Fr0styyy. Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Nic, po prostu lubię znać wnętrze (bebechy itp.) różnych urządzeń Jak byłem mały to zawsze jak dostałem jakąś zabawkę to zamiast się nią bawić to ją rozkręcałem i patrzyłem co tam siedzi w środku Tak mi zostało na starość A jako, że skrzyni nie rozkręcę to chciałbym poznać jej wygląd od środka^^
lunio666 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Fr0styyy ja mam wlasnie rozebrana skrzynie na czesci wiec moge zrobic pare fotek i wstawic... tylko co cie interesuje mniej wiecej?? ktora czesc skrzynii??
Fr0styyy. Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 W sumie to tak z grubsza jak to wszytko wygląda w środku
lunio666 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 ok jak dam rade to dzis wieczorem zrobie i wrzuce...[br]Dopisany: 16 Luty 2012, 14:54_________________________________________________Zrobilem dzis rano na szybkiego ale mysle ze wystarcza. Sprzeglo: Sterownik hydrauliczny i sprzeglo: Bierznie z lancuchem: Bierznie z lancuchem: Obudowa gdzie jest zamontowany sterownik hydrauliczny a na nim elektroniczny: Bierznie z lancuchem:
Fr0styyy. Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Dzięki, o takie fotki mi chodziło właśnie
Magdalenah Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 ok jak dam rade to dzis wieczorem zrobie i wrzuce...[br]Dopisany: 16 Luty 2012, 14:54_________________________________________________Zrobilem dzis rano na szybkiego ale mysle ze wystarcza. Wow super wewnątrz jest ciekawsza niż na zewnątrz, bo tylko tak ją widziałam do tej pory, teraz opisik co jest co nie no łańcuch rozpoznaję
Fr0styyy. Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Co to może być? VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 01J 927 156 CP Component and/or Version: V30 01J 1.8l5VT RdW 2011 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 44717 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent Może mieć związek z tym, że ostatnio (jakieś 3 tygodnie temu jak były te mrozy akumulator padł mi do 0)?
Bart-S Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 Co to może być? VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 01J 927 156 CP Component and/or Version: V30 01J 1.8l5VT RdW 2011 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 44717 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent Może mieć związek z tym, że ostatnio (jakieś 3 tygodnie temu jak były te mrozy akumulator padł mi do 0)? Sterownik skrzyni nie dostał informacji o aktualnej prędkości obrotowej silnika od sterownika silnika. Jeśli pojawia się sporadycznie i po skasowaniu nie wraca - można olać.
Fr0styyy. Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 To mogło być spowodowane tym, że samochód zgasł podczas gwałtownego hamowania? Co oznacza to, że koła mi się kręcą na N? Na podnośniku wrzuciłem na N (sprawdzałem poduszki silnika) to koła się kręciły zamiast stać w miejscu, ale mogłem jedną ręką zatrzymać.
Bart-S Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 To mogło być spowodowane tym, że samochód zgasł podczas gwałtownego hamowania? Tak. Co oznacza to, że koła mi się kręcą na N? Na podnośniku wrzuciłem na N (sprawdzałem poduszki silnika) to koła się kręciły zamiast stać w miejscu, ale mogłem jedną ręką zatrzymać. N to bieg "neutralny" - odpowiednik luzu w manualu. Więc dlaczego koła miałyby się nie kręcić
Fr0styyy. Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 N to bieg "neutralny" - odpowiednik luzu w manualu. Więc dlaczego koła miałyby się nie kręcić Na podnośniku bez ich dotykania? Jak puszczam hamulec to zaczynają się kręcić.
Fr0styyy. Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Ta normalne skoro napęd jest odłączony, a koła dalej są napędzane?
Fr0styyy. Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 No dzisiaj sprawdzałem i kilka razy to dzieje się tak tylko jak koła są podniesione. Jak samochód stoi sobie na równej nawierzchni to nie zjeżdża itp. Da się zrobić jakieś dynamiczne logi multitronica? Bo jak np. jadę sobie 70 km/h na 5 biegu i wcisnę pedał do oporu to obroty tak jakby przeskoczą z 2000 na 2050 i się cofną na 2000 i będą powoli rosły.. Przy tym troszkę szarpnie (poduszki silnika, dwumas, poduszka skrzyni?). Przy odpuszczaniu gazu jak nie zrobię tego łagodnie tylko od razu zdejmę nogę to też szturchnie trochę
Bart-S Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Opublikowano 3 Marca 2012 Poduszka skrzyni i dwumas są mechanicznymi elementami, nie powiązanymi z żadnym czujnikiem - nie zdiagnozujesz ich VAGiem.
Fr0styyy. Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 A powiedz mi jeszcze jedno. Czy podczas jazdy mogę wrzucić N i zahamować gwałtowanie? Bo szukam przyczyny dlaczego są takie drgania przy hamowaniu dziwne. Czy to skrzynia, czy zwichrowane tarcze hamulcowe? Na P i na manualnej dzieje się tak samo więc obstawiam tarczę, ale chcę się upewnić
Bart-S Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Opublikowano 4 Marca 2012 A powiedz mi jeszcze jedno. Czy podczas jazdy mogę wrzucić N i zahamować gwałtowanie? Nie, nie wolno tak robić...
Fr0styyy. Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Tak też myślałem. Te drgania/bicia mają jakiś związek ze skrzynia? Bo jak hamuje bardzo ostro (z ABS) to tak jakby tego nie czuć, ale jak powoli zwalniam z hamulcem do 0 to właśnie to dziwne uczucie jest.
Bart-S Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Opublikowano 4 Marca 2012 Przez cały zakres hamowania czy dopiero tuż przed zatrzymaniem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się