kaznodziejah Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 Witam Jak w temacie. Mam mało płynu do wspomagania co wiecej już o barwie brązowej. Kupiłem Litr zielonego Febi i mam dylemat. Wymienić cału płyn czy tylko dolać. Jesli caly to czy starczy ten literek. Pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 możesz dolać,możesz wymienic jak tam chcesz...Jak masz możliwość to wymień :gwizdanie:
musti Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 Pewnie że lepiej jest wymienić cały
elmo814 Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 moim zdaniem skoro barwa brazowa oznacza starosc to wymien plyn w calym ukladzie , znajac zycie wymien zeby nic innego nie polecialo
Dev Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 wymienić !!!!! płyn jest mineralny, czyli wymiana raz na 2 lata lub 60 tkm
Reggi Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 Wymień i będziesz spał spokojnie
Yag3 Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 A czy kolor brązowy nie oznacza np płynu o kolorze żółtym czyli np. Maxxus VG?
tw182 Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 ile wchodzi płynu do układu?
grzesu3 Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Witam Jak w temacie. Mam mało płynu do wspomagania co wiecej już o barwie brązowej. Kupiłem Litr zielonego Febi i mam dylemat. Wymienić cału płyn czy tylko dolać. Jesli caly to czy starczy ten literek. Pozdrawiam Hej czy kupiłeś go z allegro? np http://allegro.pl/item772995240_plyn_do_wspomagania_vw_olej_zielony_febi_krakow.html
Jacor Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 Dolejesz bedzie to samo w niedługim czasie, lepiej wymienić w całym układzie z tego co pamietam u mnie poszło ok 1,5 litra wieć 2 litry w zupełności wystarczy po roku można spuścić troche z samego zbiorniczka i dolać to co zostało
sadek Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 u mnie 1 litr poszedł na przepłukanie układu (miałem tam niezły syf) i 1 litr na zalanie do pełna przed wymianą troche wspomaganie mi wyło, a po wymianie jak ręką odjął (zatajając fakt że na pełnym skręcie jeszcze wyje, ale to chyba u większości tak jest)
endriuu Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 joł. jak najszybciej wymienić olej?
Dev Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 joł. jak najszybciej wymienić olej? podnieśc auto, poodpinac troche przewodów, kierownica w lewo, w prawo, tak kilka razy ale tak na prawde to pospiech wskazany jest przy łapaniu pcheł najlepiej rozebrac co sie da, umyc wszystko w benzynie ekstrakcyjnej, ze zbiornikiem włacznie dobrze jak jest Vacumpompa, mozna ładbnie wyssac stary płyn dobrze jest zalac płynem, odpalic silnik a potem znowu usunąc płyn
endriuu Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 odpowietrzać w jaki sposób?
Dev Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 wystarczy zalac płynem i krecic kierownica od lewa do prawa albo odwrotnie :polew: najlepiej jak przód jest uniesiony
k0za Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Wczoraj wymieniałem u siebie płyn. Ten który udało mi się odessać wyglądał jak gnojówka.. Kupiłem mineralny febi 6162, przepłukałem układ nowym płynem i zobaczymy jak się dalej potoczy wszystko ;] Jakbym miał czas i możliwości to na pewno rozebrałbym wszystko bo zapewne dużo syfu tam jeszcze zostało..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się