Tukan Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 No tak kłócą sie manual czy tipronick :twisted: U nas jest lad bo moderatorzy dobrze czynia swa powinnosc A wracajac do AJM koles duzo zrobil i moc nie jest super ale przynajmniej silnik nie jest wysilony i pozyje dluzej z ta moca.Ja w wakacje planuje 160km 380Nm i na jakis czas styknie
marewel Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 Wracaac do tematu to wątpię zeby tdi 130km na czipie czy bez objechalo 1.8t przynajmniej od zera do 100.W 1.8t na dwójce zamykając obrotomierz chwycę prawie 100 gdzie w TDI cza juz zapiac 3 bieg, bo powyzej j 4,5 tys/obr nie chce sie juz krecic,gdzie w 1.8t brakuje obrotomierza.Ja czuje ze przyspieszam jak zamknę obrotomierz,a w diesslu to raczej raz ze maloskuteczne a dwa prawie niewykonalne.
Furio Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Opublikowano 8 Maja 2007 no tak tylko, zeby maksymalenie skutecznie przyspieszać nie trzeba zamykać obrotomierza...Właściwie to nie wolno wchodziź na czerwone bo silnik po prostu wtedy przyspiesza wolniej. To podstawiwa zasada...Bardziej liczy się szybkość wachlowania dźignią zaminy biegów. Coś czuję , ze przyjemniejsze w obyciu jest 1.8 T po chipsach ale oszc edność Tdi jest porażająća.Przynajmniej po moich doświadczeniach z 1.8 125km palącym 15-16 w mieście. Teraz już nie jest tak źle ale musiałem mu trochę odpuścić(no i wymienić kilka podzespołów) pozdro
Tukan Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 Wracaac do tematu to wątpię zeby tdi 130km na czipie czy bez objechalo 1.8t przynajmniej od zera do 100. Kolego 1,9TDI 130km-po chipie 170km,400Nm polknie 1,8T 150km.
Cuber Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 Wracaac do tematu to wątpię zeby tdi 130km na czipie czy bez objechalo 1.8t przynajmniej od zera do 100.W 1.8t na dwójce zamykając obrotomierz chwycę prawie 100 gdzie w TDI cza juz zapiac 3 bieg, bo powyzej j 4,5 tys/obr nie chce sie juz krecic,gdzie w 1.8t brakuje obrotomierza.Ja czuje ze przyspieszam jak zamknę obrotomierz,a w diesslu to raczej raz ze maloskuteczne a dwa prawie niewykonalne. Mylisz się w tym co piszesz chłopie!!!!
Piotrek98igo Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 tukan2000 tyle ze kolega nie szuka B6 tylko B5
Gość Murzyn Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 poziek, :twisted: :twisted: :twisted: czyżby
poziek Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 Murzyn, a właśnie czyżby?? my to jeszcze pogadamy za tydzień bo jest o czym :twisted: Jeszcze bedziesz cofał coś napisał moje 3 grosze do dyskusji - żwawe auto na miasto to tdi z czipem i polecam wszystkim szybkie auto do mocnego ściganka - 1.8T z odpowiednią turbiną i polecam tylko tym, którzy nie boja się spalania 15L/100km
Gość Murzyn Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 szybkie auto do mocnego ściganka - 1.8T z odpowiednią turbiną i polecam tylko tym, którzy nie boja się spalania 15L/100km to juz piszesz o stage II :twisted: my to jeszcze pogadamy za tydzień zywie taka nadzieje :twisted: :twisted: :twisted: slyszalem, ze jest duzo lepiej... ale czy wystarczy na objechanie TDI
pet3r Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 kurde chlopaki jesli benzyny to takie dupne, zle, wolne silniki to czemu w wyscigach (oprocz Audi w LeMans ) je stosuja?? a co do ciagniecia na czerwone pole obrotomierza - oczywiscie, ze to nic nie daje, najlepiej zmienic bieg tuz po osiagnieciu maksymalnej mocy (w mojej bylej 2.6 bylo to 5800RPM)
Gość Murzyn Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 nikt nie pisze, ze zle - niekoniecznie poprostu da rede Tdi szczególnie z rolowanego... ale kto wie... czemu w wyscigach (oprocz Audi w LeMans ) je stosuja?? bo audi wygrywa tym TDI temat juz byl omawiany
pet3r Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 no tak, TDI w Audi wygrywa LeMans, ale znakomita wiekszosc rajdow i wyscigow napedzana jest benzynka. pamietam, jak objechalem Octe 1.9TDI ~140KM (110 po chipsie) ze startu zatrzymanego jak i rolowanego swoja A4 2.6Q. i tak nikt mi nie wierzy, ale co z tego, wiem jak bylo i mam swoje zdanie a moze moja 2.6 miala gdzies ukryty maly kompresorek i dlatego jezdzila szybko wpieprzajac straszne ilosci benzyny?
Gość Murzyn Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 pet3r, to raczej nie wyczyn byl i bardzo mozliwe Tam po chipsie jest tylko 300Nm. Mowimy to raczej o Pb vs TDI ale PD
Furio Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Opublikowano 8 Maja 2007 no to chyba mam wyjaśnioną sprawę. Jeżdże prawie tylko po mieście i chcę mieć żwawe auto. Nie chce sie specjalnie ścigać ale wiadomo. Jak jakiś dres w Bmw 525 będzie mnie zaczepiał to z chęcią pokazałbym mu gdzie jego miejsce. Spalania wprawdzie się nie boję ale zawsze lepiej gdy niunia pali mniej. Mam nadzieję, ze dalej mówimy o AJM , a nie silniku 130 km z B6. Jeszce jedno-czy taki wyżyłowany 200 konny 1.8 T nie jest przypadkiem mocno awaryjny tzn. co z jego wytrzymałością?Tdi będzie chyba mocniejsze.Right? pozdro
Gość Murzyn Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 Jeszce jedno-czy taki wyżyłowany 200 konny 1.8 T blad logiczny.... 200KM 1.8T nie jest mocno wyzylowany. Mocno to bedzie przy 300KM
spanky Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 Jeszce jedno-czy taki wyżyłowany 200 konny 1.8 T nie jest przypadkiem mocno awaryjny tzn. co z jego wytrzymałością?Tdi będzie chyba mocniejsze.Right?pozdro ad 1. 200 konny 1.8 T nie jest wyzyłowany ... ad 2. 1.8 T ma seryjnie bardziej wytrzymałe bebechy niz 1.9 TDI ....
poziek Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 blad logiczny.... 200KM 1.8T nie jest mocno wyzylowany. Mocno to bedzie przy 300KM potwierdzam Furio, kupuj dizelka, rób czipa i bedziesz miał bardzo zwinne autko.
pre_pl Opublikowano 8 Maja 2007 Opublikowano 8 Maja 2007 eee tam... pisałem już to na pierwszej stronie
Rekomendowane odpowiedzi