gregory Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Paliwo może się skończyć od obrotów też nie koniecznie od mocy, zależy jak wysoko będzie się kręcić ta jednostka. :gwizdanie: a czy akurat z tego nie wynika to samo? Wraz ze wzrostem obrotów ma się mniej czasu na podanie paliwa.
KENOiX Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Paliwo może się skończyć od obrotów też nie koniecznie od mocy, zależy jak wysoko będzie się kręcić ta jednostka. :gwizdanie: a czy akurat z tego nie wynika to samo? Wraz ze wzrostem obrotów ma się mniej czasu na podanie paliwa. no tak, ale to chyba głównie chodzi o wtryski i ich możliwości... i jakie te obroty musiały by być >10krpm? to zależy właśnie przy jakiej mocy. czyli jak szybko i jak dużo... czyli mniej więcej wynika to samo? ciągle chodzi o moc... w końcu moc i tak zależy od obrotów...
Patrox Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 W końcu małymi kroczkami dochodzimy do ładu i składu z moim autem,dziś udało nam sie osiągnąc narazie 411km i 510Nm płasko przy seryjnych zapłonach i seryjnym ćisnieniu na railu 110 bar. Najgorsze jest to że te auta sie bardzo długo programują i w ciagu dnia naprawde można zrobic mało wersji softu.Tak czy siak jesteśmy pełni optymizmu. wyjdzie coś bardziej konkretnego to wstawie wykres bo ten narazie nas nie zadowala.
turdzi Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 W końcu małymi kroczkami dochodzimy do ładu i składu z moim autem,dziś udało nam sie osiągnąc narazie 411km i 510Nm płasko przy seryjnych zapłonach i seryjnym ćisnieniu na railu 110 bar. Najgorsze jest to że te auta sie bardzo długo programują i w ciagu dnia naprawde można zrobic mało wersji softu.Tak czy siak jesteśmy pełni optymizmu. wyjdzie coś bardziej konkretnego to wstawie wykres bo ten narazie nas nie zadowala. toz to bedzie podgryzac RS6 przy takich mocach albo zrobi mu papa
dynosoft_wroclaw Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Po drugim dniu z doskoku strojenia możemy coś już pokazać.Przed nami jeszcze dużo pracy napewno.Mamy plan autko zakręcić wyżej.Oto świeży wykres z przed chwili: '>http://img291.imageshack.us/i/a3440.jpg/"]
CoLo Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 A ten spadek na końcu to tak już po prostu jest w tym silniku ?
dynosoft_wroclaw Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 A ten spadek na końcu to tak już po prostu jest w tym silniku ? spadek czego?moc mamy przy 6700 a przy 7000 tys obr 420Nm więc spadek czego?Na moje życzenie nie wypłaszczyliśmy momentu na 470Nm wtedy było by bardziej płasko.
CoLo Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 N ie no przebiegi i cyferki mnie się podobają Chodziło mi tylko o ten spadek mocy na końcu czy to jest naturalne, nic więcej Skoro jeszcze nie jesteście zadowoleni to w jaką moc i do ilu zamierzacie kręcić tą bestie ? :>
dynosoft_wroclaw Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Chcemy aby auto miało moc ok 7000 tys obr,nie wiem czy to będzie fizycznie do zrobienia ale taki mamy plan na kolejne dni.
turdzi Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 no konkretnie to juz musi biegac :gwizdanie:
gregory Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Cyferki mnie się podobają, ale to turbo to małe nie jest kiedy wstaje przy 5kRpm. 511Nm jak na benzynę 2.0L to bardzo dużo, ale pewnie jest Pik na doładowaniu z dołu większy i potem wraz ze wzrostem obrotów doładowanie spada. Żeby było płasko to faktycznie musielibyście spłaszczyć doładowanie. Ale pewnie chcecie uzyskać jak najwięcej koksu. Żeby moc max była przy 7kRpm to chyba będzie potrzeba ostrzejszych wałków, o ile już nie siedzą No, ale zakres obrotów użytecznych to i tak będzie 5-7kRpm, więc auto miastowe to nie będzie. Zdradzicie w końcu co to za turbo, bo jeszcze nie odpowiedzieliście :gwizdanie:
KOval81 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Widziałem, oglądałem i powiem szczerze, że zaje.....e niepozorny popierdalacz Gratuluje projektu
dynosoft_wroclaw Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Cyferki mnie się podobają, ale to turbo to małe nie jest kiedy wstaje przy 5kRpm. 511Nm jak na benzynę 2.0L to bardzo dużo, ale pewnie jest Pik na doładowaniu z dołu większy i potem wraz ze wzrostem obrotów doładowanie spada. Żeby było płasko to faktycznie musielibyście spłaszczyć doładowanie. Ale pewnie chcecie uzyskać jak najwięcej koksu. Żeby moc max była przy 7kRpm to chyba będzie potrzeba ostrzejszych wałków, o ile już nie siedzą No, ale zakres obrotów użytecznych to i tak będzie 5-7kRpm, więc auto miastowe to nie będzie. Zdradzicie w końcu co to za turbo, bo jeszcze nie odpowiedzieliście :gwizdanie: auto jedzie póki co od 4,5 do 7,zakres faktycznie mały ale chyba mamy jakąs awarie bo wczesniej lepiej nam wstawało,jest jakis mega swist którego nie moge znaleść. Turbo to garett na kulkach tuningowy[br]Dopisany: 26 Marzec 2010, 23:38_________________________________________________Dzis znów chwila była na strojonko,wiemy już jak moc na górze zrobic co widac na wykresie. Moc na 461Km na doładowaniu 1,8 bara a 443KM nba doładowaniu 1,55 bara,jak widać nie ma po co dmuchac w silnik dużych doładowań.Jeśli będzie siła jutro kolejny dzień walki. '>http://img27.imageshack.us/i/a3461.jpg/"]
SoMeS Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Miras respect Wpadnę do Was to musicie mnie przewieźć
zarowka79 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 (edytowane) No chłopaki widzę światowy poziom - nie ma co.Nawiasem mówiąc - dzięki za zrobienie mojego szerszenia - Miras doskonaly program Edytowane 23 Stycznia 2015 przez zarowka79
zarowka79 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Tutaj nalezalo by zapytac ile pokazalo 243km/h Do setki mysle ze spokoje z 1 - 2 sekundy mniej niz na ori Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
MrTea Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 powinieneś dostać złotą łopatę za odkopanie takiego starego tematu ... EOT..
zarowka79 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Coz - lepiej pozno niz wcale Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się