Jarekt87 Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Witam.Mam problem ze swoim audi 1.8 ADR.od jakiegoś czasu falowało mi obroty na benzynie tak od 1000 w dól.a teraz po zamontowaniu gazu czasami dzieje się tak ze obroty spadaja az zaczyna trzesc samochodem i gasnie silnik. Nie wiem co jest. Gazownik mowil ze silniczek krokowy ale kazal tez wymienic swiece i przewody.Co o tym sadzicie???? [br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 19:12_________________________________________________Dodam jeszcze ze czasami pedal gazu dziwnie sie zachowuje. czasami jak by nie odbija.
soczeklol123 Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 przepustnica ? wyczysc i zaadoptuj powinno byc dobrze bynajmniej ja w swoim aeb tak mialem
Nosfer Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Przepływka, przepustnica, świece, przewody.. może być wiele powodów. Wyczyśić przepływomierz oraz przepustnicę możesz w domowych warunkach bez większego problemu.. (DZIAŁ WARSZTAT) Świece również możesz sam sprawdzić.. Dodam, że mi również od czasu do czasu falują obroty, wyczyściłem przepustnicę i przepływomierz, ale nie ustało - zaraz zabieram się za świece.. I tak muszę je już wymienić. A z tym pedałem to musisz dobrze się przyjrzeć jak to się zachowuje, może linka od gazu Ci przyrdzewiała gdzieś.. Druga sprawa, że jeśli przejrzysz forum to te wszystkie objawy i możliwości rozwiązania się już przewinęły.
Jarekt87 Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 Dzięki wielkie za podpowiedz.przy najmniej wiem od czego zacząć. Bo mysle ze to nie wina instalacji LPG.Gazownik zapewniał ze wszystko zrobił tak jak się należy.Sam tez nie mam zastrzeżeń tankuje i jadę tylko te obroty dobijają jak na skrzyżowaniu gaśnie. Jutro zabiorę się za przepływke i przepustnice zobacze jaki bedzie efekt i napewno dam znac.
JAREK10 Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Szkoda, że nikt z kolegów nie wspomniał o tak ważnej i podstawowej rzeczy jak SONDA LAMBDA. Owszem, powodów może być i wiele, ale ja Jarekt87 na Twoim miejscu zapiął bym się w pierwszej kolejności pod komputer. Wiem, że to kosztuje, jednak pobrudzić się zawsze zdążysz a tak może wykluczysz ewentualne wadliwe działanie bardzo istotnego elementu. Oczywiście to tylko rada i zrobisz jak zechcesz. Ja myślę jednak, że w takim przypadku należało by najpierw skorzystać z "magicznej" kostki między siedzeniami, którą nie bez powodu dała nam technika...
grzesu3 Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 witam Również miałem delikatne fale. wymieniłem przewody (beru) i świece (denso). Fale opadły i wskazówka z 110 na 90.
cobradd Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Szkoda, że nikt z kolegów nie wspomniał o tak ważnej i podstawowej rzeczy jak SONDA LAMBDA. W przypadku falowania obrotów sonda lambda nie należy do podstaw, podstawami są rzeczy wymienione przez Nosfera. Różne dziwne objawy miałem od sondy ale nie falowanie obrotów.
Daniel87 Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Witam! Wypowiem sie tez na ten temat, mialem ten sam problem gdy kupilem auto falowalo na obrotach na Vagu pokazywalo tylko jeden blad przepustnicy(byla czyszczona i adoptowana) jezdzilem tak pol roku i ostatnio potrafil zgasnac, po podpieciu pod Vaga wywalal juz 4 bledy na przepustnicy. Zaprowadzilem do mechanika z nastawieniem na wymiane przepustnicy(nie male koszta) a co sie okazalo to odme trzeba bylo wymienic i jak reke odjal przepustnica zero bledow i adaptacja bez problemu.
tymonA4 Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 tez radze zacząć od vaga podjedz na spota w okolicach swojej miejscowości na pewno jakieś są i na pewno mają vaga
Gość TrueOgre Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 kolego wyczyść najpierw silnik krokowy i na 85% będzie git i czyść go (lub każ czyścić mechanikom) za każdym razem jak coś robisz z gazem (serwis,przegląd itp) nie będzie problemów z falującymi obrotami (jeśli instalacja jest ok)
pox Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 wyczyść najpierw silnik krokowy silniczek krokowy w ADR?
wiury Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 W ADR nie ma silnika krokowego. Musisz kolego przeczyścić przepustnicę i zaadoptować ją. Sprawdz również czy nie masz pękniętego przewodu od odmy. Możesz również spróbowac wymienić swiece na nowe.
Gość Michał Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Tak jak koledzy radzą, zacznij od przepustnicy, wyczyścic i zaadaptować, zrobisz to samemu, opis jest na forum
Jarekt87 Opublikowano 18 Września 2009 Autor Opublikowano 18 Września 2009 Dzieki za wszsytkie rady.dzisiaj wymienile mswiece i jest troche lepiej.przewody beda jutro bo dzisiaj byly jakies slabe i w sklepie odbradzili mi je wiec czekam na deczko drozsze.I tak jak koledzy pisali wyzej umowilem sie na vaga.zobazymy co w trawie piszczy.
aron Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 trueOgre-jak mozno czyscic nastawnik przepustnicy(to samo-silnik krokowy)? czy ten element przepustnicy mozno rozebrac?
Gość Michał Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 aron, cały proces czyszczenia przepustnicy wraz z adaptacją masz opisany w dziale "Warsztat-zrób to sam"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się