gogosiek Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 WITAM MAM PYTANIE W MOIM A4 2.0 TDI 140KM BPW WYSTĘPUJĄ DZIWNE WIBRACJE SILNIKA GDY ZATRZYMAM SIĘ NA ŚWIATŁACH LUB POSTOJU NA BIEGU JAŁOWYM NIE JEST TO OBJAW NOTORYCZNY KTÓRY ZDARZA SIĘ PRZEZ CAŁY CZAS JEDNAK JAK JUŻ SIĘ POJAWI TO OBJAWY SĄ TAKIE JAKBY KTOŚ RUSZAŁ CAŁYM AUTEM AUTO MA 63 TYŚ I JEST Z 2005R PROSZĘ O ODPOWIEDZ JEŻELI KTOŚ MIAŁ PODOBNY PROBLEM
Muskel1 Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Przede wszystkim to nie pisz duzymi literkami (to oznacza krzyczenie), najlepiej wstaw w odpowiednim dziale to sie zweryfikuje. Z fusow nikt nie umie wrozyc a przyczyn moze byc duzo. Do diagnozy potrzebne sa fakty, fakty...fakty..
gogosiek Opublikowano 18 Września 2009 Autor Opublikowano 18 Września 2009 jestem nowy i nikt odrazu nie jest mistrzem. Szukam porady a nie przechwałków[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2009, 11:39_________________________________________________vag nic nie pokazał
Muskel1 Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 buuuuu.... powialo chlodem Nikt tu sie nie przechwala tylko udziela rad, to co zrobiles to odczytanie bledow. Nalezaloby moze zrobic logi skoro nie ma zadnych zapisanych bledow. Nie wiem jak jestes w tematyce VAG obeznany skoro nie dasz sam rady moze podjec do kogos kto dobrze sobie z tym radzi, niech zrobi logi i wrzuc na forum. To, ze nikt nie jest mistrzem odrazu chyba kazdemu wiadomo. Nikt ci tego nie zarzucal, przynajmniej ja nie widze w tekscie by z tego wynikalo.
grzesiekk23 Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Dziwne wibracje spowodowane są prawdopodobnie załączeniem się DPF-a przynajmniej u mnie tak sie to objawiaPraca silnika staje sie wtedy bardziej płynna i cichsza obroty sie zwiększają lecz na zegarach tego nie odczuwam. W samochodzie czuć swąd wypalanego filtra jest to charakterystyczny zapach. Samochód na wolnych obrotach buja sie jakby go ktoś z zewnątrz bujał na boki. Sytuacja sie diametralnie zmienia jeżeli proces wypalania sie skączy, samochód zaczyna pracować głośniej i wibracje ustają. VAG żadnych błędów nie pokazuje. DPF wypala mi sie co jakieś 250 km. Niestety trzeba to przeboleć. Pozdrawiam
rakud29 Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 witam a czy moje auto ma tez ten filtr dpf
gogosiek Opublikowano 23 Września 2009 Autor Opublikowano 23 Września 2009 Napewno ma to taki sam model jak mój
fotograf87 Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 kolego "rakud29" jesli masz silnik o oznaczeniu BLB to twój samochod nie ma tego filtra.. kolego "gogosiek" nie wprowadzaj ludzi w błąd Jesli ty masz silnik BPW to masz ten filtr... BLB tego filtra nie posiadaja
gogosiek Opublikowano 24 Września 2009 Autor Opublikowano 24 Września 2009 Sorki jeżeli wprowadziłem w błąd ale wiem od mojego kolegi który mówił że w jego BLB jest dlatego tak napisałem będę musiał sprawdzić na własne oczy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się