Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Zgasł i nie odpala


Michal871

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z moja a4 :(

pod czas jazdy zgasl silnik... przy czym bylo duze szarpniecie i gdy sie zatrzymalem silnik juz nie chcial odpalic

mechanik stwierdzil ze sa spalone wszystkie swiece zarowe. Czy moze to powodowac ze silnik nie chce odpalic? :kwasny:? posiadam audi a4 2.5 tdi v6

dzieki za info :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z moja a4 :(

pod czas jazdy zgasl silnik... przy czym bylo duze szarpniecie i gdy sie zatrzymalem silnik juz nie chcial odpalic

mechanik stwierdzil ze sa spalone wszystkie swiece zarowe. Czy moze to powodowac ze silnik nie chce odpalic? :kwasny:? posiadam audi a4 2.5 tdi v6

dzieki za info :good:

Spalone swiece zarowe na pewno nie zgasza Ci silnika podczas jazdy... moze i sa spalone, lecz nawet na spalonych silnik powinien sie uruchomic (zwlaszcza,ze do jakis mrozow to jeszcze troche czasu zostalo) - niestety kolega radekk2000 prawdopodobnie ma racje i pompa bedzie do regeneracji (wyglada na padnieta elektronike). Biorac pod uwage ze to 98 r i pewnie przebieg tez konkretny - niewykluczone ze cala pompe bedzie trzeba zrobic. Lepiej zebys sie przygotowal na wiekszy wydatek....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...mechanik stwierdzil ze sa spalone wszystkie swiece zarowe...

Skoro mechanik uznał że silnik zgasł podczas jazdy i nie odpala z powodu spalonych świec to czym prędzej

zabieraj auto od tego mechanika. Świece żarowe podczas jazdy nie są wykorzystywane przez silnik, a jedynie

podczas uruchamiamia silnika gdy temperatura otoczenia spada poniżej (chyba) 5 oC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z moja a4 :(

pod czas jazdy zgasl silnik... przy czym bylo duze szarpniecie i gdy sie zatrzymalem silnik juz nie chcial odpalic

mechanik stwierdzil ze sa spalone wszystkie swiece zarowe. Czy moze to powodowac ze silnik nie chce odpalic? :kwasny:? posiadam audi a4 2.5 tdi v6

dzieki za info :good:

u mnie podobnie bylo z moją A6 C5 2,5 TDI V6 AFB....

tyle ze u mnie motor nie zgasnął...bylo duze szarpniecie silnik stracil moc...gdy sie zatrzymalem strasznie walilo w jednej glowicy. Jak si epotem okazalo rozsypoaly sie walki (przekladnie zebate) w jedej glowicy.... zrobilem i pogonilem dziadostwo!

Caly moj watek na AKP jest z dokladnymi zdjeciami i kontaktami do firm ktore moga cos pomoc w doborze walkow...

PS.: wpolczuje - chodzi mi o koszta :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet przy spalonych swiecach auto normalnie odpali.

Przyczyny moga byc rozne, to raczej nie jest objaw padniecia VP44, a np. awaria rozrzadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw podłącz vaga i sprawdź czy błędów nie wywaliło.Możliwe,że rozrząd przeskoczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aju nie gadaj głupst nie jest jeszcze ustalone co ale to co pisze sz to jest w najgorszym przypadku, ja stawiam na pompe .

Michał i co wyszło podpinałeś Vaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik stwierdzil ze sa spalone wszystkie swiece zarowe. Czy moze to powodowac ze silnik nie chce odpalic? :kwasny:?

:good:

To jest Mongolski wróżbita a nie mechanik

Koledzy przecież w Audi diesel pracuje jak benzynka, każdemu może się pomylić, a zwłaszcza mechanikowi :P A z tymi żarowymi to kolega pewnie dorzucił, diagnoza pewnie brzmiała "spalone świece")

Przy spalonych świecach kolego, moja niunia 1,9TDI odpaliła w -10, tylko strasznie kopciła. I nie musiałem jej jakoś szczególnie przygotowywać (bez dodawania gazu i bez jakiegoś dłuższego kręcenia, w sumie odpaliła normalnie, gdyby nie kopciła to bym się wogóle nie zorientował że są spalone).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek sprawdziłbym czy sterownik silnika ma zasilanie po przekręceniu stacyjki - informuje o tym mignięcie kontrolki świec żarowych po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję ON - jeśli nie mignie to trzeba się przyjrzeć przekaźnikowi - u mnie w Golfie jest to przekaźnik o nr 109 ale w A4 chyba ma inne oznaczenie - to bardzo częsta przyczyna gaśnięcia TDI w trakcie jazdy jak również problemy z odpaleniem silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aju nie gadaj głupst nie jest jeszcze ustalone co ale to co pisze sz to jest w najgorszym przypadku, ja stawiam na pompe .

Michał i co wyszło podpinałeś Vaga

prawdopodobnie cos z pompa... po podpieciu pod Vaga wykazalo blad n146 cos z nastawnikiem dawki;/ jutro jade do pompiarza zobaczymy co powie... dodam jeszcze ze wymienilem juz caly rozrzad i nic;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sterownik VP44 moim zdaniem

Moze nie tyle sam sterownik co nastawnik mieszczący sie w VP44.... wiadomo ze wlasnie on moze czynic z autkiem "cuda" :/ - te negatywne- :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...