krzyniek Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 wystarczy jeden , widziałem na allegro,taką farbę do kominków, da to radę :gwizdanie: da radę, ona jest jak się nie mylę do 500st C zamierzam malować nią jarzma i zaciski
SoMeS Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 hammerite też się nada... poza tym na kolektorze ssącym w tdi nie ma aż takiej temperatury
Michał Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 hammerite też się nada... poza tym na kolektorze ssącym w tdi nie ma aż takiej temperatury dlatego ja pomalowałem zwykłym szprejem
slepy Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 no to dobrze, kolektor pójdzie w czerń tylko najpierw go wyczyszcze
jarucki Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Można oddać kolektor do lakierni proszkowej efekt długo trwalszy
slepy Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Można oddać kolektor do lakierni proszkowej efekt długo trwalszy A ile taka przyjemność
SoMeS Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 a gdzie radość i czerpanie fun'u ze zrobienia czegoś samemu?
jarucki Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Na pewno Frajda z Robienia czegoś samemu jest niesamowita Ale ogromny + Malowania Proszkowego, to przede wszystkim długotrwałość a i farba nie zejdzie z byle otarcia
slepy Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 I oto chodzi, jak dorwę kogoś kto mi to zrobi za free, to oddam, a jak nie to maluje tym do kominków
ispee Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Te 6 srob od kolektora kupiłem w aso ale nie mieli podkładek (pomyślałem trudno przełożę stare podkładki)... jak się 1,5 godziny pozniej okazało nie przełożę. Starych podkładek nieda się zdjąć ze srob, więc końcem koncow stare śroby po lekkim zasmarowaniu wrociły do łask.... po wypaleniu i wyczyszczeniu w samej jeździe roznicy w sumie chyba nieda się zbytnio odczuć... swoją drogą przypuszczam że zaraz kolektor wyglądał będzie tak samo bo rura do niego idąca od ic'ka pływa olejem.... mimo że auto oleju nie wciąga - od ostatniej wymiany 6 tys przejechane i nie ubyło ani grama. Ja do pracy używałem nakładki imbusa 6 (długiej i krotkiej) na grzechotkę, srubokręta do zdjęcia opaski od rury intercoolera i oczko 12 do poluzowania wspornika doprowadzenia oleju do tubo (blokował dostęp do jednej srooby)... I teraz pytanie.. wszyscy macie małą wisłę olejową w dolocie, czy moja turbawka już dawno zakończyyła swoj żywot?
spiidy Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Panowie ja mam pytanko , mam b6 awx , czy ktoś robił taki zabieg jak opisujecie przy tym silniku ? niedawno pekł mi wąz od IC pod lewą lampą ( strona kierowcy).. wchodze pod auto a tam w rejonie egr-a wszystko zapaćkane , chcial bym wyczyścic kolektor i chyba jutro się tym zajme ale zastanawia mnie jeszcze czy robic coś z egr, niedawno zauważyłem ze mam zaslepiony metalową kulka ten mały węzyk zaznaczony niebieską strzałka, w miejscu niebieskiej kulki u mnie jest kulka i wezyk jest przeciety a do zaworu leci powietrze z komory silnika.. orazek pozyczylem z http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_jak_zaslepic_egr-t90995.0.html co robi ta kulka w tym wezyku skoro zaslepianie egr polega na czymś innym ? odetkać to ?
Michał Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 I teraz pytanie.. wszyscy macie małą wisłę olejową w dolocie, czy moja turbawka już dawno zakończyyła swoj żywot? wszystko w normie, olej w dolocie pojawia się za sprawą odmy jeśli chcesz sprawdzić kondycję swojej turbiny najlepiej zrób logi, lub ewentualnie odkręć wąż i sprawdź luzy wzdłużne i poprzeczne na wirniku turbo Panowie ja mam pytanko , mam b6 awx , czy ktoś robił taki zabieg jak opisujecie przy tym silniku ? czyszczenie kolektora na pewno nie zaszkodzi, a możesz być pewien że trochę syfu już się tam zebrało wiem bo kolektor z AWX, który montowałem u siebie miał sporo nagaru... co do EGRa to masz zaślepiony przewód podciśnieniowy sterujący zaworem recyrkulacji spalin, czyli w prostych słowach N18 nie jest w stanie sterować tym zaworem i (chyba?) cały czas jest on w pozycji zamkniętej, skutkiem czego silnik otrzymuje tylko świeże powietrze
spanky Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Panowie ... zgubilem zaslepke od EGR-a ... gdzies wyczytalem ze ktos na forum robi/sprzedaje razem z flansza ... tylko nie wiem kto ... na allegro nie moge nic znalezc ...
Kowi87 Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 Panowie ... zgubilem zaslepke od EGR-a ... gdzies wyczytalem ze ktos na forum robi/sprzedaje razem z flansza ... tylko nie wiem kto ... na allegro nie moge nic znalezc ... Jarucki
spanky Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Panowie ... zgubilem zaslepke od EGR-a ... gdzies wyczytalem ze ktos na forum robi/sprzedaje razem z flansza ... tylko nie wiem kto ... na allegro nie moge nic znalezc ... Jarucki dziekowac ... znalazlem jego ogloszenie ale tylko z flanszami,ale wyslalem PW oby mial bo pod maska mam niezla atrape ...
slepy Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 no pogoda się poprawia, temperaturka sprzyja rezaniu, takżę trzeba się będzie wziąść za czyszczenie kolektora i mazanie go na czarno, i paru detali pod maską też :gwizdanie:
spanky Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Spanky jakim cudem ją zgubiłeś? najpierw rozebralem fure potem zaczalem szukac gratow ktore walaly sie po garazu od dobrych kilku miesiecy .. ale niestety zaslepki nie znalazlem ... gdzies pewnie lezy ale juz mam ... pomocna dłon wyciagnal Robert [spetsnaz] ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się