Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Zawór upustowy "BLOW OFF"


boniu

Rekomendowane odpowiedzi

forge 007 robisz tak ze wyciagasz DV to jest ten nadole i wkladasz Forge... chyba ze sie myle to niech mnie ktos poprawi

No dokładnie, one nawet z wyglądu/kształtem są podobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ale nikt mnie nie sluchal,jak mowilem o tym,ze czasem,silnik nie zassie odpowiedniej dawki paliwa poprzez intercooler,co skutkuje falowaniem obrotow,lub calkowitym zgasnieciem silnika-mozna odpiać DV i zamontowac go tylko na rurze cisnieniowej(tej od IC)-efekt bedzie taki ,jak przy zamontowaniu BOVa.....-nie kazdy 1,8T bedzie wspolgral z BOVem i to jest tego przyklad... :wink4::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dom ja Cie sluchalem tzn czytalem :P... Ale forge to nie bov

chodzi mi o zaslepienie tego wlotu do dolotu i upuszczenie całej kompresji w atmosfere-jeden silnik bedzie jezdzil,a inny juz nie pojedzie i bedzie kaszlal i gasł...bez wzgledu na to,czy zamontujemy BOVa i cisnienie bedzie upuszczane z BOVa w atmosfere,

czy DV,ale jeden z kroćców bedzie podpiety w rure,od IC-a drugi "wolny",ze tak powiem,

a otwor tez bedzie zaslepiony,jak w przypadku BOVa-układ zamkniety jest w jakimś celu,tym celem jest zatrzymanie nadmiaru kompresji w dolocie,a nie upuszczenie w atmosfere...owszem,pojedyncze przypadki beda jezdzic,ale to tylko pojedyncze sztuki... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie co zdjolem ten oryginalny zawor , i on ma wejscie i wyjscie tzn dwie gumy na niego trzeba zalozyc, a na froga 007 jest jedno wejscie na gume , nie mam na nim takich samych wejsc jak na orginalnym zaworze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie co zdjolem ten oryginalny zawor , i on ma wejscie i wyjscie tzn dwie gumy na niego trzeba zalozyc, a na froga 007 jest jedno wejscie na gume , nie mam na nim takich samych wejsc jak na orginalnym zaworze

wrzuc foto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eu3w9.jpg

zamawialem z tej strony ktora mi podaliscie, mam ten czarny frog tylko tak jak patrzysz na obrazek to nie mam tego wylotu z lewej strony, jest zaslepiony nakretka, czyli jest chyba niekompletny ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[/url]

zamawialem z tej strony ktora mi podaliscie, mam ten czarny frog tylko tak jak patrzysz na obrazek to nie mam tego wylotu z lewej strony, jest zaslepiony nakretka, czyli jest chyba niekompletny

jak zamawiales z tej stronki-to zaszla pomylka z ich strony-to co jest na zdjeciu to splitter,do silnikow z zamknietym obiegiem-jak nasze 1,8T,a ten z zaslepionym wylotem to nie jest splitter,tylko BOV-moze dzialac,ale nie musi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eu3w9.jpg

zamawialem z tej strony ktora mi podaliscie, mam ten czarny frog tylko tak jak patrzysz na obrazek to nie mam tego wylotu z lewej strony, jest zaslepiony nakretka, czyli jest chyba niekompletny ????

moze sie pomylili w pakowaniu zamowienia. tak dla upewnienia zrob zdjecie tego co masz. napewno zamowiles 007? moze zwyklego BOV'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha ale jajca :polew: Poprostu przyslali ci forge splitter ale bez gwizdka tzn masz zaslepiony nakretka tak jak pisales.Czyli splitera zaklada sie na odwrot niz standardowego DV,a u gory masz regulacje od zera do 50 klikniec.Najlepiej jak sprawdzisz to pod autem zamieniajac kierunki.Daj znac co i jak :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz-przeciez masz Splittera-jak go załozyłes?chodzi mi o kierunkowość-choc to nie ma wiekszego znaczenia,bo mozna na dwie strony i tak bedzie syczeć :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie ma znaczenie,bo musisz go zalozyc na odwrot do fabrycznego.Jesli go zalozysz jak orginal beda klopoty z praca silnika.Ja mam wszystko ok ustawione na 25klikniec czyli optymalnie i czasami na wolnych obrotach ma minimalne skoki,ale zadko sie to zdarza,a jak psyczy to slyszales :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo musisz go zalozyc na odwrot do fabrycznego

zasysa lewe powietrze?[br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 22:14_________________________________________________

a jak psyczy to slyszales

:naughty::wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli juz nie wiem o co chodzi ,dobrego mam tego froga , jak jedna strona jest zaslepiona czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli juz nie wiem o co chodzi ,dobrego mam tego froga , jak jedna strona jest zaslepiona czy nie ?

a zrobisz wreszcie fotke i wrzucisz? szklanej kuli tu nikt nie ma,a i zgadywac sie nikomu juz nie chce-jak to wyglada-zrob fotke,wrzuc ,my reszta sie zajmiemy i powiemy,czy to BOV,czy Splitter :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest spliter a nie forge 007

to nie jest Splitter tylko BOV-splitter ma dwa wyloty,jak DV,tylko obok ma "gwizdek",zeby czesc powietrza uchodzila z ssykiem-tak wyglada splitter

http://www.postimage.org/image.php?v=Tseu3w9

na zdjeciu od zaku9999 dokladnie widac,ze nie ma powrotu do dolotu powietrza-jest to miejsce zaslepione nakretka-uniwersalny BOV-odkrecajac te nakretke i wkrecajac kruciec-masz Splittera-to jest znaczaca roznica pomiedzy BOVem,a Splitterem-splitter upuszcza czesc kompresji w atmosfere,a reszta powraca do dolotu,a BOV upuszcza calosc w atmosfere

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...