thorg Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 Witam od jakiegos czasu mam dziwny problem z akumulatorem. Zdarza sie ze nie moge odpalic samochodu wtedy z klem musze odpalac. Ladowanie mam min 12 V natomiast dzisiaj podczas jazdy pojawila sie ikonka akumulatora i ladownie spadlo do 10 V po jakims czasie znowu bylo ok ! Gdzie szukac przyczyny? Czy to objawy starzenia sie akumulatora czy cos nie tak z alternatorem, czy moze cos innego ? pozdrawiam thorg dzieki za korekte :]
DieselPower Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 Sprawdz jak sie ma twój aku.. Moze byc juz troche podupadly
lukasssw Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 najlepiej jak byś miał na podmiankę drugi akumulator, bo szkoda kasę wydawać na nowy skoro może się okazać że to na przykład alternator szwankuje
DieselPower Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 lukasssw, Dokladnie... Załatw Jkais Aku na podmiane.. I pojezdzij trochu na nim.. I wtedy zobaczysz czy cos inaczej... pozdr
thorg Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Opublikowano 4 Maja 2007 okazało się że napewno nie jest to akumulator, wina lezy prawdopodobnie po stronie rozrusznika lub kostki przy stacyjce, chociaz jak zwykle okaże się że szlag trafiło 100 innych rzeczy Zauważyłem że jak przytrzymam kluczyk na rozruchu to po jakis 3-5 sek. rozrusznik zakręci i jest cacy :] Problem dla fachowców od rozruszników polega na tym że przy a4 z klima mają mało miejsca do wymontowanie tego urządzenia - czy to prawda ? Pozdrawiam thorg
Barti261 Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 Poprawne napięcie ładowania w pojeżdzie z 12V-ową instalacją to 13,9V - 14,5V przy włączonych światłach. Jeśli napięcie ładowania masz poniżej 13,9V to akumulator pracuje w stanie niedoładowania.
Norbi TDI Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 Bardzo prawdopodobne że szczotki w alternatorze, nie winił bym rozrusznika jak odpali na kable, poprostu albo aku szmelc albo szczotki
schiller Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 stosunkowo czestym problemem jest tez regulator napiecia. ja rowniez w mojej wymienialem. o jego defekcie swiadczy wlasnie niskie napiecie. a u ciebie te 10 V to juz jest przerazajaca male. radzilbym ci tak nie jezdzic bo moze elektryka sie pojsc ......
thorg Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Opublikowano 5 Maja 2007 hmmm a ten regulator napiecia to co to ? Jakis modol ktory mozna dokupic ? drogie to to jest ? thorg
DieselPower Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 http://www.allegro.pl/item189224259_regulator_napiecia_vw_audi_mercedes_bmw_bosch_nt.html Tu masz jeden Regulator... Pozdrawiam [ Dodano: 05-05-2007, 12:08 ] http://www.allegro.pl/item190524014_alternator_regulator_napiecia_alfa_audi_bmw_opel.html I jeszcze jeden pisze ze pasuje do A4... :)
schiller Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 ale sprawdz jakie masz alternator. Valeo czy Boscha. i dopiero wtedy kup wlasciwy. a i tu raczej polecam ci kupic w dobrym sklepie niz na allegro. to nie jest drogie a lepiej miec pewnosc ze bedzie pasowal.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się