A4-Tomek Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Jaką nasadkę 12-to kątową potrzebuję do odkęrcenia turbo w 1Z? Bo bym się w końcu wziął za wyczyszczenie dolotu bo jak zaślepiałem EGR to się przeraziłem.
Maniioo Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 bez allegro to zginiecie weź stary egr nacinasz ten grzybek u góry na 4 części płaskim śrubokrętem zwalasz góre trochę poszliwować, obciąć nie potrzebne i masz flansze do kolektora gotową... zakładasz kolanko łączące rure od coolera 2 opaski i po temacie... zaślepka w kol. wydechowy- kawałek grubej blachy odrysuj sobie na kartoniku wzór z kolektora, wytnij taki romb na szliwierc zjedz narożniki i gotowe... w przewody podciśnienia wkręć wkręty na klej uszczelniający. Wszystko dziękuje pozdrawiam... jutro dodam zdj. jak ktoś chce ja tak mam w Audi a4 1.9 tdi PD i śmiga... masz łeb i ...to kombinuj.
A4-Tomek Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Sprawdzi mi ktoś w Etce jaka tam jest śruba trzymająca turbo do kolektora w 1Z?
mo2 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 vagcat.com i masz etke online za free. Trzeba tylko założyć konto.
2shrek Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Mam mały problem a mianowicie na początku myślałem że mam do wymiany uszczelki koło zaworu EGR i kolektora ssącego, bo wyciekał mi stamtąd olej, wymieniłem je i nadal to samo, kupiłem sylikon do 300 stopni i osadziłem na nim i nadal to samo. Co jeszcze można zrobić by przestało cieknąć? http://www.image-share.com/ijpg-2775-185.html a tutaj jest zdjęcie
Mario82A4 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Mam mały problem a mianowicie na początku myślałem że mam do wymiany uszczelki koło zaworu EGR i kolektora ssącego, bo wyciekał mi stamtąd olej, wymieniłem je i nadal to samo, kupiłem sylikon do 300 stopni i osadziłem na nim i nadal to samo. Co jeszcze można zrobić by przestało cieknąć? http://www.image-share.com/ijpg-2775-185.html a tutaj jest zdjęcie Najlepiej wywal EGR i załóż kolektor od AWX , ewentualnie rozbierz to jeszcze raz , wyczyść dokładnie , potem przemyj zmywaczem , załóż nowe uszczelki i możesz to posmarować silikonem wysokotemperaturowym najlepiej czarnym i powinno być ok , Co do oleju w dolocie to już inna sprawa , pasowało by zobaczyć czemu jest go tam tak dużo Edytowane 3 Grudnia 2014 przez Mario82A4
disem Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Podobno kolektor z awx jest taki sam jak z auy seat 115KM a cena to 25 zl a nie 100 ktos potwierdzi?
Kowi87 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2014 Polowa forum jezdzi na kolektorach z alhambry
banito Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 alhambra czy galaxy to bez roznicy byle była wieksza komora co da wiecej luftu no i podstawa zeby wsio bylo dobrze wyszyszczone i egr zaslepiony.
2shrek Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 U mnie problem rozwiązał się sam, wystarczyło wymienić przepływomierz oraz naprawić moduł sterujący bo ktoś włożył chinola i się moduł zepsuł, znajomy mi pomógł i już wszystko ok. Mam pytanie co do zmiany z EGR na kolektor od AWX co mi to da jak zmienię i zaślepię EGR?
Kowi87 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2015 przyrostu mocy po tym zabiegu nie oczekuj
disem Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Kowi81 wystarczy wyczyścić kolektor afn czy lepiej wymieniać na awx ? Będę wsadzal turbo awx ale osoba od chpa powiedziała ze nie ma sensu zmieniać kolektor. Co o tym sadzicie ?
Kowi87 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 Kolektor jest sens zmieniac jak dlubiesz cos wiecej, jest to tani mod a poprawia z pewnoscia przeplyw powietrza
Al@n Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) czy po wymianie kolektora na awx i odpowiedniej flaszy gumowy łącznik intercoolera zostaje ori ? czy potrzeba jakiś o innym wymiarze ? Edytowane 7 Lutego 2015 przez Al@n
M.Arrkadiusz Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Kolego wszystko zależy od tego jak sobie spasujesz dolot, ale powinna być oki
Al@n Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Kolego wszystko zależy od tego jak sobie spasujesz dolot, ale powinna być oki http://allegro.pl/f92-zaslepka-zamiennik-flansza-egr-1-9-tdi-awx-i4845012057.html flansza była by taka
Kowi87 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 musisz przymierzyć, u mnie flansza ma jakies 5cm dlugości tylko
Ponczek345 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Siemanko pany, lekkie odświerzenie.Mam pytanie:Czy kolektor ssący z alhambry 1.9tdi 115km (AUY) będzie pasował do avg?Chodzi mi o ten kolektor: http://allegro.pl/alhambra-1-9-tdi-00-07-kolektor-ssacy-038129713ag-i5507211532.htmlNumer: 038129713AG
trepek Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) Tak. Tu za 20zł masz. http://allegro.pl/kolektor-ssacy-sharan-alhambra-galaxy-038129713ag-i5556725022.html Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez trepek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się