adadur Opublikowano 22 Października 2007 Opublikowano 22 Października 2007 Zalej płyn oryginalny. Pozostało sprawdzenie lub wymiana czujnika. Dowiedz sie jakiego powinieneś mieć koloru a jaki masz (może ktoś je zamienił) i kup odpowiedni. Temp. silnika po zgaszeniu czasem ma prawo trochę wzrosnąć bo poprostu się nagrzewa od rozgrzanych cylindrów a wymuszony obieg płynu ustał po zgaszeniu auta.
TTom3k Opublikowano 23 Października 2007 Opublikowano 23 Października 2007 U mnie po VAG'owaniu nic nie wyszlo. Czyl zostal czujnik albo cos z parownkiem gazu ? Jest to mozliwe zeby przez niego temp wzrastala po wylaczeniu silnika?
TTom3k Opublikowano 23 Października 2007 Opublikowano 23 Października 2007 adadur a masz jakis inny pomysl ? bo ja juz niebardzo ;/
adadur Opublikowano 24 Października 2007 Opublikowano 24 Października 2007 Jak nie zapomnę to sprawdzę jak u mnie zachowuje się temp. po zgaszeniu auta - dodam że w czasie jazdy mam bite 90st.C
Hubert Opublikowano 24 Października 2007 Opublikowano 24 Października 2007 No więc po wymianie czujnika temperatura jakby nieco niższa (swoją drogą ponad 30euro w serwisie audi), ale dalej dochodzi do 92 stopni, wisko kręci cały czas tak samo-słabo, ale w czasie jazdy auto chyba nie powinno sie przegrzewać? Płyn był różowy, po wszystkich operacjach to już chyba tylko woda w układzie została
TTom3k Opublikowano 24 Października 2007 Opublikowano 24 Października 2007 92 stopnie to normalny wynik takze sie nie przejmuj a visko skoro ci slabo kreci to do wymiany
Hubert Opublikowano 24 Października 2007 Opublikowano 24 Października 2007 Hmm, normalny wynik to chyba 90 stopni, tak przynajmniej wiele osób pisze, jak wskazówka wychyla się w prawo to już chyba nie jest ok ? wisko chyba zmienię, ale jeszcze ten wzrost temp . po wyłączeniu mnie niepokoi ( prawie do setki dochodzi)
Gość spedyt Opublikowano 24 Października 2007 Opublikowano 24 Października 2007 Hmm, normalny wynik to chyba 90 stopni +/- 2 stopnie to norma, a na postoju nawet więcej. Sprawdzę jutro jak zachowuję się temp po wyłączeniu, do ilu dojdzie.
Kosa-00 Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 tak czyam te posty i stwierdziłem że wszyscy mają takie same objawy to wszystko jest wporzo. a ci wszyscy mechanicy was poprostu naciagają to chyba logiczne że jeżel zgasimy silnik to niema obiegu cieczy i temp. nam wzrasta ale to jest chwilowe ja mam tak samo ale odkąd założyłem gaz i jak wsyscy wiemy gaz spalając się wyzwala wyższą temperaturkę przezco mamy wyższą temp. silnika jak i dlatego w autach z instalacją gazową siadają szybciej silniki a konkretnie głowice bo poprostu są przegrzewane
TTom3k Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 tak czyam te posty i stwierdziłem że wszyscy mają takie same objawy to wszystko jest wporzo. a ci wszyscy mechanicy was poprostu naciagają to chyba logiczne że jeżel zgasimy silnik to niema obiegu cieczy i temp. nam wzrasta ale to jest chwilowe ja mam tak samo ale odkąd założyłem gaz i jak wsyscy wiemy gaz spalając się wyzwala wyższą temperaturkę przezco mamy wyższą temp. silnika jak i dlatego w autach z instalacją gazową siadają szybciej silniki a konkretnie głowice bo poprostu są przegrzewane Chyba masz racje ...;/[br]Dopisany: 25 Październik 2007, 07:07 _________________________________________________Ja jeszcze ewentualne wymienie ten czujnik temp. Bo na budziku inna temp na klimatronicu inna i na vagu inna
Ryś Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 ...a ja też jeżdżę na gazie i nie zauważyłem, żeby mi skazówka wychylała się powyżej 90 st.C Trzyma prawie 90 i po wyłączeniu i ponownym włączeniu sprawdzałem tak jak koledzy i skazówka jest w takim położeniu jak przed wyłączeniem i tak chyba powinno być...przynajmniej tak mi się wydaje.
_Kuba_ Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 Teraz mnie tak naszło, może po prostu jest zapowietrzony układ, i dlatego wskaźnik tak wariuje, czy te zmiany są gwałtowne, ja mam tan sam silnik i zawsze trzyma równiutko, sprawdź jak wygląda pasek od pompy i czy dobrze jest naciągnięty, ilość płynu przy ciepłym silniku powinna być na MAX a na zimnym pomiędzy NIM a MAX.
Gość spedyt Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 sprawdź jak wygląda pasek od pompy i czy dobrze jest naciągnięty, Ten pasek nie ma naciągu, pompa wodna napędzana jest bezpośrednio z pompy wspomagania osobnym paskiem. Sprawdziłem temperaturę po zatrzymaniu i wzrosła do 94 stopni.
TTom3k Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 sprawdź jak wygląda pasek od pompy i czy dobrze jest naciągnięty, Ten pasek nie ma naciągu, pompa wodna napędzana jest bezpośrednio z pompy wspomagania osobnym paskiem. Sprawdziłem temperaturę po zatrzymaniu i wzrosła do 94 stopni. A te 94 na czym miales? budzik klima vag? ....u mnie na vagu wychodzlo NORMALNE 93-94 a po zgaszenu 97-98 czyli wychodzi na to ze normalnie tylko mam wyzsza temp od cebie o 4 stopnie
Gość spedyt Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 TTom3k to temp na klimatroniku, VAG-iem nie sprawdzałem
Kosa-00 Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 wy jesteście przewrażliwieni przecież niema takich samych dwóch wskażników i tak samo ktoś widz 98stopni a drugiemu się wydaje że jest już 100 A powiedzcie panowie przy jakiej temp.otwiera się termostat
TTom3k Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 wy jesteście przewrażliwieni przecież niema takich samych dwóch wskażników i tak samo ktoś widz 98stopni a drugiemu się wydaje że jest już 100 A powiedzcie panowie przy jakiej temp.otwiera się termostat Kolego ale jak sprawdzasz na klmatronicu lub vagu masz podana dokladna temperature cyfrowa. A termostat zalerznie od producenta
Kosa-00 Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 Przed chwilką wróciłem z małej trasy.Gdy jechałem ok 140km/h przez jakieś 20km temp.silnika spadła mi do 80stopni a gdy zwolniłem temp. wróciła do normy temp. powietrza wyświetlało 11.5 stopnia zaznaczam że termostat wymieniłem(ok.1500km) moje pytanie brzmi następująco:Czy należy zakrywać chłodnice na zime czy też nie?
tadziktoja Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 Niektórzy zakrywają chłodnice... Silnik przez to szybciej sie nagrzewa, a jak jest cieply to chyba mniej paliwa zużywa... Sam nie wiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się