LCQ Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Witam Wszytskich Oto moja zabawka: Silnik seria: 265 KM & 400 NM 2,7 V6 Biturbo Przeróbki: 1) 12 węży sylikonowych Autobahn88 wytrzymujące 3 bary http://www.autoxpat.com/shop/images/zenaracing_silicon_hose/audi-s4-blue.jpg 2) seryjne DV zastąpione dwoma BOVami Turbosmart Kompact z pełną regulacją http://www.turbosmartonline.com/index.php?id=44 3) Turbotimer 4)kompletne sprzęgło dedykowane do Audi RS4 :> wytrzymuje dużo 5)silnik zalany Motul 300V 6) układ bez katalizatorów 7) dedykowany zestaw K&N (wkładka) 8)byłe auto GSa, więc coś zostawił od siebie :> 9)gwinty KW już zakupione (montaż chyba na wiosne) Nadwozie: lampy poliftingowe Valeo, pełne klosze, oczywiście z xenonem, znaczek z przodu z S4 B6 Hamulce: Black Diamond nawiercano/nacinane z klockami Black Diamond Predator płyn hamulcowy Motul Wnętrze: skóra/alcantara czarno-niebieska, carbon+ dużo wygody Felgi/opony : przód Goodyear Exelence tył Bridgestone RE720 Zawieszenie: seria narazie Car Audio Bose+ radio Alpine 7894 RB Kolor auta: "Nogaro Blue" 2010: Modyfikacje: Hamulce:przód Audi RS4 B5 360x32 mm (tarcze/klocki/zaciski) płyn hamulcowy Motul przewody Goodridge tył: ?? w najbliższym czasie Felgi/opony seryjne 17" (et 45) zastąpione OZ Superleggera 18" z nowymi oponami 225/40/18 et felg 35 8,5 kg jedna 18", z oponą dokładnie 18,5 kg seryjna 17" z runflat pirelli ważyła 27 kg, bez runflata ok 25,5 kg 225/45 Zawieszenie: amortyzatory S4+ springi -30 mm Vogtland (+gwinty KW które dalej leżą) Wymieniłem również: -kompletny rozrząd ze wszytskim paskami -nowy olej silnika, filtry - nowy płyn wspomagania -zawór N75 -oraz wiele innych których nie pamiętam Już niedługo wkleje zdjęcia "głównych gratów" Co do auta sprawuje się wyśmienicie, nic kompletnie nic nie padło w nim (odpukać ), tylko tankować ,z ciekawostek doładowanie wynosi ok ~1,1 bara. Silnik: -Big IC do 600 KM (tak na wypadek ): -Turbina K04 RS4 ;-) (po pełnej regeneracji, oczywiście oryginał nie made in china ) ORAZU PISZĘ ŻEBY NIE BYŁO szukam drugiej turbiny, nie spieszy mi się, nic mnie nie goni, projekt zrobię kiedy będzie reszta, czyli za msc lub rok (<- w to mało wierzę ), jeśli nie znajdę k04 rs4 będzie k0RS6 , tak więc póki co jeżdze i nie spieszy mi się Teraz możecie komentować hehe 23.04.2010: -sportowy końcowy wydech i środkowy tłumik(oczywiście nierdzewka) na zamówienie by pm-motorsport.pl.tl (thx Maciek ) końcowa część wydechu będzie 3 calowa, początkowa 2,25 lub 2,5 cala (bardziej ta druga ) po zamontowaniu nagram filmik przed i po, teraz mam serie bez katalizatorów i ładnie brzmi hehe P.S.końcówki tłumika nie zamawiałem, zostaną przespawane seryjne (sleeper? lol) 18.08.2010 Doszło ostatnio parę części: -moduł zapłonowy Bosch -dwa nowe DV dedykowane do Audi RS4 B5 -nowa pompka płynu chłodniczego Bosch (często przypadłość po latach użytkowania, pada również w 1,8T nowa ok 350-450 zł) -wspomniane zaciski poliftowej S4 z adapterami pod duże tarcze Tak brzmi wydech (seryjny bez katów) a tak sportowy 3" środkowy/końcowy (końcówki RS4 B5 style, lewa krótsza od prawej dzięki temu chowa się z zaokrogleniem zderzaka ;-) ) 2011 FMIC by MG Motorsport Dolot z filtrem ITG o wydajności 480 KM połączony silikonem (łącznik samco okazał się za krótki więc zakupiłem inny), osłona termiczna z włókna szklanego, idealna kopia tego: http://www.034motorsport.com/engine-components-27tt-intake-cold-air-x34-for-27tt-p-20195.html Pompa RS4+ łącznik silikonowy do dolotu/ szerokie złączki Świece RS4 Zimmermann gładkie na tył (300mm) Środkowy tłumik został wycięty, został tylko końcowy Najnowsze foty (17.04.2010) Przesyłam filmiki jak to aktualnie jeździ, od 0 w górę da się lepiej, nie chciałem strzelać ze sprzęgła :-) (0,2-0,3 da się jeszcze z tego urwać) 11.05.2011 Hamulce z RS4 B5 przednie wylatują, wskakuje taki zestaw: - zaciski Brembo/Porsche 6 tłoczkowe z Porsche Cayenne Turbo - tarcze Zimmermann 345x30mm (Audi S4 B6) - specjalne śruby do zacisków - klocki Brembo/Pagid porównanie sporej tarczy 300mm do 345 :-) Kit K04 RS4 B5 (większe wirniki dolotowe) -lewa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną" -prawa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną" -6 wtrysków z RS4 (+adaptery) -rura dolotowa lewa i prawa o większej średnicy -komputer z programem z RS4 i kalibracją na przepływkę do S4 (pożyczony na odpalenie auta, ewentualnie wróci do właściciela) -pompa RS4 B5 generalnie na upartego wystarczy włożyć graty, podjechać na strojenie i gotowe, moc do osiągnięcia ok 390-420 KM (seryjne głowice) 17.07.2011 Big Brake na tył: -tarcze zimmermann 300mm -zaciski politowe -klocki ATE DP z RS4 B5: grill z RS4 B5 :-) (matowe aluminium)
.Szczepan. Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Niezły zwier z tej eSy Fajny kolor i środeczek auta
topor Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Witam ponownie na jednym forum:D Auto sluszne;) czekamy na dalsze mody
turdzi Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Klasyczny i jedyny kolorek dla Ski .Piekny sprzet
LCQ Opublikowano 17 Września 2009 Autor Opublikowano 17 Września 2009 Dzięki za komentarze Kolor bardzo pasuje do tych modeli, na początku nie byłem przekonany (myślałem o czarnej) ale jak ją zobaczyłem, nawet sie nie zastanawiałem Pozdrawiam
marcin j Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 piękna , jak zawsze s4 b5 , a ten kolorek
ktokolwiek Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Heh, no w końcu jakieś S4 znowu się pojawilo. Który to rocznik? 98? Śliczny kolorek, najładniejszy w Esach chyba, od razu z daleka widać że to biturbo. Życze wiele funu z jazdy..
1991Kamil Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Piękne S4, świetny kolorek. Jedynie nie bardzo widzą mi się uchwyty we wnętrzu w kolorze nadwozia, ale to tylko moje zdanie. Były w serii czy to twoja sprawka?
LCQ Opublikowano 18 Września 2009 Autor Opublikowano 18 Września 2009 dziękuje wszytskim za komentarze, rocznik 98, ale zadbany, oglądałem 2001r i niektóre to była masakra, moim skromnym zdaniem ważny stan a nie rocznik , dużo jest zajechanych S4 a szkoda, uchwyty są seryjne
1991Kamil Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Jak seryjne to zmieniam zdanie Wolałbym jakieś jaśniejsze, kremowe ale niebieski też może być A kierownica też seria? Bo wydawało mi się, że w S4 była taka masywniejsza bardziej okrągła. Jak nie wiesz o jaką chodzi, to zaraz wrzucę jakieś photo
Skyliner89 Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 Piękna S4 w słusznym kolorze i w dodatku sedan .
k0za Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 Nie ma co, konkret auto! Teraz tylko dbać :>
skalarx Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Auto na prawdę ładniutkie. Popytaj tylko na forum bo nie mam pewności , czy aby w quattro nie powinno być 4 opon tej samej firmy. Żeby nie było z tym problemu potem
A-rek Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 nie mam pewności , czy aby w quattro nie powinno być 4 opon tej samej firmy nie znam sie ale wystarczy chyba ze beda tych samych rozmiarow
Bulczas Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 Witam kolege z poprzedniego forum znowu szykuje sie niezla bestia jak poprzedniczka. Audi ma wiekszy potencjal i na pewno go w pelni wykorzystasz Powodzenia w modach. I takie male pytanko jak zmienisz zawias to orginal bedziesz sprzedawal bo jesli tak to chetnie bym zakupil taki. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się