Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Zawór upustowy "BLOW OFF"


boniu

Rekomendowane odpowiedzi

jedna idzie z turbo ,do intercoolera,druga powrot do dolotu-mozna i w jedna i w druga

jedna idzie od turbo do intercoolera fakt, to na tej trzeba go zamontować

a tą od dolotu do turbo trzeba zaślepić :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna idzie z turbo ,do intercoolera,druga powrot do dolotu-mozna i w jedna i w druga

jedna idzie od turbo do intercoolera fakt, to na tej trzeba go zamontować

a tą od dolotu do turbo trzeba zaślepić :>

dokładnie tak jak mówi devastator :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna idzie z turbo ,do intercoolera,druga powrot do dolotu-mozna i w jedna i w druga

jedna idzie od turbo do intercoolera fakt, to na tej trzeba go zamontować

a tą od dolotu do turbo trzeba zaślepić :>

dokładnie tak jak mówi devastator :decayed:

devastation... jesli wolno prosić

trenowałem Bov-a jakiś czas temu u Spawacza5

i załozyłem odwrotnie :polew: :polew: :polew: :polew:

nie działał.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna idzie od turbo do intercoolera fakt, to na tej trzeba go zamontować

a tą od dolotu do turbo trzeba zaślepić :>

chodzilo mi o to,ze -oczywiscie ,ze montujesz Bova na rurze od wylotu z kompresora,zaslepiajac powrot do dolotu

ale DV i Splittera mozesz zamontowac w jedna i w druga strone,na rurze idacej do intercoolera :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duzy i ciężki jest, kiepsko bedzie go tam włozyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm :mysli: ktos go montowal i podobno dziala.

Chyba niedlugo moskal bedzie sie nim bawil wiec do niego uderzaj bo nie wiem czy juz go dostal.

W re5pect.pl tylko tego proponuja do 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba niedlugo moskal bedzie sie nim bawil wiec do niego uderzaj bo nie wiem czy juz go dostal.

Moskal miał montować , ale czeka na niego juz ponad tydzień , a spawacz sie nie odzywa , a było juz wszysto dograne :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znaczy,ze jeszcze go nie masz-ale dasz znac,jak zamontujesz?

na pewno dam cynk bo juz sie nie moge doczekać , ale to nie ode mnie zależy tylko od spawacza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znaczy,ze jeszcze go nie masz-ale dasz znac,jak zamontujesz?

na pewno dam cynk bo juz sie nie moge doczekać , ale to nie ode mnie zależy tylko od spawacza

Spawacz mówił że chcesz go od niego pozyczyc a nie kupić..... :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spawacz mówił że chcesz go od niego pozyczyc a nie kupić..... :polew: :polew:

:no: , miał mi go przysłać , miałem sprawdzić , jeśli zdałby egzamin to przelewam mu hajs na konto , jeśli nie pasowałby , odsyłam mu go z powrotem i wkładam kase za przesyłke. taka była umowa. no ale sie chłopak nie odzywa. szkoda ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam zamowilem tego bova co mi proponowaliscie,mam go zalozyc zamiast tego orginalnego zaworu ,a czy bede musial cos zaslepiac czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam zamowilem tego bova co mi proponowaliscie,mam go zalozyc zamiast tego orginalnego zaworu ,a czy bede musial cos zaslepiac czy nie

zaślepiasz ten otwór który idzie do turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaślepiasz ten otwór który idzie do turbiny

Tomek-oba ida do turbiny-zaslepic powinno sie ten,ktory wychodzi od filtra powietrza...czyli powrot :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden idzie od turbiny

dwa do turbiny, zaślepia sie ten węższy[br]Dopisany: 19 Październik 2009, 19:29_________________________________________________

zaślepiasz ten otwór który idzie do turbiny

Tomek-oba ida do turbiny-zaslepic powinno sie ten,ktory wychodzi od filtra powietrza...czyli powrot :wink4:

coś Ci sie pomyliło Kolego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec napisze jeszcze raz,bo widze,ze trzeba pisac wszystko doslownie-

dwa weze sa polaczone z turbina-jeden z nich, idzie od filtra powietrza-ssacy powietrze z filtra- do kompresora,a drugi to wylot z turbiny,z kompresora turbiny- do intercoolera,

pomiedzy nimi jest zainstalowany zawor-DV,gdzie mozna zainstalowac BOVa-na wezu od intercoolera,zaslepiajac ten otwor,ktory jest na wezu od czesci ssacej,czyli rury,ktora idzie od filtra-do kompresora

dlatego instaluje sie na rurze idacej z kompresora do intercoolera,bo tam jest cisnienie,wytworzone przez turbine-w druga strone sie nie da

coś Ci sie pomyliło Kolego

nic mi sie nie pomylilo-po prostu nie rozumiesz tego,co ja pisze :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aca879cc1a1e6e4a.jpg

1-rura,gdzie wpina sie DV,BoV,łącząca sie z rurą ,idacą do Intercoolera(4)

2-DV

3-rura,łącząca sie z dolotem filtra powietrza (5) tą rurę trzeba zaślepić

4-wylot z kompresora turbiny do IC

5-dolot powietrza(TIP-turbo inlet pipe)

[br]Dopisany: 20 Październik 2009, 01:14_________________________________________________dodam jeszcze,ze w moim silniku,w B6 1,8T- Bov nie da rady zamontowac,gdyz zaslepienie tej rury powoduje,ze silnik nie jest w stanie zassac,przez IC odpowiedniej dawki powietrza na "rozruch" auta-trzeba pomoc stopa,wciskajac gaz,ale puszczajac go auto gasnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...