CRC Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Witam, Mój problem prawdopodobnie tkwi w turbinie ... Mianowicie samochód nie ma mocy ;( Bardzo słabe przyspieszenie ... Jak w jakimś starym gracie, do 110KM baardzo mu daleko ... No i predkość to ok. 160km/h - potem wskazówka stoi ... Czy ktoś kto się na tym zna, mógłby coś doradzić ?? Acha... Jak wymieniałem rozrząd ( u kolesia który pracował kiedyś w salonie WV - teraz sam naprawia tylko Audi i WV ) - powiedziałem żeby zobaczył co z tym spadkiem mocy.. Powiedział, że po wyczyszczeniu turbiny będzie malina. Dlatego mam zamiar na początku października oddać turbinę do regeneracji ... Jakieś inne propozycie ??
ogonek230 Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Jeśli zależy Ci na mocy i reszta samochodu jest ok. To ja bym kupił jeszcze mocniejszą turbinę zmienił węże kosz może około 1500 zł. Oczywiście jakąś używana Turbinka. Ja tak planuje zrobić w mojej 90 tylko że na wiosnę :)
Wihajster Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Witam, Mój problem prawdopodobnie tkwi w turbinie ... Mianowicie samochód nie ma mocy ;( Bardzo słabe przyspieszenie ... Jak w jakimś starym gracie, do 110KM baardzo mu daleko ... No i predkość to ok. 160km/h - potem wskazówka stoi ... Czy ktoś kto się na tym zna, mógłby coś doradzić ?? Acha... Jak wymieniałem rozrząd ( u kolesia który pracował kiedyś w salonie WV - teraz sam naprawia tylko Adui i WV ) - powiedziałem żeby zobaczył co z tym spadkiem mocy.. Powiedział, że po wyczyszczeniu turbiny będzie malina. Dlatego mam zamiar na początku października oddać turbinę do regeneracji ... Jakieś inne propozycie ?? nie widzę żebyś gdzieś logi wkleił
CRC Opublikowano 30 Września 2009 Autor Opublikowano 30 Września 2009 Witam, Mój problem prawdopodobnie tkwi w turbinie ... Mianowicie samochód nie ma mocy ;( Bardzo słabe przyspieszenie ... Jak w jakimś starym gracie, do 110KM baardzo mu daleko ... No i predkość to ok. 160km/h - potem wskazówka stoi ... Czy ktoś kto się na tym zna, mógłby coś doradzić ?? Acha... Jak wymieniałem rozrząd ( u kolesia który pracował kiedyś w salonie WV - teraz sam naprawia tylko Adui i WV ) - powiedziałem żeby zobaczył co z tym spadkiem mocy.. Powiedział, że po wyczyszczeniu turbiny będzie malina. Dlatego mam zamiar na początku października oddać turbinę do regeneracji ... Jakieś inne propozycie ?? nie widzę żebyś gdzieś logi wkleił Bo takowych nie posiadam ... Tyle przekazał mi znajomy mechanik. A sam osobiście nie mam możliwości zrobienia logów ;(
goldi Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Poszukaj spotów w twoim rejonie lub klubowicza który zrobi ci logi i powie co autko boli po co wyrzucać kasę w błoto
taktuś Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Rzeczywiście logi by się przydały, dużo by wyjaśniły. Przy rozgrzanym silniku obserwuj na postoju sztangę turbiny, jak się zachowuje gdy kolega dodaje gazu. Możliwe, że pierścień w turbinie się przycina i nie wypuszcza sztangi. Nie od razu potrzeba wyjmować turbinę, wystarczy godzinne machanie sztangą na sucho - to na prawdę czasem pomaga. Przyczyn braku mocy może być więcej. Musisz zdiagnozować furkę zgodnie z rzemiosłem i wkleić na forum logi.
CRC Opublikowano 30 Września 2009 Autor Opublikowano 30 Września 2009 OK postaram się dorwać kogoś kto zrobi mi logi i wkleje co wyszło bo rzeczywiście .. jeżeli to jakaś drobniejsza sprawa to szkoda kasy ...
Piotrek1986 Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc Posiadam audi a4 1998 19tdi 90km, Mam problem z samochodem, traci moc podczas jazdy NA 4 biegu okolo 3 tys obrotów odłącza turbinę i samochd nie ma mocy max predkosc 90 110 km/h na 1,2 3-im biegu tego nie ma pracuje w wszystko ok, dochodzi do 5 tysiecy obrotow i nic a na czwartym juz wylancza i musze ponownie zapalic samochud by zresetowac komputer i wtedy wszystko znow chodzi... Prosze o pomoc ;(
Musashi Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc Posiadam audi a4 1998 19tdi 90km, Mam problem z samochodem, traci moc podczas jazdy NA 4 biegu okolo 3 tys obrotów odłącza turbinę i samochd nie ma mocy max predkosc 90 110 km/h na 1,2 3-im biegu tego nie ma pracuje w wszystko ok, dochodzi do 5 tysiecy obrotow i nic a na czwartym juz wylancza i musze ponownie zapalic samochud by zresetowac komputer i wtedy wszystko znow chodzi... Prosze o pomoc ;( kolego czy czytales watek w ktorym napisales post? nie jestesmy wrozkami, bez logow nie ma dyskusji
CRC Opublikowano 30 Września 2009 Autor Opublikowano 30 Września 2009 Koledzy jutro przed 18 robie VAGa także mam nadzieję , wrzuce tu logi abyście mi coś pomogli z góry dzięki i pozdrawiam
Piotrek1986 Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Kolego jestem tutaj nowy czy mozesz mi w prostrzy sposob objasnic o jakiew blogi chodzi
Musashi Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Kolego jestem tutaj nowy czy mozesz mi w prostrzy sposob objasnic o jakiew blogi chodzi podstawa na naszym forum to szukaj i czytaj a ty przepis na blogi http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
juchas Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 do kolegi który założył temat to dlaczego stwierdzasz że od razu turbina ? ja na początku sprawdziłbym przepływke, po podłączeniu samego vaga bez logów pokaże czy przepływka wskazuje odpowiednią dawkę. co do drugiego kolegi to obstawiałbym samą tubrinę, kwestia doregulowania, ale jeżeli przecież nic z nią nie było robione to raczej nie, prędzej problem przeładowania, zapieczonych łopatek etc. także nie konieczne jest od razu regenerowanie turbiny tylko oddanie jej do wyczyszczenia jak i zarówno kolektorów i przeczyszczenie intercoolera, taki zabieg stanowczo poprawia kondycje silnika i może tutaj pomoc. poz
Musashi Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 regulacja turbiny bez wyposazenia specjalistycznego to ryzykowna operacja
juchas Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 co fakt to fakt, jeżeli ktoś sie nie zna to można tylko pogorszyć sprawę, dlatego zacząłbym od czysczenia, koszt wcale nie duży
rtocki Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 jak miałem AHU to przy takich samych objawach jak u "drugiego" kolegi, okazało się że padł N75 (koszt w ASO ok. 150,- zł), a kierownice tam się nie zapiekają
CRC Opublikowano 30 Września 2009 Autor Opublikowano 30 Września 2009 do kolegi który założył temat to dlaczego stwierdzasz że od razu turbina ? ja na początku sprawdziłbym przepływke, po podłączeniu samego vaga bez logów pokaże czy przepływka wskazuje odpowiednią dawkę. Chodzi o przepływomierz ? ;P Jeżeli tak to był podłączany z passata 110KM też AFN i nic nie dało .. ten sam ból ... jutro powinny być logi także wrzuce co wyszło żebyście coś poratowali
Bedi Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 ja miałem ostatnio wymieniana turbinę i po wymianie miałem stratę mocy po zrobieniu logów wyszło mi błąd575. pojechałem do warsztatu i okazało się że wystarczyło przedmuchać jakieś przewody ( rozbierali mi jakąś skrzyneczkę zaraz przy kierownicy jak sie otworzy maskę ) i teraz autko chodzi jak marzenie. ciskam pedał do oporu i rakieta na 4tyś obrotów ( oczywiście w automacie )
CRC Opublikowano 1 Października 2009 Autor Opublikowano 1 Października 2009 No to jest nadzieja - że to nie będzie turbina tylko coś tańszego Dziś jestem umówiony na VAGa także będą logi .. pozdro
franc8 Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 a rozważałeś może przytkanego kata? Ja tak miałem u siebie - mała ro***erducha - wywaliłem flaki z katalizatora i jest git. Po tym zabiegu zamiast 5 km do domu to walnąłem 50km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się