Jump to content
0
boniu

[B5 AEB] Zawór upustowy "BLOW OFF"

Recommended Posts

przyjdzie Poziek i na Ciebie nakrzyczy za takie pytanie... ;)

wielokrotnie bylo na forum - w 1.8t albo forge 007p albo 06a 145 710n (ori DV z TT)


"Basically the B7 is the girl you bring home to mom, and the B5 is her slutty sister."
"If it has pistons or tits it's going to be expensive!"

[email protected] + TD05

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak kupisz i skrecisz na maxa to (moze) bedzie dzialal. Zapomnij o Psss. Teamt i tak do kosza




 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...albo cos takiego,jak ja zrobilem- http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t90126.0.html;highlight=splitter

albo kupny forge'a- http://cgi.ebay.co.uk/FORGE-SPLITTER-SPLIT-R-DUMP-VALVE-BOV-AUDI-A4-1-8T-S4_W0QQitemZ380134017081QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item5881c0c839&_trksid=p3286.c0.m14

zakladajac,ze chodzi o dzwiek,do uwydatnienia dzwieku dobrze jest miec stozkowy filtr :wink4:

to z linku-to tez splitter,ale nie znam go wiec nie wiem,czy na pewno-splitter dziala na pewno w silnikach 1,8T,z obiegiem zamknietym,bo czesc powietrza musi powrocic do obiegu,zeby turbo nie wytracalo obrotow,mala czesc idzie w atmosfere i to jest ten "pssssyt"...wszystko masz opisane w linku ,ktory Ci podalem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ta dv-ka jest zamontowana odwrotnie z tym krućcem? a mianowicie czy krucieć siedzi na wysokim czy niskim ciśnieniu?

ten króciec jest na wylocie-gdyby byl na wysokim cisnieniu-uciekaloby na zewnątrz jakas jego czesc i cisnienie byloby slabe... :wink4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:hi:

http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=91 -> Zawór upustowy Typ I cena 250zł

Mam takiego BOVa w swoim AEB i nie narzekam. "Pssst" słychać na całej ulicy :)

Myśle, że nie ma sensu wydawać $$$ na lepsze BOVy, ten o którym pisze spełni Twoje oczekiwania.


Audi A4 B5 1.8T-> BMW E39 530D -> Audi A4 B5 1.8T-> BMW E39 528i -> BMW E36 318IS -> W124 200D -> Opel Omega 2.5 V6 -> Mercedes-Benz W202 C220D -> Pontiac Firebird 5.0 V8

Share this post


Link to post
Share on other sites

spawacz-a mozesz zrobic zdjecie,jak to jest rozwiazane w obiegu zamknietym?bo po zamontowaniu tego BOVa masz uklad otwarty-chcialbym zobaczyc,jak to jest wykonane :wink4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

układ jest zamkniety

powrót do turbiny zaslepiony


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

układ jest zamkniety

powrót do turbiny zaslepiony

Tomek,ale w takim wypadku turbo musi sie rozpedzac jeszcze raz,po upuszczeniu kompresji, od "początku",nie wiem,czy takie rozwiązanie jest najlepsze... :mysli:

Share this post


Link to post
Share on other sites

turbina rozpędza sie tak samo jak ze zwykłym zaworem DV

zapytaj zresztą Spawacza5 on to potwierdzi

sam osobiście mu go montowałem do auta i jeszcze spier.....em sprawe

bo zamontowałem mu go odwrotnie :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

ale na drugi dzień naprawiłem swój błąd i wszystko było ok

a ludzie przy kazdym donośnym "PSSSSYK" kulili sie na chodnikach


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

turbina rozpędza sie tak samo jak ze zwykłym zaworem DV

zawsze myslalem,ze powietrze powracajace do TIPa z DV,pomaga utrzymac kompresje i turbo nie potrzebuje milisekund,czy tez sekundy,na napompowanie do tej samej wartosci co z normalnym DV,ale to tylko moja teoria... :gwizdanie:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozliwe ze jest jakieś opóżnienie w pracy turbiny ale niezauważalna


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam, kolega devastation osobiście montował mi tego BOVa i już powidział jak to jest zamontowane. :)


Audi A4 B5 1.8T-> BMW E39 530D -> Audi A4 B5 1.8T-> BMW E39 528i -> BMW E36 318IS -> W124 200D -> Opel Omega 2.5 V6 -> Mercedes-Benz W202 C220D -> Pontiac Firebird 5.0 V8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie ja wiem bo czytalem o tych innych bovach,ale chodzi mi co myslicie o tym czy jest faktycznie tak jak pisze sprzedajacy,moze ten bov jest tak zrobiony ze dziala bez problemu w 1.8T[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2009, 21:31_________________________________________________domjenick wytestuje twoj sposob,a tak wogole to jak Ci wszystko teraz chodzi??

Share this post


Link to post
Share on other sites
układ jest zamkniety

powrót do turbiny zaslepiony

Rozumiem że w upuszczane powietrze idzie atmosfere tak?

tak


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

,a tak wogole to jak Ci wszystko teraz chodzi??

bezproblemowo-zaraz po zamontowaniu "splittera"-zajebalem trase okolo 3,5 tys km ,a teraz jezdze z tym okolo 2 miesiecy-nic,zadnych skutkow ubocznych-Vag tez nic nie pokazuje-jest OK-polecam,zawsze mozna to zrobic lepiej,inaczej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

napisz,jak cos wykombinujesz-zrob fotke i dodaj do tematu splittera :wink4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja reznołem sobie tego "splittera by domjenick". Miałem stara sprawna dv. Użyłem takiego krućca co gazownicy montują pod wtryskiwacze. Wkręciłem go pod kątem około 30 stopni w strone tłoczka. Skasowałem średnie na fisie i w drogę: średnia po mieście ponizej 9 :mysli: . Strzał z 0,2bara jest prawie tak samo głośny jak z 0,7 wiec nie trzeba cisnąć zeby sie polansować :kox: . Dźwięk wypełniał w 100% 4 pasmówkę :decayed: . ogólnie za***iście i kosztowało mnie to tylko 20 minut :good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie ma to jak lans po miescie-wiem o czym mowisz-kazdy sie obraca... :wink4::kox::tongue4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy ktoś dokładnie sprawdzał czy instalowanie BOVa ma jakiś wpływ na osiągi ? Czy przypadkiem nie są trochę słabsze ? :mysli:


SPRZEDAM:<br/>KONSOLE B5 1DIN POLIFT<br>KPL. GŁOSNIKÓW ORI AUDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy ktoś dokładnie sprawdzał czy instalowanie BOVa ma jakiś wpływ na osiągi ? Czy przypadkiem nie są trochę słabsze ? :mysli:

wszystko jest to samo


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy ktoś dokładnie sprawdzał czy instalowanie BOVa ma jakiś wpływ na osiągi ? Czy przypadkiem nie są trochę słabsze ? :mysli:

wszystko jest to samo

Nie jest to samo :decayed: Jest gorzej przy zmianach biegów :tongue4: Bo zalewa auto przez chwilę, musi przepalic nadmiar mieszanki i dopiero ciungnie :kox:


trackdays_white_background.jpg


Share this post


Link to post
Share on other sites

nie stwierdziłem nic takiego

czas wtrysku i wynik z przepływomierza są takie same

mozliwe jest opóznienie w rozkręcaniu sie turbiny ale kogos kto chce mieć "PSSYT"

nie ma zadnego znaczenia :>


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

opóznienie w rozkręcaniu sie turbiny

to jest wlasnie to ,o czym Poziek pisze-przez chwile zalewa,bo turbo wytracilo obroty i musi sie znow rozpedzic,zeby"dorownac" dawke powietrza do podanej dawki paliwa-ale to sa milisekundy,czy tez cala sekunda-roznie to moze byc w pojedynczych przypadkach-u mnie czasem gasl po "strzale" jesli trzeba bylo hamowac-musialem pomagac stopa utrzymac obroty,bo silnik nie mogl zassac poprzez intercooler odpowiedniej dawki powietrza,ale,jak napisalem wczesniej-roznie to moze byc w roznym silniku... :wink4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

opóznienie w rozkręcaniu sie turbiny

to jest wlasnie to ,o czym Poziek pisze-przez chwile zalewa,bo turbo wytracilo obroty i musi sie znow rozpedzic,zeby"dorownac" dawke powietrza do podanej dawki paliwa-ale to sa milisekundy,czy tez cala sekunda-roznie to moze byc w pojedynczych przypadkach-u mnie czasem gasl po "strzale" jesli trzeba bylo hamowac-musialem pomagac stopa utrzymac obroty,bo silnik nie mogl zassac poprzez intercooler odpowiedniej dawki powietrza,ale,jak napisalem wczesniej-roznie to moze byc w roznym silniku... :wink4:

zmień czujnik od wody, u mnie było to samo


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zmień czujnik od wody, u mnie było to samo

Tomek-co ma czujnik wody, do gasniecia silnika z powodu braku powietrza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...