Bart-S Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 PYTAM,GDYŻ CHCE SIE JUŻ PRZYGOTOWAĆ NA KOSZTA.BYĆ MOŻE RZECZYWIŚCIE POMYLIŁEM SIE CO DO CENY FILTRA WEWNĘTRZNEGO,ALE WYDAJE MI SIE ,ŻE GDZIEŚ PRZECZYTAŁEM TAKĄ CENĘ.SKRZYNIA DO PRZEDOSTATNIEGO TYGODNIA SPISYWAŁA SIE IDEALNIE, ALE PEWNEGO DNIA PO ODPALENIU SILNIKA ZACZĘŁY MIGAĆ NA CZERWONO WSZYSTKIE BIEGI ,ANI DO PRZODU ANI DO TYŁU. OBROTY ROSNĄ A AUTO STOI,PO JAKIMŚ CZASIE ZACZYNA PEŁZAĆ Z SZARPANIEM I TO DOŚĆ MOCNYM.SKRZYNIA MA JUŻ NALATANE PONAD 270 TYŚ ,WIĘC MYŚLE ŻE TO JUŻ JEJ KONIEC STĄD MOJE PYTANIA ODNOŚNIE CZĘSCI. NA MOJĄ NIEKORZYŚĆ JESTEM 1000 KM OD KOLEGI BARTA(praca w niemczech). A Z TEGO CO WYCZYTAŁEM TO TYLKO DO NIEGO DAŁBYM AUTO DO NAPRAWY ,GDYŻ W OKOLICACH GDZIE MIESZKAM W POLSCE(koło Zielonej Góry), NIKT NIE CHCE SIE PODJĄC NAPRAWY TEJ SKRZYNI.CO PRAWDA ODŁĄCZYŁEM AKU NA 2h I ŻADNYM BŁĘDÓW NIE BYŁO I AUTO PRZEJECHAŁO 2 km BEZ PROBLEMU ,ALE MYŚLE ŻE TO TYLKO CHWILOWE .JEDYNE CO MI POZOSTAJE TO ZNALEŚĆ JAKĄŚ NIEDROGĄ LAWETĘ I SPROWADZIĆ AUTO DO POLSKI I UMÓWIĆ SIE DO BARTA NA NAPRAWĘ.MAM BENZYNĘ 2.4 W MULTITRONICU STĄD MOŻE TAK WYSOKO PRZEBIEG BEZ NAPRAW,BYNAJMNIEJ TAKĄ INFORMACJĘ DOSTAŁEM OD KOLEGI BARTA.NO CÓŻ,DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA POMOCNE ODPOWIEDZI. Konrad... Przestań pisać z CAPSem
ZORRO79 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Dlaczego klikając na niektóre zdjęcia podglądowe wklejane przez forumowiczów nie można nic zobaczyć ,tylko jakaś żabka sie pokazuje?Pytam gdyż chciałem obejrzeć zdjęcie które ukazuje ,który korek jest do zlewania oleju a który do napełniania skrzyni. Wiem ,że jeden jest z boku(jakby trochę wyżej ,pod fotelem kierowcy),ale który jest do czego? PYTAM,GDYŻ CHCE SIE JUŻ PRZYGOTOWAĆ NA KOSZTA.BYĆ MOŻE RZECZYWIŚCIE POMYLIŁEM SIE CO DO CENY FILTRA WEWNĘTRZNEGO,ALE WYDAJE MI SIE ,ŻE GDZIEŚ PRZECZYTAŁEM TAKĄ CENĘ.SKRZYNIA DO PRZEDOSTATNIEGO TYGODNIA SPISYWAŁA SIE IDEALNIE, ALE PEWNEGO DNIA PO ODPALENIU SILNIKA ZACZĘŁY MIGAĆ NA CZERWONO WSZYSTKIE BIEGI ,ANI DO PRZODU ANI DO TYŁU. OBROTY ROSNĄ A AUTO STOI,PO JAKIMŚ CZASIE ZACZYNA PEŁZAĆ Z SZARPANIEM I TO DOŚĆ MOCNYM.SKRZYNIA MA JUŻ NALATANE PONAD 270 TYŚ ,WIĘC MYŚLE ŻE TO JUŻ JEJ KONIEC STĄD MOJE PYTANIA ODNOŚNIE CZĘSCI. NA MOJĄ NIEKORZYŚĆ JESTEM 1000 KM OD KOLEGI BARTA(praca w niemczech). A Z TEGO CO WYCZYTAŁEM TO TYLKO DO NIEGO DAŁBYM AUTO DO NAPRAWY ,GDYŻ W OKOLICACH GDZIE MIESZKAM W POLSCE(koło Zielonej Góry), NIKT NIE CHCE SIE PODJĄC NAPRAWY TEJ SKRZYNI.CO PRAWDA ODŁĄCZYŁEM AKU NA 2h I ŻADNYM BŁĘDÓW NIE BYŁO I AUTO PRZEJECHAŁO 2 km BEZ PROBLEMU ,ALE MYŚLE ŻE TO TYLKO CHWILOWE .JEDYNE CO MI POZOSTAJE TO ZNALEŚĆ JAKĄŚ NIEDROGĄ LAWETĘ I SPROWADZIĆ AUTO DO POLSKI I UMÓWIĆ SIE DO BARTA NA NAPRAWĘ.MAM BENZYNĘ 2.4 W MULTITRONICU STĄD MOŻE TAK WYSOKO PRZEBIEG BEZ NAPRAW,BYNAJMNIEJ TAKĄ INFORMACJĘ DOSTAŁEM OD KOLEGI BARTA.NO CÓŻ,DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA POMOCNE ODPOWIEDZI. Konrad... Przestań pisać z CAPSem
Bart-S Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 Dlaczego klikając na niektóre zdjęcia podglądowe wklejane przez forumowiczów nie można nic zobaczyć ,tylko jakaś żabka sie pokazuje?Pytam gdyż chciałem obejrzeć zdjęcie które ukazuje ,który korek jest do zlewania oleju a który do napełniania skrzyni. Wiem ,że jeden jest z boku(jakby trochę wyżej ,pod fotelem kierowcy),ale który jest do czego? PYTAM,GDYŻ CHCE SIE JUŻ PRZYGOTOWAĆ NA KOSZTA.BYĆ MOŻE RZECZYWIŚCIE POMYLIŁEM SIE CO DO CENY FILTRA WEWNĘTRZNEGO,ALE WYDAJE MI SIE ,ŻE GDZIEŚ PRZECZYTAŁEM TAKĄ CENĘ.SKRZYNIA DO PRZEDOSTATNIEGO TYGODNIA SPISYWAŁA SIE IDEALNIE, ALE PEWNEGO DNIA PO ODPALENIU SILNIKA ZACZĘŁY MIGAĆ NA CZERWONO WSZYSTKIE BIEGI ,ANI DO PRZODU ANI DO TYŁU. OBROTY ROSNĄ A AUTO STOI,PO JAKIMŚ CZASIE ZACZYNA PEŁZAĆ Z SZARPANIEM I TO DOŚĆ MOCNYM.SKRZYNIA MA JUŻ NALATANE PONAD 270 TYŚ ,WIĘC MYŚLE ŻE TO JUŻ JEJ KONIEC STĄD MOJE PYTANIA ODNOŚNIE CZĘSCI. NA MOJĄ NIEKORZYŚĆ JESTEM 1000 KM OD KOLEGI BARTA(praca w niemczech). A Z TEGO CO WYCZYTAŁEM TO TYLKO DO NIEGO DAŁBYM AUTO DO NAPRAWY ,GDYŻ W OKOLICACH GDZIE MIESZKAM W POLSCE(koło Zielonej Góry), NIKT NIE CHCE SIE PODJĄC NAPRAWY TEJ SKRZYNI.CO PRAWDA ODŁĄCZYŁEM AKU NA 2h I ŻADNYM BŁĘDÓW NIE BYŁO I AUTO PRZEJECHAŁO 2 km BEZ PROBLEMU ,ALE MYŚLE ŻE TO TYLKO CHWILOWE .JEDYNE CO MI POZOSTAJE TO ZNALEŚĆ JAKĄŚ NIEDROGĄ LAWETĘ I SPROWADZIĆ AUTO DO POLSKI I UMÓWIĆ SIE DO BARTA NA NAPRAWĘ.MAM BENZYNĘ 2.4 W MULTITRONICU STĄD MOŻE TAK WYSOKO PRZEBIEG BEZ NAPRAW,BYNAJMNIEJ TAKĄ INFORMACJĘ DOSTAŁEM OD KOLEGI BARTA.NO CÓŻ,DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA POMOCNE ODPOWIEDZI. Konrad... Przestań pisać z CAPSem Imbus 10 to kontrolny a "Gwiazdka" to upustowy. Są obok siebie.
ZORRO79 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Dlaczego klikając na niektóre zdjęcia podglądowe wklejane przez forumowiczów nie można nic zobaczyć ,tylko jakaś żabka sie pokazuje?Pytam gdyż chciałem obejrzeć zdjęcie które ukazuje ,który korek jest do zlewania oleju a który do napełniania skrzyni. Wiem ,że jeden jest z boku(jakby trochę wyżej ,pod fotelem kierowcy),ale który jest do czego? PYTAM,GDYŻ CHCE SIE JUŻ PRZYGOTOWAĆ NA KOSZTA.BYĆ MOŻE RZECZYWIŚCIE POMYLIŁEM SIE CO DO CENY FILTRA WEWNĘTRZNEGO,ALE WYDAJE MI SIE ,ŻE GDZIEŚ PRZECZYTAŁEM TAKĄ CENĘ.SKRZYNIA DO PRZEDOSTATNIEGO TYGODNIA SPISYWAŁA SIE IDEALNIE, ALE PEWNEGO DNIA PO ODPALENIU SILNIKA ZACZĘŁY MIGAĆ NA CZERWONO WSZYSTKIE BIEGI ,ANI DO PRZODU ANI DO TYŁU. OBROTY ROSNĄ A AUTO STOI,PO JAKIMŚ CZASIE ZACZYNA PEŁZAĆ Z SZARPANIEM I TO DOŚĆ MOCNYM.SKRZYNIA MA JUŻ NALATANE PONAD 270 TYŚ ,WIĘC MYŚLE ŻE TO JUŻ JEJ KONIEC STĄD MOJE PYTANIA ODNOŚNIE CZĘSCI. NA MOJĄ NIEKORZYŚĆ JESTEM 1000 KM OD KOLEGI BARTA(praca w niemczech). A Z TEGO CO WYCZYTAŁEM TO TYLKO DO NIEGO DAŁBYM AUTO DO NAPRAWY ,GDYŻ W OKOLICACH GDZIE MIESZKAM W POLSCE(koło Zielonej Góry), NIKT NIE CHCE SIE PODJĄC NAPRAWY TEJ SKRZYNI.CO PRAWDA ODŁĄCZYŁEM AKU NA 2h I ŻADNYM BŁĘDÓW NIE BYŁO I AUTO PRZEJECHAŁO 2 km BEZ PROBLEMU ,ALE MYŚLE ŻE TO TYLKO CHWILOWE .JEDYNE CO MI POZOSTAJE TO ZNALEŚĆ JAKĄŚ NIEDROGĄ LAWETĘ I SPROWADZIĆ AUTO DO POLSKI I UMÓWIĆ SIE DO BARTA NA NAPRAWĘ.MAM BENZYNĘ 2.4 W MULTITRONICU STĄD MOŻE TAK WYSOKO PRZEBIEG BEZ NAPRAW,BYNAJMNIEJ TAKĄ INFORMACJĘ DOSTAŁEM OD KOLEGI BARTA.NO CÓŻ,DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA POMOCNE ODPOWIEDZI. Konrad... Przestań pisać z CAPSem Imbus 10 to kontrolny a "Gwiazdka" to upustowy. Są obok siebie. Dziękuje za odpowiedź.
oomichalekoo Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Witam jak jest za mało oleju w skrzyni to bedzie nia szarpalo jak depne na gaz to zaczyna szarpac i przerywac.Dzisiaj odkrecilem dolna srube i spuscilem litr oleju a przez kontrolna boczna wlalem ok 0.5litra oleju bo tyle weszlo.Co moze byc przyczyna niski stan oleju?
Bart-S Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 Witam jak jest za mało oleju w skrzyni to bedzie nia szarpalo jak depne na gaz to zaczyna szarpac i przerywac.Dzisiaj odkrecilem dolna srube i spuscilem litr oleju a przez kontrolna boczna wlalem ok 0.5litra oleju bo tyle weszlo.Co moze byc przyczyna niski stan oleju? Czy Ty poważny jesteś?
oomichalekoo Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 nie wiedziałem ale wczesniej dolalewalem olej przez korek z boku sie nic nie działo czyli jak doleje litro oleju co spuscilem to wroci sytuacja do normy? jak to mogłbym naprawic
Bart-S Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) nie wiedziałem ale wczesniej dolalewalem olej przez korek z boku sie nic nie działo czyli jak doleje litro oleju co spuscilem to wroci sytuacja do normy? Zalałeś olej hydrauliczny do dyferencjału... Dzwoniłeś już i powiedziałem Ci co musisz teraz zrobić. Ewentualnie można próbować go odessać albo wykręcić dyfer na aucie tak aby wyciągnąć wieko i zlać cały fluid z komory. Następnie zalać odpowiedni specyfik przekładniowy. Przypominam też, że poziom ATF sprawdza się na przy pracującym silniku i odpowiedniej temperaturze. To co dziś zrobiłeś to po prostu przestępstwo wobec skrzyni.... Nie można było najpierw wczytać się w procedurę a potem działać? Tragedia ...odpowiadając na Twoje pytanie: nie wiadomo - jeśli nie doszło do uszkodzeń mechanicznych to może i jeździć będzie. Jeśli nie? No coż... załatwiłeś się sam na własne życzenie. Edytowane 7 Lutego 2015 przez Bart-S
oomichalekoo Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 czytalem .Dziekuje za odpowiedz czyli poloski trzeba wszystko rozbierac.Jaki jest to specyfik zebym znowu nie namieszal i ile sie tam go miesci załamka
Bart-S Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 czytalem .Dziekuje za odpowiedz czyli poloski trzeba wszystko rozbierac.Jaki jest to specyfik zebym znowu nie namieszal i ile sie tam go miesci załamka G052190A2 - wejdzie 1.3 litra.
oomichalekoo Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 dziekuje cały bok od pół oski trzeba rozbierac zeby zdjac wieko tak ? i czy moge przejechac tak ok 30km?
Bart-S Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 dziekuje cały bok od pół oski trzeba rozbierac zeby zdjac wieko tak ? i czy moge przejechac tak ok 30km? Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie - jeśli już to na pewno delikatnie... Półoś trzeba wywalić aby myśleć o odkręceniu i wysunięciu pokrywy z dyfrem.
oomichalekoo Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 aha dziekuje Wszystko zrobione tylko chyba wina nie był brak oleju w skrzyni szarpie silnikiem jak sie gwaltownie rozpedzam tak jak by paliwa brakowało.Pompowtryski o 1-2 ( 0.12) a czwarty 0.61 pompowtrysk siada?
Bart-S Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 aha dziekuje Wszystko zrobione tylko chyba wina nie był brak oleju w skrzyni szarpie silnikiem jak sie gwaltownie rozpedzam tak jak by paliwa brakowało.Pompowtryski o 1-2 ( 0.12) a czwarty 0.61 pompowtrysk siada? Nie. Wszystko w zakresie tolerancji. Chociaż tak naprawdę wskazania korekcji to tylko podpowiedź i nie definiują usterki na 100%.
oomichalekoo Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Witam olej uzupelniony w skrzyni biegów ale dalej szarpie podczas przyspieszania ,duze szarpanie zaobserowalem jak silnik ma 2100rpm kazdy bieg wchodzi,na postoju na p jak dodaje gazu słychac bulgotanie w skrzyni biegów.2 dni temu miałem bledy brak komunikacji i zwarcie z masa lub brak pradu.Co moze byc przyczyna.Skrzynia zapowietrzona?Sterownik Skrzyni siadł?i Czy jak poszedl zly olej do dyferencjalu to tez jest mozliwe szarpanie?Prosze o pomoc sam tego nie ogarne.Nadmieniam ze samochod na D nie stacza sie z górki czyli adaptacja jest Aha i moze nie została odpowietrzona skrzynia ze slychac bulgotanie? Edytowane 8 Lutego 2015 przez oomichalekoo
Bart-S Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 Witam olej uzupelniony w skrzyni biegów ale dalej szarpie podczas przyspieszania ,duze szarpanie zaobserowalem jak silnik ma 2100rpm kazdy bieg wchodzi,na postoju na p jak dodaje gazu słychac bulgotanie w skrzyni biegów.2 dni temu miałem bledy brak komunikacji i zwarcie z masa lub brak pradu.Co moze byc przyczyna.Skrzynia zapowietrzona?Sterownik Skrzyni siadł?i Czy jak poszedl zly olej do dyferencjalu to tez jest mozliwe szarpanie?Prosze o pomoc sam tego nie ogarne.Nadmieniam ze samochod na D nie stacza sie z górki czyli adaptacja jest Aha i moze nie została odpowietrzona skrzynia ze slychac bulgotanie? Pytanie po coś to wogóle dotykał jak nie masz o tym pojęcia... Mam zdiagnozować skrzynię przez internet? Auto do mnie i testujemy (jak pokończę obecne projekty).
zibi78 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) WITAM PANOWIE. CZY MA KTOŚ MOŻE DOSTĘP DO TAŃSZYCH FILTRÓW (wewnętrznego i zewnętrznego)WYSTEPUJĄCYCH W MULTITRONIC? CHODZI MI O TO ABY NIE PŁACIĆ CHORENDALNYCH CEN W ASO? BYĆ MOŻE SĄ JAKIEŚ ZAMIENNIKI ,BO PRZECIEŻ CO JEST TAKIEGO W TYM FILTRZE WEWNĘTRZNYM ,ŻE KOSZTUJE ON PONAD 1000 ZŁ ? EWENTUALNIE NAMIAR NA KOGOŚ KTO SPRZEDAJE TEŻ INNE CZĘŚCI TO MULTI jak np ŁAŃCUCH ,OLEJ ATF itp. DZIĘKUJE ZA ODPOWIEDŹ. Konrad... filtr zewnętrzny kosztuje ponad 1000zł (po rabacie). Wewnętrzny to wydatek nieco ponad 100zł ale aby go wymienić trzeba wyjąć i rozebrać skrzynię. Pytanie po co chcesz wymienić filtry? Nie podlegają one okresowej wymianie - o takiej konieczności decyduje mechanik wykonujący przegląd czy naprawę skrzyni. Potwierdzam miałem kiedyś a4 b6 z multitronikiem i dałem do wymiany w aso z dwuletnią gwarancją za 4700brutto,oczywiscie skrzynia została wsadzona inna:) ale to nie istotne bo dali gwarancje.Filtr zewnetrzny jest razem z przewodem i kosztuje cos około 1400pln,a wewnątrz przy rozebraniu tak jak piszesz.Olej jest dostępny ze SWAGa litr za niecałe 50 pln(w aso 85 za litr). Edytowane 8 Lutego 2015 przez zibi78
oomichalekoo Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Problem rozwiazany u mnie z szarpaniem bylo o 210ml oleju w skrzyni za duzo :-)
Bart-S Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 Problem rozwiazany u mnie z szarpaniem bylo o 210ml oleju w skrzyni za duzo :-) Błąd... 210ml za dużo oleju nie powoduje szarpania. Przypadek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się