Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Falujace obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I co to jest kolo filtra powietrza wchodzą do tego 3 wężyki i kostka na 2 bolce. Jak zapale auto strasznie coś w tym cyka.

Przepływomierz

taa złota kaczka

to auto nie ma przepływki

Fopa. Przed chwilą pisałem w jakimś innym temacie, gdzie problem dotyczył 1.8.

Kropka.

[A tam w ogóle, to przepływomierz nie jest może zintegrowany z rozdzielaczem tak jak w 80`tce 2,6? ]

Opublikowano

ale ja miałem 80tke 2.0 na wtrysku mechanicznym i o takiej napisałem.

Nie twierdze, że takiej nie miałeś. Napisalem tylko, apropo twierdzenia, że nie ma w tym silniku Przepływomierza.. Bo w 80`tce ABC 2,6 tez niby nie ma.. A jednak jest tak jak napisałem wyżej.

Dobra. Whatever

Opublikowano

po lewej stronie jak stoisz przodem do silnika.

praktycznie od razu za przepustnicą, przymocowany na dwie śrubki inbusowe, takie czarne coś z podpiętym przewodem...

inaczej nie umiem wytłumaczyć :gwizdanie:

Opublikowano

Panowie wyczysciłem silniczek krokowy :

img0343yz.jpg

teraz pytanie ten grzybek który jest sterowany w silniczku bardzo ciezko pracował w jedną stronę a najlepsze jest to że jak zalałem go benzyną ekstrakcyjną to nie dało się juz tej wody ze środka wytrzepać. gdy go złorzyłem odpaliłem za 5 razem obroty dopiero szalały i skakały. Dodam że włożyłem silniczek z wciścniętym grzybkiem. Wyjąłem go ponownie i wysunąłem grzybek ręcznie, złożyłem, zapaliłem auto i uspokoiło się falowanie lecz 1400 obr trzyma. Zostaje chyba tylko wymiana. Co radzicie ??

Opublikowano

Panowie wyczysciłem silniczek krokowy :

img0343yz.jpg

teraz pytanie ten grzybek który jest sterowany w silniczku bardzo ciezko pracował w jedną stronę a najlepsze jest to że jak zalałem go benzyną ekstrakcyjną to nie dało się juz tej wody ze środka wytrzepać. gdy go złorzyłem odpaliłem za 5 razem obroty dopiero szalały i skakały. Dodam że włożyłem silniczek z wciścniętym grzybkiem. Wyjąłem go ponownie i wysunąłem grzybek ręcznie, złożyłem, zapaliłem auto i uspokoiło się falowanie lecz 1400 obr trzyma. Zostaje chyba tylko wymiana. Co radzicie ??

Co znaczy ciężko pracował w jedna stronę. :mysli:

Absolutnie nie wolno go na siłę wciskać i wyciskać. Grozi to uszkodzeniem korkowca...

to już chyba jasne że pozostaje tylko wymiana...

Opublikowano

wciskając go do środka wchodził łatwo lecz wyciągnąć było ciężko. Jutro odwiedzam szrot. :( [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2009, 22:18_________________________________________________Panowie jaki jest silniczek krokowy po angielsku za żadne skarby znalesc nie mogę

Opublikowano

stepper motor

ewentualnie

stepping motor

weź na wzór do pokazania.

Opublikowano

oki byłem na szrotach jest problem z 2.6 a w sklepie to buchłem gościowi śmiechem w twarz 150 funtów. Zostaje albo z polki przesyłka albo ebay. [br]Dopisany: 28 Wrzesień 2009, 18:19

http://cgi.ebay.co.uk/Idle-air-control-valve-Audi-A6-80-10-Coupe-Convertible_W0QQitemZ130217467768QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item1e5190df78&_trksid=p3286.c0.m14

panowie to bedzie ok do ABC nie piszą modelów i audi a4 ale a6 i 80tka ma 2.6 ABC a więc to będzie to samo ?? Kupować ??

[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2009, 15:07_________________________________________________Jeżeli falują Ci obroty to Zmień akumulator na próbę . Mój kręcił dostatecznie i obroty falowały, kupiłem nowy włożyłem i koniec z falującymi obrotami. Warto sprawdzić to na pierwszym miejscu zanim dokona się kupić krokowca

Opublikowano

przepustnica wyczyścić i zaadaptować koniecznie juz raz poruszaliśmy ten temat na forum Vag nie pokazywał błędu ani u mnie ani u kolegi z tutejszego forum rozebraliśmy wyczyściliśmy pózniej adaptacja i nie ma falowania obrotów . a jak to nie pomoże to uderzać dopiero w krokowy pozdrawiam

Opublikowano

czy ktoś wie gdzie siedzi silnik krokowy w ABC? Nie moge go namierzyć. Jak sie do niego dostać? może foto?

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam potrzebuje rady fachowców w mojej adzi 2.6v6 abc mam często taki problem

nie jeździłem dwa tyg moją adzią stała w garażu aku się rozładował przełożyłem inny odpalam i

faluje na obrotach wiem co za przerzyna bo zawoziłem do mechanika ale on zawsze mnie kroi

silniczek który wchodzi do przepustnicy musi być maksymalnie wyciągnięty i wtedy trzeba go włożyć

robię tak ale nie stety nic z tego wie że to to tylko proszę o pomoc jak go ustawić prawidłowo

i dlaczego zawsze po stracie napięcia on sie przestawia i faluje

Liczę na waszą szybką po moc ..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...