Nosfer Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 I co to jest kolo filtra powietrza wchodzą do tego 3 wężyki i kostka na 2 bolce. Jak zapale auto strasznie coś w tym cyka. Przepływomierz taa złota kaczka to auto nie ma przepływki Fopa. Przed chwilą pisałem w jakimś innym temacie, gdzie problem dotyczył 1.8. Kropka. [A tam w ogóle, to przepływomierz nie jest może zintegrowany z rozdzielaczem tak jak w 80`tce 2,6? ]
predipl Opublikowano 22 Września 2009 Autor Opublikowano 22 Września 2009 ale ja miałem 80tke 2.0 na wtrysku mechanicznym i o takiej napisałem. Zrobiłem 30 km. Jutro czyszczenie silniczka krokowego.
Nosfer Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 ale ja miałem 80tke 2.0 na wtrysku mechanicznym i o takiej napisałem. Nie twierdze, że takiej nie miałeś. Napisalem tylko, apropo twierdzenia, że nie ma w tym silniku Przepływomierza.. Bo w 80`tce ABC 2,6 tez niby nie ma.. A jednak jest tak jak napisałem wyżej. Dobra. Whatever
predipl Opublikowano 22 Września 2009 Autor Opublikowano 22 Września 2009 dokładnie. Mało ważne w powiesz mi gdzie jest silniczek krokowy ??
danii1987- Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 po lewej stronie jak stoisz przodem do silnika. praktycznie od razu za przepustnicą, przymocowany na dwie śrubki inbusowe, takie czarne coś z podpiętym przewodem... inaczej nie umiem wytłumaczyć :gwizdanie:
predipl Opublikowano 25 Września 2009 Autor Opublikowano 25 Września 2009 Panowie wyczysciłem silniczek krokowy : teraz pytanie ten grzybek który jest sterowany w silniczku bardzo ciezko pracował w jedną stronę a najlepsze jest to że jak zalałem go benzyną ekstrakcyjną to nie dało się juz tej wody ze środka wytrzepać. gdy go złorzyłem odpaliłem za 5 razem obroty dopiero szalały i skakały. Dodam że włożyłem silniczek z wciścniętym grzybkiem. Wyjąłem go ponownie i wysunąłem grzybek ręcznie, złożyłem, zapaliłem auto i uspokoiło się falowanie lecz 1400 obr trzyma. Zostaje chyba tylko wymiana. Co radzicie ??
cypek80 Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Panowie wyczysciłem silniczek krokowy : teraz pytanie ten grzybek który jest sterowany w silniczku bardzo ciezko pracował w jedną stronę a najlepsze jest to że jak zalałem go benzyną ekstrakcyjną to nie dało się juz tej wody ze środka wytrzepać. gdy go złorzyłem odpaliłem za 5 razem obroty dopiero szalały i skakały. Dodam że włożyłem silniczek z wciścniętym grzybkiem. Wyjąłem go ponownie i wysunąłem grzybek ręcznie, złożyłem, zapaliłem auto i uspokoiło się falowanie lecz 1400 obr trzyma. Zostaje chyba tylko wymiana. Co radzicie ?? Co znaczy ciężko pracował w jedna stronę. Absolutnie nie wolno go na siłę wciskać i wyciskać. Grozi to uszkodzeniem korkowca... to już chyba jasne że pozostaje tylko wymiana...
predipl Opublikowano 28 Września 2009 Autor Opublikowano 28 Września 2009 wciskając go do środka wchodził łatwo lecz wyciągnąć było ciężko. Jutro odwiedzam szrot. [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2009, 22:18_________________________________________________Panowie jaki jest silniczek krokowy po angielsku za żadne skarby znalesc nie mogę
cypek80 Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 stepper motor ewentualnie stepping motor weź na wzór do pokazania.
predipl Opublikowano 14 Października 2009 Autor Opublikowano 14 Października 2009 oki byłem na szrotach jest problem z 2.6 a w sklepie to buchłem gościowi śmiechem w twarz 150 funtów. Zostaje albo z polki przesyłka albo ebay. [br]Dopisany: 28 Wrzesień 2009, 18:19 http://cgi.ebay.co.uk/Idle-air-control-valve-Audi-A6-80-10-Coupe-Convertible_W0QQitemZ130217467768QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item1e5190df78&_trksid=p3286.c0.m14 panowie to bedzie ok do ABC nie piszą modelów i audi a4 ale a6 i 80tka ma 2.6 ABC a więc to będzie to samo ?? Kupować ?? [br]Dopisany: 29 Wrzesień 2009, 15:07_________________________________________________Jeżeli falują Ci obroty to Zmień akumulator na próbę . Mój kręcił dostatecznie i obroty falowały, kupiłem nowy włożyłem i koniec z falującymi obrotami. Warto sprawdzić to na pierwszym miejscu zanim dokona się kupić krokowca
rastafaraj87 Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 przepustnica wyczyścić i zaadaptować koniecznie juz raz poruszaliśmy ten temat na forum Vag nie pokazywał błędu ani u mnie ani u kolegi z tutejszego forum rozebraliśmy wyczyściliśmy pózniej adaptacja i nie ma falowania obrotów . a jak to nie pomoże to uderzać dopiero w krokowy pozdrawiam
predipl Opublikowano 15 Października 2009 Autor Opublikowano 15 Października 2009 a jak adaptujesz przepustnice jak mam ją na linkę ?
Michal750 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 czy ktoś wie gdzie siedzi silnik krokowy w ABC? Nie moge go namierzyć. Jak sie do niego dostać? może foto? Pozdrawiam
kozak_patryk Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Witam potrzebuje rady fachowców w mojej adzi 2.6v6 abc mam często taki problem nie jeździłem dwa tyg moją adzią stała w garażu aku się rozładował przełożyłem inny odpalam i faluje na obrotach wiem co za przerzyna bo zawoziłem do mechanika ale on zawsze mnie kroi silniczek który wchodzi do przepustnicy musi być maksymalnie wyciągnięty i wtedy trzeba go włożyć robię tak ale nie stety nic z tego wie że to to tylko proszę o pomoc jak go ustawić prawidłowo i dlaczego zawsze po stracie napięcia on sie przestawia i faluje Liczę na waszą szybką po moc ..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się