Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Poduszki silnika gumowo-olejowe z elektrozaworem do Audi A4 B6/B7 1.9/2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki za informacje nie znałem tego sklepu, zamówiłem: 8E0199379BF lewa 424,61 zł, 8E0199382AH prawa 393,67 zł - czyli sporo tańsze niż w ASO. Mają promocje na dostawę - powyżej 600 zł gratis. Dostawa pod koniec przyszłego tygodnia bo nie mają na stanie a raz w tygodniu zamawiają.

Opublikowano

Kolejna ciekawa propozycja z twojej strony :facepalm:

Opublikowano

slabo szukasz kolego, ja dzisiaj w serwisie zamowilem dwie sztuki do bpw ( 2.0 tdi ) i placilem 860 zl...przy tej kwocie wynegocjowalem 15 % rabatu... a co ori to ori...

Opublikowano

kolega ma racje co org to org:)

Opublikowano
Jak nowe są takie drogie drogie, to ja na twoim miejscu poszukał bym używanych na okolicznych szrotach.

Kolego odpusciłbym sobie takie porady. Wsadzi używkę i jaką ma pewność, że za chwile i jej nie będzie musiał wymienić? Poduszki to nie są groszowe sparwy, ale moim zdaniem jak już ma być pożądnie wymienione i działać jak należy przez dłuższy czas to lepiej zainwestować w nowe ori:wink:

Opublikowano

No i przyszły poduszki, trochę się naczekałem od 02.01, jutro wymiana u mechaniora. Dla ciekawości kilka fotek.

poduchy.jpg

pude_ka.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Opublikowano

Witam byłem na co rocznym przeglądzie technicznym i technik stwierdził że mam którąś z poduszek pod silnikiem do wymiany. Robiliśmy nawet próby z ruszaniem autem do przodu jak się rusza to nic się nie dzieje natomiast jak rusza się dynamicznie do tyłu to cały silnik się pochyla ale tylko od strony pasa przedniego.

Mam też objawy takie że jak gaszę auto to potrafi trochę zabujać budą.

Prosił bym o jakieś porady co to może być i czy na przeglądzie została stwierdzona prawidłowa diagnoza.

Nie chce wywalać kasy w błoto może to co innego???

Opublikowano
Witam byłem na co rocznym przeglądzie technicznym i technik stwierdził że mam którąś z poduszek pod silnikiem do wymiany. Robiliśmy nawet próby z ruszaniem autem do przodu jak się rusza to nic się nie dzieje natomiast jak rusza się dynamicznie do tyłu to cały silnik się pochyla ale tylko od strony pasa przedniego.

Mam też objawy takie że jak gaszę auto to potrafi trochę zabujać budą.

Prosił bym o jakieś porady co to może być i czy na przeglądzie została stwierdzona prawidłowa diagnoza.

Nie chce wywalać kasy w błoto może to co innego???

Może odbój jest do wymiany, a nie poduszka. Zwróciliście uwagę w jakim jest stanie ?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Witam byłem na co rocznym przeglądzie technicznym i technik stwierdził że mam którąś z poduszek pod silnikiem do wymiany. Robiliśmy nawet próby z ruszaniem autem do przodu jak się rusza to nic się nie dzieje natomiast jak rusza się dynamicznie do tyłu to cały silnik się pochyla ale tylko od strony pasa przedniego.

Mam też objawy takie że jak gaszę auto to potrafi trochę zabujać budą.

Prosił bym o jakieś porady co to może być i czy na przeglądzie została stwierdzona prawidłowa diagnoza.

Nie chce wywalać kasy w błoto może to co innego???

Może odbój jest do wymiany, a nie poduszka. Zwróciliście uwagę w jakim jest stanie ?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Technik powiedział że nie ma za bardzo jak ocenić stanu poduszek i odboju bo wszystko jest zabudowane i trzeba wjechać na kanał i odkręcić dolną pokrywę silnika ale nie miał czasu bo miał nawał klientów na przeglądy:kwasny:

Może wie ktoś gdzie dokładnie znajduje się odbój od silnika w silniku AWX i ile jest poduszek od mocowania silnika i ile od skrzyni ???

Opublikowano

Dwie poduszki silnika, cztery poduszki skrzyni +centralna poduszka- żeby je ocenić najlepiej byłoby wymontować bo u mnie cztery poduchy były zniszczone kompletnie a od spodu jal sprawdzałem podczas odpalania i gaszenia nic od spodu nie działo się niepokojącego. Odbój jest chyba zamocowany do wspornika momentu obrotowego - sprawdzę w etce i wrzucę fotkę. Podczas przyspieszania wibrowała mi cała buda, pedał gazu, oraz gałka zmiany biegów i fotel kierowcy.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Dwie poduszki silnika, cztery poduszki skrzyni +centralna poduszka- żeby je ocenić najlepiej byłoby wymontować bo u mnie cztery poduchy były zniszczone kompletnie a od spodu jal sprawdzałem podczas odpalania i gaszenia nic od spodu nie działo się niepokojącego. Odbój jest chyba zamocowany do wspornika momentu obrotowego - sprawdzę w etce i wrzucę fotkę. Podczas przyspieszania wibrowała mi cała buda, pedał gazu, oraz gałka zmiany biegów i fotel kierowcy.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

No właśnie u mnie są podobne objawy podczas przyspieszania drży cała buda również jak przyspieszam to są drgania na drążku od zmiany biegów. A czy przechylanie się jednostronne silnika przy ruszaniu dynamicznym na wstecznym czy to objaw zużytego odboju silnika od strony pasa przedniego ?

Prosił bym o jakieś foto odboju bo kompletnie nie wiem gdzie tego szukać:kwasny:

Opublikowano

Wielkie dzięki Biszczan za pomoc:notworthy:

Muszę u siebie wszystko dokładnie posprawdzać ale wydaje mi się że jest uszkodzony ten odbojnik co podałeś w ETCE bo rusza mi się silnik góra dół tak jak pisałem wyżej.

Rozumiem że ten odbojnik jest odpowiedzialny za trzymanie silnika ???

Opublikowano

Jeżeli silnik rusza Ci się góra/dół to powinieneś sprawdzić poduchy silnika. Gdybg był uszkodzony odbój to silnik przesuwał by się do przodu do tyłu raczej ;)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Sam już nie wiem z tego co wiem to silnik jest osadzony na 2 poduszkach i odbijaku z przodu.

Tylko dziwi mnie to dlaczego silnik się pochylił w stronę pasa przedniego podczas przeprowadzonego testu z uniesioną maską i dynamicznym ruszaniem na wstecznym może jedna z poduszek została zerwana.

Kurde będę musiał udać się gdzieś na kanał poodkręcać osłony i wszystko dokładnie posprawdzać

Dodam że podczas testu silnik się pochylił o jakieś 15cm czyli chyba nie jest to normalne ???

Opublikowano

Jasne, że nie. Sprawdź wszystko dokładnie żeby mieć pewność dlaczego tak się dzieje

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ok jak znajdę trochę wolnego czasu to postaram się oblukać cały spód auta. Jak czegoś się dowiem to dam znać co jest przyczyną :wink:

---------- Post dopisany 17-02-2014 at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany 04-02-2014 at 11:44 ----------

Dzisiaj byłem u mechanika podnieśliśmy auto do góry zdemontowaliśmy osłony od silnika i skrzyni i co się okazało najpierw sprawdzaliśmy poduchy od silnika i dwie są suche i w miarę dobrym stanie dalsze poszukiwania zeszły na główną podporę skrzyni biegów okazało się że podpora skrzyni jest całkiem zerwana i gdy zacząłem ruszać skrzynią góra dół to się trochę przeraziłem razem ze skrzynią chodził cały silnik oraz tłumik :facepalm: Już teraz wiem dlaczego mi przechylało cały silnik podczas ruszania na wstecznym podczas przeprowadzonego testu:wink:

Jeden problem rozwiązany ale jak będę wymieniał główną podporę skrzyni to chciał bym przy okazji wymienić te cztery poduszki skrzyni prosił bym kolegów o podanie numerów tych poduszek skrzyni bo nie wiem jaki numer idzie.

Oczywiście wszystkie poduchy będą wymieniane na ori jak robić to raz a porządnie:naughty:

Opublikowano

8D0 399 419 G - przód

8D0 399 415 D - tył

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...