Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] 2.0tfsi b7 okolice 320-330hp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zrob program, wydech ,fmic zmiescisz sie w 5tys i bedzie ladnie :decayed:

Opublikowano

zrob program, wydech ,fmic zmiescisz sie w 5tys i bedzie ladnie :decayed:

w tej sumie 5 tys nie bierzcie pod uwage programu :decayed:

tylko elementy mechaniczne i robocizne

Opublikowano

zrob program, wydech ,fmic zmiescisz sie w 5tys i bedzie ladnie :decayed:

w tej sumie 5 tys nie bierzcie pod uwage programu :decayed:

tylko elementy mechaniczne i robocizne

Te 5k starczy akurat na fmic i wydech - licząc prawie po 2,5k na jedno.

Opublikowano

to akurat taka wersja bardzo rozrzuta po 2,5tys :decayed:

bo rownie dobrze mozna zrobic to za 2tys te 2 rzeczy :tongue4:

Opublikowano

to akurat taka wersja bardzo rozrzuta po 2,5tys :decayed:

bo rownie dobrze mozna zrobic to za 2tys te 2 rzeczy :tongue4:

Czy 2k za całość jakąś konkretną, to bym polemizował - podałem ceny na okrągło z montażem gratów do auta i zakupem w firmie. Samodzielne kupno zestawu i połączenie tego w całość wyjdzie sporo taniej, tylko trzeba mieć czas, pojęcie i zdolności manualne, a nie każdy tym wszystkim jednocześnie dysponuje :wink4:

Opublikowano

jak chcesz auto do zakrętów to kup sobie impreze albo evo...

a tak naprawdę to głownie evo jedzie jaak po sznurku, subaraki są specyficzne, o wiele bardziej podsterowne niż by się mogło wydawać, a a4 no cóż waga waga i jeszcze raz waga..

Opublikowano

zrob program, wydech ,fmic zmiescisz sie w 5tys i bedzie ladnie :decayed:

w tej sumie 5 tys nie bierzcie pod uwage programu :decayed:

tylko elementy mechaniczne i robocizne

Te 5k starczy akurat na fmic i wydech - licząc prawie po 2,5k na jedno.

a co z turbina.. musze ją niestety wymienic..

Opublikowano

ja bym zrobil to na poczatek, jak ci bedzie malo to pozniej turbo

Opublikowano

ja bym zrobil to na poczatek, jak ci bedzie malo to pozniej turbo

nie rozumiesz :) mam uszkodzone turbo, musze wymienic, a przy okazji jak wymieniam turbo to myslalem cos jeszcze wymienic i nie chce wydac wiecej niz okolo piatak :naughty:

Opublikowano

mam uszkodzone turbo, musze wymienic, a przy okazji jak wymieniam turbo to myslalem cos jeszcze wymienic i nie chce wydac wiecej niz okolo piatak

kopalnia wiedzy to Poziek, moge jedynie przytoczyć Jego słowa do mnie, jak nie masz wolnych 20k na ten cel [300KM] to sobie odpuść, zrób wydech, turbo inlet pipe i program i będziesz zadowolony :wink4:

Opublikowano

Fajny zestawik. Wszystko nowe, się świeci i kusi oczy. GT2871r fajne turbo, ale to z linku jest jednak tylko eliminator który ma na wej. A/R 60, a więc nie za dużo. Nie pełno rozmiarowe turbo 2871r. Większość eliminatorów nie wydala tego co ATP zapewnia. Przeważnie o 50KM liczba jest zawyżana w górę. A więc na tym zestawiku jak będzie 350-360PS to max. Czy ja wiem, czy warto się w takie zestawiki pakować. Ja bym tego nie kupił.

Opublikowano

Fajny zestawik. Wszystko nowe, się świeci i kusi oczy. GT2871r fajne turbo, ale to z linku jest jednak tylko eliminator który ma na wej. A/R 60, a więc nie za dużo. Nie pełno rozmiarowe turbo 2871r. Większość eliminatorów nie wydala tego co ATP zapewnia. Przeważnie o 50KM liczba jest zawyżana w górę. A więc na tym zestawiku jak będzie 350-360PS to max. Czy ja wiem, czy warto się w takie zestawiki pakować. Ja bym tego nie kupił.

dodatkowo nie jest to do końca pełny kit - trzeba by dołożyć pompę paliwową, wtryski oraz FMIC, żeby to jakoś jeździło

Opublikowano

No to dołóż wtryski i pompę.

Pompa robi między 31 a 110 Bar.

Z czego tam założysz.

Wtryski? Toż to FSI i nie ma jakiegoś tam wyboru dużego.

Jak zmienisz wtryski to zmieni się kąt rozpylania paliwa, czyli całą teorią o uwarstwionej mieszance szlag trafi i będą się czujniki pluły.

Opublikowano

Dlatego stare poczciwe 1.8T jest na razie górą jeśli chodzi o rezanie, bo ma się większe pole manewru i jest mniej skomplikowane. A moce uzyskuje się podobne.

Opublikowano

Oj chyba nigdy nie bedzie/nie był 18T ponad FSi :wink4: potencjał układu wtryskowego w nich jest piorunujacy, zobacz cisnienie wtrysku oraz rozmiary dysz seryjnych wtrysków. Nie mówiac o przebudowanej głowicy z wystarczajaca liczba zaworów, czy najmniejsz ważnych wałkach wyr, kombinowanych kołach rozrzadu itp. Ten motor jest po prostu lata swietlne do przodu. To tak jak z 2.5TDi i nastepca 3.0TDi :naughty:

Pozdrawiam.

Opublikowano

Nikt nie podważa że FSI jest lepszy od poczciwego 1.8T ale póki co jest chyba jednak trudniejszy do rezania :wink4:

Wszystko zmieni się z czasem :naughty:

Opublikowano

Nikt nie podważa że FSI jest lepszy od poczciwego 1.8T ale póki co jest chyba jednak trudniejszy do rezania :wink4:

Wszystko zmieni się z czasem :naughty:

Nie jest trudniejsze a wręcz prostsze. Samym programem robisz więcej niż w 1,8 turbo. Kluczem do sukcesu w pierwszej kolejności jest cooler i wydech. Sam wydech daje przyrost w ok. 11-15 Ps plus do tego coler duży drugie tyle. Wąskim gardłem w A4 TFSI jest mały filtr i ratuje go wkładka lub custom. Wszystkie stage są dostępne w naszej firmie. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...