu.Kasa wyrzucona w błoto.Może być i tak , że przybędzie tylko 5KM.Lepiej za tą kase kupić ładne fele
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 24 Lutego 2006 Opublikowano 24 Lutego 2006 no tak ale fele koni nie dają :D:D
Hugo Opublikowano 24 Lutego 2006 Opublikowano 24 Lutego 2006 no tak ale fele koni nie dają :D:D Uwierz mi , że nie odczujesz wielkiej różnicy.Jak chcesz poczuć moc to załóż turbo.Ale to z kolei się nie opłaca i lepiej kupic od razu 1.8T Więc ten silnik nie nadaje się do tuningu :!:
Gość Quattro Opublikowano 24 Lutego 2006 Opublikowano 24 Lutego 2006 A może jakiś filtr K&N albo Kingdragon, i jakieś ładne fele A do kogo pisałeś Jetronik ? :roll:
Hugo Opublikowano 24 Lutego 2006 Opublikowano 24 Lutego 2006 A może jakiś filtr K&N albo Kingdragon Widziałem troche testów i lepsze wyniki na hamowni wychodziły na seryjnych wkładkach.
Gość Quattro Opublikowano 24 Lutego 2006 Opublikowano 24 Lutego 2006 Ja mam K&N i niby jest więcej :roll:
bartte Opublikowano 24 Lutego 2006 Opublikowano 24 Lutego 2006 Ale o ile więcej 2,3ps? Nie wiem czy to się opłaca. Ogólnie mówiąc temat tuningu 1.8 był już nie raz wałkowany a wnioski zawsze takie same -> kupić 1.8T.
Gość Quattro Opublikowano 24 Lutego 2006 Opublikowano 24 Lutego 2006 zawsze takie same -> kupić 1.8T. Bezprzesady chłopak dopiero co kupił a4
bartte Opublikowano 24 Lutego 2006 Opublikowano 24 Lutego 2006 No wiem I dobrze bo to najwspanialsze samochody ale szkoda by władował parę tysięcy by miec 20 koni więcej, podczas gdy wymiana silnika na 1.8T wyniosła by go tyle samo.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 25 Lutego 2006 Opublikowano 25 Lutego 2006 ile by mnie taki w miarę jeszcze nie zakatowany 1.8t silnik kosztował? no i do tego wymiana, ile takie coś?
szogun0 Opublikowano 25 Lutego 2006 Opublikowano 25 Lutego 2006 ile by mnie taki w miarę jeszcze nie zakatowany 1.8t silnik kosztował? no i do tego wymiana, ile takie coś? Myśle, że lepszym rozwiązaniem jest sprzedaż obecnego i kupno A4 1.8T. Silnik plus wymiana jednak swoje kostują, do tego przydała by się zmiana hamulców na 288 mm z przodu, oprzyrządowanie jest trochę inne, do tego dolicz Intercooler, przewody ciśnieniowe itd. itp i robi się już całkiem poważna sumka. Nie wiem dokładnie ale być może również wydech jest innej średnicy. Dlatego jak my szukaliśmy auta to z założenia miało być 1.8T :twisted:
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 25 Lutego 2006 Opublikowano 25 Lutego 2006 raczej nie wchodzi w grę wymiana auta bo za bardzo mi się podoba to co mam :]. Będę musiał żyć z tym silnikiem, trudno się mówi. Dzięki wszystkim za info
bartte Opublikowano 25 Lutego 2006 Opublikowano 25 Lutego 2006 Silnik ze skrzynią można trafić już za 3.5-4tys w niezłym stanie, napewno do tego dojdzie robocizna i parę innych rzeczy jak właśnie choćby ukł hamulowy.
jaca Opublikowano 28 Lutego 2006 Opublikowano 28 Lutego 2006 raczej nie wchodzi w grę wymiana auta bo za bardzo mi się podoba to co mam :]. Będę musiał żyć z tym silnikiem, trudno się mówi. Dzięki wszystkim za info i to jest dobra decyzja nastepnym razem jak weżmiesz pod uwagę rozwój mocy to trzeba decydowac się przed zakupem najtaniej TDI :mrgreen:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się