radio22 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 8D0 399 419 G - przód8D0 399 415 D - tył Dziekować:notworthy: Dam znać po wymianie:wink:
marzec39 Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Witam powiedzcie mi jak oszukać komputer zakładając zwykłą poduszkę silnika mowa o a4 b6 1.9 w chwili obecnej założyłem zwykłą poduche po pomiarach we wtyczce wsadziłem zwykły opornik 22 omy błąd znikną lecz po przejechaniu błąd wróćił z tego co wiem jak auto stoi to poducha z czujnikiem jest miękka a jak auto jedzie robi się twarda. nie wiem jak to oszukać. może już ktoś to przerabiał?
C4NC3R Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 U mnie jest wtyczka od starej poduchy wpięta i błędów nie wywala(tak już było jak kupiłem auto), także jak chcesz oszukać komputer to ułam końcówkę wtyczki od starej poduszki i wepnij w kostkę, całość szczelnie zaizoluj:wink:. Ja jednak kupie niedługo oryginalne poduszki prosto z ASO bo zamienniki to można o kant d**y rozbić.
ar2rek Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 do motoru 1.9 AVF 130koni,2004 avant jaki będzie nr poduszki silnika prawej?czy ciężko ja wymienic i czy dam radę zrobic to sam(z kolegą)?nie mogę znalezc kolegi rtocki o którym była mowa w wcześniejszych postach w celu zakupu nowej poduchy...
BoskiMario Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 do motoru 1.9 AVF 130koni,2004 avant jaki będzie nr poduszki silnika prawej?czy ciężko ja wymienic i czy dam radę zrobic to sam(z kolegą)?nie mogę znalezc kolegi rtocki o którym była mowa w wcześniejszych postach w celu zakupu nowej poduchy... Prawa: 8e0 199 379 BF Lewa: 8e0 199 382 AG Spokojnie poradzisz sobie sam z wymianą.
wtct Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Panowie jak wymienić przedni odbój silnika? Chciałem to ostatnio zrobić przy wymianie oleju, podniosłem auto, odkręciłem aluminiową obudowę tego odboju, ale nie byłem wstanie jej zdemontować. Próbowałem na wszystkie strony...
Bart_poznan Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 By wymienić odbój odkręć śruby od poduch silnika i pod lewaruj silnik do góry , u mnie dało rade
wtct Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Dzięki! Myślałem, że obejdzie się bez tego, bo w poprzedniej A4 udało mi się to zrobić Teraz mam Quattro i widocznie gorzej przesuwa się silnik, bo jest wał napędowy i nie byłem w stanie tego wymienić. Będę przy okazji wymieniał podporę pod skrzynią, więc może wystarczy jak będzie zdemontowana ta podpora.
Bart_poznan Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 ja mam ośkę i też nie dało rady bez odkręcenia wyciągnąć odboju , ale jak zdemontujesz podporę to powinno dać rade
wtct Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Wymieniłem wczoraj odbój w ten sposób, że odkręciłem dwie śruby od podpory skrzyni biegów i podniosłem skrzynię podnośnikiem do momentu wyczucia oporu, żeby nic nie pokrzywić. Mimo wszystko było trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby wyciągnąć obudowę odboju, ale udało się Stary odbój był trochę zużyty. Po założeniu nowego, obudowa poszła ok. 3mm wyżej względem miski olejowej. Pozycja obudowy ustala się sama po włożeniu trzech śrub.
ajuztam Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Prosze o zdjecia zainstalowanych poduszek. Bie jestem pewien czy w dobra strone wlozylem. Czy podlaczenie elektryczne ma isc w strone przodu czy tylu auta.
mariuszsn Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 U mnie kostka elektryczna jest w stronę tyłu auta. Sent from my Tapatalk
C4NC3R Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 U mnie wtyczka jest z przodu auta, z kolei w innej b6(AWX) widziałem z lewej strony(lewego kola)... Ogólnie to najmniej kolizyjnie dla wtyczki to chyba od przodu auta jest. Po wymianie z zamienników febi na ori nie te auto. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
ajuztam Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 No wlasnie. Wyglada na to ze mozna je w dwie strony zamontowac tylko w ktora j est prawidlowo, ksiazkowo.
C4NC3R Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 Ja przymierzałem w obie strony(tj. z wtyczką skierowaną w przód i tył auta) i wybrałem w przód i jest ok.
Marcin87 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 To i ja podepnę się do wątku i zapytam... W którym kierunku "uchodzi" kabel od poduszki z zaworkiem? mam zamontowaną poduszkę pod elektrykę, i błąd na vag'u "sporadycznie zwarta do masy". zajrzałem pod samochód... a tu wtyczki brak brak również kabelka. Wie ktoś gdzie w normalnej instalacji mogę go odszukać?
ajuztam Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Tak jak koledzy wyzej napisali mozna ja miec od strony grila albo od strony skrzyni. Mi osobiscie wydaje sie ze od strony skrzyni. Kabel jakos lepiej sie uklada jak podlacza sie go wlasnie od strony skrzyni. Brak podlaczenia w mocowaniu wskazuje na niewlasciwa czesc albo ktos lub cos go wyrwalo. Moze razem z kablem ktory powinien dyndac gdzies w okolicy mocowania. Moze ktos gdzies go podczepil zeby wlasnie nie dyndal
C4NC3R Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Jak kupiłem auto to miałem zwykłe poduszki (febi) bez czujnika, a kostka(wraz z wtyczką - błędu nie wywalało) były zaizolowane i przypięta tytyrytką do węża od chłodnicy. @Marcin87, popatrz dobrze a na pewno znajdziesz kostkę, a poduchy to tylko ASO a koszt wiadomy, ale naprawdę warto:wink:
Marcin87 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 bardziej w moim pytaniu interesowało mnie gdzie kabelek się kończy z drugiej strony przykładowo wychodzi z wiązki przy pompie abs czy coś w tym stylu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się