Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Istne czary z temperaturą silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zalej płyn oryginalny. Pozostało sprawdzenie lub wymiana czujnika. Dowiedz sie jakiego powinieneś mieć koloru a jaki masz (może ktoś je zamienił) i kup odpowiedni. Temp. silnika po zgaszeniu czasem ma prawo trochę wzrosnąć bo poprostu się nagrzewa od rozgrzanych cylindrów a wymuszony obieg płynu ustał po zgaszeniu auta.

Opublikowano

U mnie po VAG'owaniu nic nie wyszlo. Czyl zostal czujnik albo cos z parownkiem gazu ? Jest to mozliwe zeby przez niego temp wzrastala po wylaczeniu silnika?

Opublikowano

przez parownik nie.

Opublikowano

Jak nie zapomnę to sprawdzę jak u mnie zachowuje się temp. po zgaszeniu auta - dodam że w czasie jazdy mam bite 90st.C

Opublikowano

No więc po wymianie czujnika temperatura jakby nieco niższa (swoją drogą ponad 30euro w serwisie audi), ale dalej dochodzi do 92 stopni, wisko kręci cały czas tak samo-słabo, ale w czasie jazdy auto chyba nie powinno sie przegrzewać? Płyn był różowy, po wszystkich operacjach to już chyba tylko woda w układzie została

Opublikowano

Hmm, normalny wynik to chyba 90 stopni, tak przynajmniej wiele osób pisze, jak wskazówka wychyla się w prawo to już chyba nie jest ok ? wisko chyba zmienię, ale jeszcze ten wzrost temp . po wyłączeniu mnie niepokoi ( prawie do setki dochodzi)

Opublikowano

Hmm, normalny wynik to chyba 90 stopni

+/- 2 stopnie to norma, a na postoju nawet więcej. Sprawdzę jutro jak zachowuję się temp po wyłączeniu, do ilu dojdzie.

Opublikowano

tak czyam te posty i stwierdziłem że wszyscy mają takie same objawy to wszystko jest wporzo.

a ci wszyscy mechanicy was poprostu naciagają

to chyba logiczne że jeżel zgasimy silnik to niema obiegu cieczy i temp. nam wzrasta ale to jest chwilowe

ja mam tak samo ale odkąd założyłem gaz i jak wsyscy wiemy gaz spalając się wyzwala wyższą temperaturkę

przezco mamy wyższą temp. silnika jak i dlatego w autach z instalacją gazową siadają szybciej silniki

a konkretnie głowice bo poprostu są przegrzewane :hi:

Opublikowano

tak czyam te posty i stwierdziłem że wszyscy mają takie same objawy to wszystko jest wporzo.

a ci wszyscy mechanicy was poprostu naciagają

to chyba logiczne że jeżel zgasimy silnik to niema obiegu cieczy i temp. nam wzrasta ale to jest chwilowe

ja mam tak samo ale odkąd założyłem gaz i jak wsyscy wiemy gaz spalając się wyzwala wyższą temperaturkę

przezco mamy wyższą temp. silnika jak i dlatego w autach z instalacją gazową siadają szybciej silniki

a konkretnie głowice bo poprostu są przegrzewane :hi:

Chyba masz racje ...;/[br]Dopisany: 25 Październik 2007, 07:07 _________________________________________________Ja jeszcze ewentualne wymienie ten czujnik temp. Bo na budziku inna temp na klimatronicu inna i na vagu inna

Opublikowano

...a ja też jeżdżę na gazie i nie zauważyłem, żeby mi skazówka wychylała się powyżej 90 st.C Trzyma prawie 90 i po wyłączeniu i ponownym włączeniu sprawdzałem tak jak koledzy i skazówka jest w takim położeniu jak przed wyłączeniem i tak chyba powinno być...przynajmniej tak mi się wydaje.

Opublikowano

Teraz mnie tak naszło, może po prostu jest zapowietrzony układ, i dlatego wskaźnik tak wariuje, czy te zmiany są gwałtowne, ja mam tan sam silnik i zawsze trzyma równiutko, sprawdź jak wygląda pasek od pompy i czy dobrze jest naciągnięty, ilość płynu przy ciepłym silniku powinna być na MAX a na zimnym pomiędzy NIM a MAX.

Opublikowano

sprawdź jak wygląda pasek od pompy i czy dobrze jest naciągnięty,

Ten pasek nie ma naciągu, pompa wodna napędzana jest bezpośrednio z pompy wspomagania osobnym paskiem.

Sprawdziłem temperaturę po zatrzymaniu i wzrosła do 94 stopni.

Opublikowano

sprawdź jak wygląda pasek od pompy i czy dobrze jest naciągnięty,

Ten pasek nie ma naciągu, pompa wodna napędzana jest bezpośrednio z pompy wspomagania osobnym paskiem.

Sprawdziłem temperaturę po zatrzymaniu i wzrosła do 94 stopni.

A te 94 na czym miales? budzik klima vag? ....u mnie na vagu wychodzlo NORMALNE 93-94 a po zgaszenu 97-98 czyli wychodzi na to ze normalnie tylko mam wyzsza temp od cebie o 4 stopnie

Opublikowano

wy jesteście przewrażliwieni przecież niema takich samych dwóch wskażników i tak samo ktoś widz 98stopni a drugiemu się wydaje że jest już 100

A powiedzcie panowie przy jakiej temp.otwiera się termostat

Opublikowano

wy jesteście przewrażliwieni przecież niema takich samych dwóch wskażników i tak samo ktoś widz 98stopni a drugiemu się wydaje że jest już 100

A powiedzcie panowie przy jakiej temp.otwiera się termostat

Kolego ale jak sprawdzasz na klmatronicu lub vagu masz podana dokladna temperature cyfrowa. A termostat zalerznie od producenta

Opublikowano

Przed chwilką wróciłem z małej trasy.Gdy jechałem ok 140km/h przez jakieś 20km temp.silnika spadła mi do 80stopni a gdy zwolniłem temp. wróciła do normy

temp. powietrza wyświetlało 11.5 stopnia

zaznaczam że termostat wymieniłem(ok.1500km)

moje pytanie brzmi następująco:Czy należy zakrywać chłodnice na zime czy też nie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...