Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFB] Brak mocy i kopci


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wczoraj jechałem 400 km autem bez przystanku, było wszystko ok ale gdy się zatrzymałem by zatankowac auto straciło moc i zaczęło mocno kopcić, prosze was o poradę jakie są przyczyne tego.

Pozdro[br]Dopisany: 13 Październik 2009, 20:10_________________________________________________Zapomniałem dodac , chodzi o 2.5TDI :> :>

Opublikowano

a vaga podłączałeś :gwizdanie: z fusów nikt tu nie wróży

Opublikowano

Zapomniałem dodac , chodzi o 2.5TDI

jak byś w temacie dał prefiks nie bylo by problemu...juz poprawiłem :gwizdanie:
Opublikowano

a na jaki kolor kopci ?

Gość Zimny Chirurg
Opublikowano

Witam

Stawiam na 90% ze turbina sie wysrała.

Jak kopci na niebiesko i bardzo smierdząca to znaczy ze wali olejem na kolektor bo rozleciało sie ułożyskowanie wałka w turbinie.

Pozdro

ZC

Opublikowano

przyczyn moze byc troche, turbo jest jednym z nich, mogly dzwignie zaworowe pospadac, mogl dolot sie zozszczelnic (moj faworyt), moze kolor dymu cos wiecej powie ?

Opublikowano

.... ludzie to lubia strzelac... :kox:

Opublikowano

moze to byc tez przeplywomierz powietrza... wypnij kostke od przeplywomierza i odpal auto i zobacz co sie dzieje...

Opublikowano

generalnie, lepiej sprawdz czy nie spadl uklad dolotowy ew. lub czy nie ma nieszczelnosci... :cool1:

Opublikowano

mala dziura i po jezdzie :decayed:

no ale sa wyjatki, gdy jazda sie jest mozliwa tylko gdy dziura sie pojawia :cool1:

Opublikowano

kopci na czarno

mozliwe ze masz dziure w dolocie, sprawdz wszystkie rury gumowe (czy nie pekniete) opaski na odcinku turbo - intercooler - kolektor ssacy.

jak masz mozliwosc podepnij vag'a

Opublikowano

możliwe ze Ci pekła ta rura gumowa przy ic taka zwinięta mi pekla na zagieciu od dołu nawet nie było widac.. także dokladnie sprawdz

Opublikowano

Wiec koncepcja nieszczelnego dolotu zyskala na wiarygodnosci, zostaje podazyc tym tropem i .... sprawdzic, bardzo dokladnie jak wspomnieli koledzy.

Opublikowano

Jeżeli przykapca i słabnie przy wyższych obrotach to masz rozszczelnienie przy dolocie do turbiny najprawdopodobniej guma łącząca przewód plastikowy (od kolektora ssącego) z turbiną ta guma w 9/10 przypadkach pęka od spodu czego nie widać na pierwszy rzut oka.Taką gume wymienisz sam w 5 minut na letnim silniku. :wink4:

Opublikowano

no i jak ? znalazles 'dziurke' ? :naughty:

Opublikowano

masz rozszczelnienie przy dolocie do turbiny

chyba od turbiny :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...