Gość .... Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Witam, Czy ktoś może posiada z Klubowiczów takie schematy ? Byłbym bardzo wdzięczny :)
Nosfer Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Szczególnie "jak podłączyć podgrzewanie siedzeń, żeby działała regulacja stopnia podgrzewania" nie jeden by się ucieszył
bin85 Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Witam Schemat podgrzewanych siedzeń Regulację grzania najlepiej byłoby zastosować za pomocą oryginalnych przełączników bo ze schematu wynika że mają już w sobie regulację.
Gość .... Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Super bo ori mam przełączniki stopni i siedzenia tylko wiązki chce dorobić :) jak by znalazł się jeszcze jak podłączyć poduszki z siedzeń było by całkiem miło :> Jeszcze takie pytanie- wystarczy w tym ori sterowniku uruchomic potem bloki zeby działało wszystko tak jak ma z airbag z siedzień ? czy musi być inny sterownik. Podziekowania dla Bin85
Gość .... Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 I konkrecik moja cytrynka będzie bezpieczniejsza Dzięki BIN85
jarek3251 Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Super bo ori mam przełączniki stopni i siedzenia tylko wiązki chce dorobić :) jak by znalazł się jeszcze jak podłączyć poduszki z siedzeń było by całkiem miło :> Jeszcze takie pytanie- wystarczy w tym ori sterowniku uruchomic potem bloki zeby działało wszystko tak jak ma z airbag z siedzień ? czy musi być inny sterownik. Podziekowania dla Bin85 pokaz kolego zdjecie tych właczników podgrzewania siedzen i gdzie sa one ori umieszczone???????
Nosfer Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 Podobno jednak nie jest to takie proste.. Kolega z forum starał się to podłączyć (chyba nie jeden nawet), elektryk siedział pół dnia i jedyny co wykrzesał to podgrzewanie ON/OFF nie mógł ustawić regulacji
bin85 Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 No to niezbyt z niego dobry elektryk, według schematu znajdują się tam jeszcze czujniki temperatury i teraz nasuwa się pytanie jak układ reaguje jeżeli nie są one podłączone, po drugie musiałbym widzieć dokładnie co jest w środku tego wyłącznika i czy pokrętło to potencjometr czy przełącznik kilku pozycyjny i chyba będzie tam jakaś elektronika. Jeżeli jest możliwość to proszę o wstawienie zdjęcia jak to wygląda w środku wtedy może coś poradzimy.
Gość .... Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 Prosze 1 Prosze 2 Moim zdaniem to cały układ regulacji czasowej i załanczania podgrzewania mieśći się w Przełącznikach schemat jest bardzo prosty(bo juz nie akie rzeczy sie robiło-zawsze najtrudniej o schemat), chodz dopiero będe robił w wolnej chwili tą wiązke to powiem wam jak to wygląda. Jutro jak będe miał chwile zaglądne pod siedzenie
bin85 Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 spodziewałem się elektroniki ale nie aż tak skomplikowanej, i jak napisałeś wszystko jest w wyłączniku, na pierwszym zdjęciu widać tranzystor kluczujący prawdopodobnie MOSFET, czyli jak pisałem bez czujników temperatury układ może nie działać i najlepiej mieć oryginalne siedzienia z grzałkami wtedy musi to działać filozofii niema.
Gość .... Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 Filozofi nie ma moim zdaniem, zdjęcia wtyczek pokazują ze czujnik jest w siedzeniu 3 wtyczki, zółta poduszka, czerwona zapięcie pasów ( o ile się nie myle), zielona podgrzewanie siedzenia i czujnik temp Tu kolorystyka przewodów mam nadzieje ze będzie coś widać
bin85 Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 Kolory przewodów zgadzają sie ze schematem (siedzenie po stronie kierowcy), jeżeli wszystko masz sprawnie to nie powinno być problemów, życzę powodzenia w montażu . Jak zrobisz to napisz co i jak.
Gość .... Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 Ps: bardziej wiczone wtyczki te wąskie piny to te cienkie przewody (czarno biały i brązowo czarny) (2 brązowe połączone wspólnie,czarno żółty to ten drugi gruby pin) może teraz się już wszystko rozjaśni ? bo dla mnie to jest dość jasne od samego początku i mam nadzieje ze przyda sie ten wątek nie jednej osobie oraz zdjęcia jak sądzisz Bin85 ? Sądze że wszystko sprawne, podziele sie jak tylko to uruchomie mam nadzieje że będzie działać Pozdrawiam
bin85 Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 No zgadza się ze schematem : 2 brązowe i brązowo czarny na masę, czarno żółty na pin2 wyłącznika a czarno biały pin3
f16mysliwiec Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 JA podłanczałem u siebie i niebyło zadnych problemow, tylko ze mialem wiazke oryginalna ale to tylko przewody cala regualcja dziala, wszystko jest w wlacznikach ,
jarek3251 Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 czyli na nie oryginalnych matach nie bedzie chodziło???
grzanek85 Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Podłączenie takiego zestawu jest bardzo proste najważniejsze jest aby mieć oryginalne maty z czujnikiem temperatury który steruje tym wszystkim. Wygląda to tak iż podając prąd na matę czujnik wskazuje temp grzania jeśli osiągnie wybraną przez nas na wyłączniku(rezystancje) to wyłącznik odłącza grzanie maty. I leci to stopniowo każdy bieg to większa lub mniejsza rezystancja(już nie pamiętam jaka) przełącznik ją rozpoznaje i wtedy rozłącza obwód.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się