aju Opublikowano 20 Października 2009 Autor Opublikowano 20 Października 2009 nie ma bo? po filmiku to mój idzie tak samo jak Twój Zresztą mów co chesz, oczywiście TY możesz mieć 380nm ja nie, no spoko taki life
krzyniek Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 ciekawe kto rozwalił "niby słaby dół" w ajm że piszecie że jest słaby z tego co pamiętam to były kolega z forum "murzyn" nie opowiadaj glupot jak nie wiesz co sie stalo murzynowi w ajm...aju no to dawaj ktos musi przetrzec szlaki w ajm nie opowiadam, jak jesteś taki oświecony to powiedz chętnie posłuchamy co się stało
Piotrek98igo Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 ciekawe kto rozwalił "niby słaby dół" w ajm że piszecie że jest słaby z tego co pamiętam to były kolega z forum "murzyn" nie opowiadaj glupot jak nie wiesz co sie stalo murzynowi w ajm...aju no to dawaj ktos musi przetrzec szlaki w ajm nie opowiadam, jak jesteś taki oświecony to powiedz chętnie posłuchamy co się stało murzyn mial turbohybrydowe ,ktore podczas jazdy na autobanie padlo ,a dalej sobie mozesz sam dopisac cos sie stalo z silnikiem...
krzyniek Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 ciekawe kto rozwalił "niby słaby dół" w ajm że piszecie że jest słaby z tego co pamiętam to były kolega z forum "murzyn" nie opowiadaj glupot jak nie wiesz co sie stalo murzynowi w ajm...aju no to dawaj ktos musi przetrzec szlaki w ajm nie opowiadam, jak jesteś taki oświecony to powiedz chętnie posłuchamy co się stało murzyn mial turbohybrydowe ,ktore podczas jazdy na autobanie padlo ,a dalej sobie mozesz sam dopisac cos sie stalo z silnikiem... ok
migdalek1985 Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Kolego ja rozwaliłem dół w ajm w mojej byłej borze (196 Km i 412 NM) i silnik sie wysrał przy 3 tys obrotów. Ta mocą cieszyłem sie miesiąc.
aju Opublikowano 24 Października 2009 Autor Opublikowano 24 Października 2009 jeszcze się rozeznam w temacie i jeśli to prawda z dołem silnika (bo jednen skowronek wiosny nie czyni) to na wiosnę będzie S4
Iverson Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 na wiosnę będzie S4 to zmiażdżysz cyce :kox:
aju Opublikowano 24 Października 2009 Autor Opublikowano 24 Października 2009 cyce to miażdży rs4, s4 tylko je dobrze masuje
Iverson Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 cyce to miażdży rs4, s4 tylko je dobrze masuje no ale grzywę, to Ci będzie rozwiewać
aju Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 spoko, na razie bez ciśnienia, zobaczymy jaki budżet będzie [br]Dopisany: 24 Październik 2009, 11:42_________________________________________________panowie gdzie jest podłączony ori czujnik temp oleju do zegarów z wskaźnikiem temp oleju
Flyer Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 panowie gdzie jest podłączony ori czujnik temp oleju do zegarów z wskaźnikiem temp oleju Zapraszam do SILNIKÓW DIESLA z takimi pytaniami.
jaro4444 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Dół silnika AJM jest praktycznie identyczny z tymi z VP ALH, AGR, AHF i ASV. Wielu modziło dość grubo te silniki i jak przesadzili z momentem (powyżej 365-380 Nm) to klękały korby, jak z mocą i nie zadbali o chłodzenie oleju to turbiny padały, czapki podnosiło, zatacia, pęknięcia, ... Rozsądny poziom dla "słupka" AJM to gdzieś ok 185-190 KM i max. 380 Nm. Oczywiście z odpowiednimi urządzeniami w osprzęcie i chłodzeniu. ARL nie musisz szukać bo przeważnie są zajeżdzone i najmłodszy jest z 2005 r. Szukaj silnika BLT z Ibizy/Fabii 130 KM PD, BPX/BUK 163 KM z Ibizy CupryR TDI, albo silników 115, 130, 150 KM z Sharana 1,9 TDI PD z rocznika 2006 (AUY, ASZ, BTB). Tam nawet 115 ma mocny dół. Wszytkie te motory (poza BPX) mają pompki słabsze jak AL i jeszcze jedynie na pompkach z BUK da się trochę poszaleć z mocą. Silnik poprzeczny przerabia się na wzdłużny zmieniając: - miskę olejową, - smok pompy oleju, - osłonę paska rozrządu, - wkładając łożysko igiełkowe w tył wału korbowego!!!
krzyniek Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 panowie gdzie jest podłączony ori czujnik temp oleju do zegarów z wskaźnikiem temp oleju nie wiem jak jest do ori zegarów... ja podłączyłem wg etki wykręcając jedną małą śrubkę zaślepiająca u podstawy filtra oleju nad chłodniczką oleju
aju Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Opublikowano 29 Listopada 2009 jaro4444 bo jak kasa pozwoli to się pobawimy w mocne tdi
std1984 Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 U mnie dół w ATD jest też nie za bogaty a mam 220 KM i 400 Nm zrobiłem kilka kilometrów już nie żałując prawej nogi i wszystko jest ok, ale u mnie moment jest poprowadzony bardzo bezpiecznie, co nie ma wpływu na jazde
Cristoforo Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 ja bede celował w swoim AJM 170-180KM i momnet max 360NM ma mi to służyć a nie rozwalić sie po 3 miesiącach oczywiście reszta osprzetu będzie wydajniejsza niż 180KM
aju Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Opublikowano 20 Lutego 2010 mój jak widać działa ale na wiosnę będzie trochę zmian..... Chciał bym skrzynię 6..... nowe sanki..... i duży fmic dla jaj
Cristoforo Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 skrzynia 6 to fajna zabawka ale cięzko o takie cuś :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się