Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] [B5 AGB] Audi S4 V6 Biturbo by LCQ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszytskich

Oto moja zabawka:

Silnik seria: 265 KM & 400 NM 2,7 V6 Biturbo

Przeróbki:

1) 12 węży sylikonowych Autobahn88 wytrzymujące 3 bary

http://www.autoxpat.com/shop/images/zenaracing_silicon_hose/audi-s4-blue.jpg

2) seryjne DV zastąpione dwoma BOVami Turbosmart Kompact z pełną regulacją

http://www.turbosmartonline.com/index.php?id=44

3) Turbotimer

4)kompletne sprzęgło dedykowane do Audi RS4 :> wytrzymuje dużo :)

5)silnik zalany Motul 300V

6) układ bez katalizatorów

7) dedykowany zestaw K&N (wkładka)

8)byłe auto GSa, więc coś zostawił od siebie :naughty: :>

9)gwinty KW już zakupione (montaż chyba na wiosne)

Nadwozie:

lampy poliftingowe Valeo, pełne klosze, oczywiście z xenonem, znaczek z przodu z S4 B6

Hamulce: Black Diamond nawiercano/nacinane z klockami Black Diamond Predator

płyn hamulcowy Motul

Wnętrze: skóra/alcantara czarno-niebieska, carbon+ dużo wygody

Felgi/opony : przód Goodyear Exelence

tył Bridgestone RE720

Zawieszenie: seria narazie :lol:

Car Audio Bose+ radio Alpine 7894 RB

Kolor auta: "Nogaro Blue"

41cf2dc2b2f98247m.jpg

45f48024b752fd81m.jpg

c6f67ec22073769cm.jpg

f20839396d11a929m.jpg

d3c2c941b96001f3m.jpg

ccc263dd036b021dm.jpg

3c1fbadd007cfba2m.jpg

3399a6b2318b4516m.jpg

86fcf3e9d22ebe90m.jpg

f0eb073efa50388bm.jpg

1527de70119ff293m.jpg

98dcc4b8e13de65am.jpg

331c12862aae4b9dm.jpg

d4443433e253cf8em.jpg

5987225be288da91m.jpg

34dd280a65842634m.jpg

1d30d97fbf707abbm.jpg

9e4e92807a228876m.jpg

2010:

Modyfikacje:

Hamulce:przód Audi RS4 B5 360x32 mm (tarcze/klocki/zaciski)

płyn hamulcowy Motul

przewody Goodridge

tył: ?? w najbliższym czasie

Felgi/opony seryjne 17" (et 45) zastąpione OZ Superleggera 18" z nowymi oponami 225/40/18 et felg 35

8,5 kg jedna 18", z oponą dokładnie 18,5 kg

seryjna 17" z runflat pirelli ważyła 27 kg, bez runflata ok 25,5 kg 225/45

Zawieszenie: amortyzatory S4+ springi -30 mm Vogtland (+gwinty KW które dalej leżą)

Wymieniłem również:

-kompletny rozrząd ze wszytskim paskami

-nowy olej silnika, filtry

- nowy płyn wspomagania

-zawór N75

-oraz wiele innych których nie pamiętam

Już niedługo wkleje zdjęcia "głównych gratów" :naughty:

Co do auta sprawuje się wyśmienicie, nic kompletnie nic nie padło w nim (odpukać :P), tylko tankować :),z ciekawostek doładowanie wynosi ok ~1,1 bara.

051087dad92e2ae2m.jpg

583ba4f6e36b8531m.jpg

5f31baac82f5d126m.jpg

bc281cb839d47172m.jpg

f6e230993ee894bfm.jpg

2b0b2b6974f7161am.jpg

d82fa7cea4a8bed2m.jpg

Silnik:

-Big IC do 600 KM (tak na wypadek ;)):

10cc463331aef59cm.jpg

-Turbina K04 RS4 ;-) (po pełnej regeneracji, oczywiście oryginał nie made in china :) )

0561cebd9808e9fcm.jpg

ORAZU PISZĘ ŻEBY NIE BYŁO :lol:

szukam drugiej turbiny, nie spieszy mi się, nic mnie nie goni, projekt zrobię kiedy będzie reszta, czyli za msc lub rok (<- w to mało wierzę ;) ), jeśli nie znajdę k04 rs4 będzie k0RS6 :rotfl:, tak więc póki co jeżdze i nie spieszy mi się :lol: Teraz możecie komentować hehe

23.04.2010:

-sportowy końcowy wydech i środkowy tłumik(oczywiście nierdzewka) na zamówienie by pm-motorsport.pl.tl (thx Maciek :) )

481e094e7b1af056m.jpg

końcowa część wydechu będzie 3 calowa, początkowa 2,25 lub 2,5 cala (bardziej ta druga ;))

po zamontowaniu nagram filmik przed i po, teraz mam serie bez katalizatorów i ładnie brzmi hehe

P.S.końcówki tłumika nie zamawiałem, zostaną przespawane seryjne (sleeper? lol)

18.08.2010

Doszło ostatnio parę części:

-moduł zapłonowy Bosch

-dwa nowe DV dedykowane do Audi RS4 B5

-nowa pompka płynu chłodniczego Bosch (często przypadłość po latach użytkowania, pada również w 1,8T nowa ok 350-450 zł)

-wspomniane zaciski poliftowej S4 z adapterami pod duże tarcze

1b8edc05d7de8896m.jpg

d45c4f25acc0fb97m.jpg

c09a71ff8051a413m.jpg

8f9fcbd86fa1f711m.jpg

932f1df961bf9545m.jpg

Tak brzmi wydech (seryjny bez katów)

a tak sportowy 3" środkowy/końcowy (końcówki RS4 B5 style, lewa krótsza od prawej dzięki temu chowa się z zaokrogleniem zderzaka ;-) )

2011

FMIC by MG Motorsport

bfd9037fbb49692em.jpg

4e075e42678f2d76m.jpg

9ce755a5f50d4260m.jpg

3363c42154242caem.jpg

Dolot z filtrem ITG o wydajności 480 KM połączony silikonem (łącznik samco okazał się za krótki więc zakupiłem inny), osłona termiczna z włókna szklanego, idealna kopia tego:

http://www.034motorsport.com/engine-components-27tt-intake-cold-air-x34-for-27tt-p-20195.html

335da5bba7553296m.jpg

1dc38045df24a29fm.jpg

Pompa RS4+ łącznik silikonowy do dolotu/ szerokie złączki

7c9bb16cfc01e40em.jpg

Świece RS4

fc50b2107cd55260m.jpg

Zimmermann gładkie na tył (300mm)

5247d07ca656bd1am.jpg

Środkowy tłumik został wycięty, został tylko końcowy

Najnowsze foty (17.04.2010)

38439c85107bd7a4m.jpg

70ee643366d55042m.jpg

88ca89229cb69c3dm.jpg

04a9613d8882eeb6m.jpg

3d439ac87b0a7a79m.jpg

b7c9f7952ceecbd7m.jpg

8775051913b1871cm.jpg

ddb6b311def3fc09m.jpg

6ad5a707d7968774m.jpg

4f1ce608be16a604m.jpg

d6ea931a8d406974m.jpg

f35e4055ff8c2ba9m.jpg

ffbbf210a5d2db95m.jpg

6ee91e57231f8cfbm.jpg

Przesyłam filmiki jak to aktualnie jeździ, od 0 w górę da się lepiej, nie chciałem strzelać ze sprzęgła :-) (0,2-0,3 da się jeszcze z tego urwać)

11.05.2011

Hamulce z RS4 B5 przednie wylatują, wskakuje taki zestaw:

- zaciski Brembo/Porsche 6 tłoczkowe z Porsche Cayenne Turbo

6b8b192339fd01b0m.jpg

- tarcze Zimmermann 345x30mm (Audi S4 B6)

ad8dcd783d06eef8m.jpg

- specjalne śruby do zacisków

3a59d17d2667f9ebm.jpg

- klocki Brembo/Pagid

a6a3c028d1f0a804m.jpg

porównanie sporej tarczy 300mm do 345 :-)

Kit K04 RS4 B5 (większe wirniki dolotowe)

-lewa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną"

-prawa turbina K04 z RS4 B5 ze zwiększoną stroną "chłodną"

-6 wtrysków z RS4 (+adaptery)

-rura dolotowa lewa i prawa o większej średnicy

-komputer z programem z RS4 i kalibracją na przepływkę do S4 (pożyczony na odpalenie auta, ewentualnie wróci do właściciela)

-pompa RS4 B5

generalnie na upartego wystarczy włożyć graty, podjechać na strojenie i gotowe, moc do osiągnięcia ok 390-420 KM (seryjne głowice)

3dddf2eeac879f89m.jpg

8f23907eb9897f8bm.jpg

56da41088bf1fd4bm.jpg

17.07.2011

Big Brake na tył:

-tarcze zimmermann 300mm

-zaciski politowe

-klocki ATE

cfd0915f68271afcm.jpg

4e0ac3de5759a855m.jpg

DP z RS4 B5:

d98ecf8f0c4aeec5m.jpg

grill z RS4 B5 :-) (matowe aluminium)

773f6c2c77a2f8bdm.jpg

c85a82ffcebbd94am.jpg

53c0292f16dd668dm.jpg

Opublikowano

Witam ponownie na jednym forum:D

Auto sluszne;) czekamy na dalsze mody

Opublikowano

Klasyczny i jedyny kolorek dla Ski :kox:.Piekny sprzet :cool1:

Opublikowano

Dzięki za komentarze :) Kolor bardzo pasuje do tych modeli, na początku nie byłem przekonany (myślałem o czarnej) ale jak ją zobaczyłem, nawet sie nie zastanawiałem :naughty:

Pozdrawiam

Opublikowano

piękna , jak zawsze s4 b5 , a ten kolorek :notworthy:

Opublikowano

Heh, no w końcu jakieś S4 znowu się pojawilo. Który to rocznik? 98?

Śliczny kolorek, najładniejszy w Esach chyba, od razu z daleka widać że to biturbo.

Życze wiele funu z jazdy.. :evil:

Opublikowano

Piękne autko, nie ma co! Pozdro!

Opublikowano
:good: Piękne S4, świetny kolorek. Jedynie nie bardzo widzą mi się uchwyty we wnętrzu w kolorze nadwozia, ale to tylko moje zdanie. Były w serii czy to twoja sprawka? :wink4:
Opublikowano

dziękuje wszytskim za komentarze, rocznik 98, ale zadbany, oglądałem 2001r i niektóre to była masakra, moim skromnym zdaniem ważny stan a nie rocznik :), dużo jest zajechanych S4 a szkoda, uchwyty są seryjne

Opublikowano

Jak seryjne to zmieniam zdanie :)

Wolałbym jakieś jaśniejsze, kremowe ale niebieski też może być :wink4:

A kierownica też seria? Bo wydawało mi się, że w S4 była taka masywniejsza bardziej okrągła. Jak nie wiesz o jaką chodzi, to zaraz wrzucę jakieś photo

Opublikowano

Auto piękne, kolor i wnętrze :kox:

Opublikowano

najlepsza wersja S4 bez dwoch zdan :good:

Opublikowano

Piękna S4 w słusznym kolorze :kox::naughty: i w dodatku sedan :evil::slina:.

Opublikowano

Auto na prawdę ładniutkie. Popytaj tylko na forum bo nie mam pewności , czy aby w quattro nie powinno być 4 opon tej samej firmy. Żeby nie było z tym problemu potem :good:

Opublikowano
nie mam pewności , czy aby w quattro nie powinno być 4 opon tej samej firmy

nie znam sie ale wystarczy chyba ze beda tych samych rozmiarow

Opublikowano

Witam kolege z poprzedniego forum znowu szykuje sie niezla bestia jak poprzedniczka. Audi ma wiekszy potencjal i na pewno go w pelni wykorzystasz ;) Powodzenia w modach. I takie male pytanko jak zmienisz zawias to orginal bedziesz sprzedawal bo jesli tak to chetnie bym zakupil taki.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...