[B5 AEB] Zawór upustowy "BLOW OFF"
0

    166 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    przyjdzie Poziek i na Ciebie nakrzyczy za takie pytanie... ;)

    wielokrotnie bylo na forum - w 1.8t albo forge 007p albo 06a 145 710n (ori DV z TT)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak kupisz i skrecisz na maxa to (moze) bedzie dzialal. Zapomnij o Psss. Teamt i tak do kosza

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ...albo cos takiego,jak ja zrobilem- http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t90126.0.html;highlight=splitter

    albo kupny forge'a- http://cgi.ebay.co.uk/FORGE-SPLITTER-SPLIT-R-DUMP-VALVE-BOV-AUDI-A4-1-8T-S4_W0QQitemZ380134017081QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item5881c0c839&_trksid=p3286.c0.m14

    zakladajac,ze chodzi o dzwiek,do uwydatnienia dzwieku dobrze jest miec stozkowy filtr :wink4:

    to z linku-to tez splitter,ale nie znam go wiec nie wiem,czy na pewno-splitter dziala na pewno w silnikach 1,8T,z obiegiem zamknietym,bo czesc powietrza musi powrocic do obiegu,zeby turbo nie wytracalo obrotow,mala czesc idzie w atmosfere i to jest ten "pssssyt"...wszystko masz opisane w linku ,ktory Ci podalem...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A ta dv-ka jest zamontowana odwrotnie z tym krućcem? a mianowicie czy krucieć siedzi na wysokim czy niskim ciśnieniu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A ta dv-ka jest zamontowana odwrotnie z tym krućcem? a mianowicie czy krucieć siedzi na wysokim czy niskim ciśnieniu?

    ten króciec jest na wylocie-gdyby byl na wysokim cisnieniu-uciekaloby na zewnątrz jakas jego czesc i cisnienie byloby slabe... :wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    spawacz-a mozesz zrobic zdjecie,jak to jest rozwiazane w obiegu zamknietym?bo po zamontowaniu tego BOVa masz uklad otwarty-chcialbym zobaczyc,jak to jest wykonane :wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    układ jest zamkniety

    powrót do turbiny zaslepiony

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    układ jest zamkniety

    powrót do turbiny zaslepiony

    Tomek,ale w takim wypadku turbo musi sie rozpedzac jeszcze raz,po upuszczeniu kompresji, od "początku",nie wiem,czy takie rozwiązanie jest najlepsze... :mysli:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    turbina rozpędza sie tak samo jak ze zwykłym zaworem DV

    zapytaj zresztą Spawacza5 on to potwierdzi

    sam osobiście mu go montowałem do auta i jeszcze spier.....em sprawe

    bo zamontowałem mu go odwrotnie :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

    ale na drugi dzień naprawiłem swój błąd i wszystko było ok

    a ludzie przy kazdym donośnym "PSSSSYK" kulili sie na chodnikach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    turbina rozpędza sie tak samo jak ze zwykłym zaworem DV

    zawsze myslalem,ze powietrze powracajace do TIPa z DV,pomaga utrzymac kompresje i turbo nie potrzebuje milisekund,czy tez sekundy,na napompowanie do tej samej wartosci co z normalnym DV,ale to tylko moja teoria... :gwizdanie:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    mozliwe ze jest jakieś opóżnienie w pracy turbiny ale niezauważalna

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Potwierdzam, kolega devastation osobiście montował mi tego BOVa i już powidział jak to jest zamontowane. :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    układ jest zamkniety

    powrót do turbiny zaslepiony

    Rozumiem że w upuszczane powietrze idzie atmosfere tak?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Panowie ja wiem bo czytalem o tych innych bovach,ale chodzi mi co myslicie o tym czy jest faktycznie tak jak pisze sprzedajacy,moze ten bov jest tak zrobiony ze dziala bez problemu w 1.8T[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2009, 21:31_________________________________________________domjenick wytestuje twoj sposob,a tak wogole to jak Ci wszystko teraz chodzi??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    układ jest zamkniety

    powrót do turbiny zaslepiony

    Rozumiem że w upuszczane powietrze idzie atmosfere tak?

    tak

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ,a tak wogole to jak Ci wszystko teraz chodzi??

    bezproblemowo-zaraz po zamontowaniu "splittera"-zajebalem trase okolo 3,5 tys km ,a teraz jezdze z tym okolo 2 miesiecy-nic,zadnych skutkow ubocznych-Vag tez nic nie pokazuje-jest OK-polecam,zawsze mozna to zrobic lepiej,inaczej...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no to tematu nie bylo :P ... dzieki domjenickowi :P Dzieki wielkie bedzie dzialal :P z tym

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    napisz,jak cos wykombinujesz-zrob fotke i dodaj do tematu splittera :wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja reznołem sobie tego "splittera by domjenick". Miałem stara sprawna dv. Użyłem takiego krućca co gazownicy montują pod wtryskiwacze. Wkręciłem go pod kątem około 30 stopni w strone tłoczka. Skasowałem średnie na fisie i w drogę: średnia po mieście ponizej 9 :mysli: . Strzał z 0,2bara jest prawie tak samo głośny jak z 0,7 wiec nie trzeba cisnąć zeby sie polansować :kox: . Dźwięk wypełniał w 100% 4 pasmówkę :decayed: . ogólnie za***iście i kosztowało mnie to tylko 20 minut :good:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    nie ma to jak lans po miescie-wiem o czym mowisz-kazdy sie obraca... :wink4::kox::tongue4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A czy ktoś dokładnie sprawdzał czy instalowanie BOVa ma jakiś wpływ na osiągi ? Czy przypadkiem nie są trochę słabsze ? :mysli:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A czy ktoś dokładnie sprawdzał czy instalowanie BOVa ma jakiś wpływ na osiągi ? Czy przypadkiem nie są trochę słabsze ? :mysli:

    wszystko jest to samo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A czy ktoś dokładnie sprawdzał czy instalowanie BOVa ma jakiś wpływ na osiągi ? Czy przypadkiem nie są trochę słabsze ? :mysli:

    wszystko jest to samo

    Nie jest to samo :decayed: Jest gorzej przy zmianach biegów :tongue4: Bo zalewa auto przez chwilę, musi przepalic nadmiar mieszanki i dopiero ciungnie :kox:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    nie stwierdziłem nic takiego

    czas wtrysku i wynik z przepływomierza są takie same

    mozliwe jest opóznienie w rozkręcaniu sie turbiny ale kogos kto chce mieć "PSSYT"

    nie ma zadnego znaczenia :>

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    opóznienie w rozkręcaniu sie turbiny

    to jest wlasnie to ,o czym Poziek pisze-przez chwile zalewa,bo turbo wytracilo obroty i musi sie znow rozpedzic,zeby"dorownac" dawke powietrza do podanej dawki paliwa-ale to sa milisekundy,czy tez cala sekunda-roznie to moze byc w pojedynczych przypadkach-u mnie czasem gasl po "strzale" jesli trzeba bylo hamowac-musialem pomagac stopa utrzymac obroty,bo silnik nie mogl zassac poprzez intercooler odpowiedniej dawki powietrza,ale,jak napisalem wczesniej-roznie to moze byc w roznym silniku... :wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    opóznienie w rozkręcaniu sie turbiny

    to jest wlasnie to ,o czym Poziek pisze-przez chwile zalewa,bo turbo wytracilo obroty i musi sie znow rozpedzic,zeby"dorownac" dawke powietrza do podanej dawki paliwa-ale to sa milisekundy,czy tez cala sekunda-roznie to moze byc w pojedynczych przypadkach-u mnie czasem gasl po "strzale" jesli trzeba bylo hamowac-musialem pomagac stopa utrzymac obroty,bo silnik nie mogl zassac poprzez intercooler odpowiedniej dawki powietrza,ale,jak napisalem wczesniej-roznie to moze byc w roznym silniku... :wink4:

    zmień czujnik od wody, u mnie było to samo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zmień czujnik od wody, u mnie było to samo

    Tomek-co ma czujnik wody, do gasniecia silnika z powodu braku powietrza?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy