Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AYM] Wymiana termostatu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam do wymienienia termostat w swoim Audi

(temperatura max 65-70 'C)

Czy przy wymianie termostatu konieczne jest ściąganie rozrządu ? - (Audi A4 B6 2.5TDI 155Km)

Objeździłem dzisiaj pół krakowa i opinie mechaników są podzielone, większość uważa że bez ściągnięcia rozrządu się nie obejdzie.

Co o tym sądzicie

Jakie są koszty wymiany termostatu u was ?(mnie powiedziano około 350 - 450zł oczywiście nie w ASO)

Pilne

czekam na odp

pozdrawiam kazimierzm

Opublikowano

trzeba dostac sie pod pasek rozrzadu, nie trzeba wszystkiego demontowac, jednak nalezy pasek poluznic, aby sie dostac do srub mocujacych oslone termostatu.

jezeli ktos mowi ze nie trzeba szybko uciekaj... :cool1:

Opublikowano

w 2,5 tdi nie wymienialem, wg serwisowki trzeba sie dostac do srub ktore sa zasloniete paskiem rozrzadu

Opublikowano

Wiem

też o tym czytałem. - na forum ktoś zrobił zdjęcie rozebranego przodu auta i widać na zdjęciu że bez zdjęcia paska się obejdzie więc jestem teraz w kropce

?[br]Dopisany: 14 Październik 2009, 19:55_________________________________________________Witam

Auto ma obecnie 194tys km rozrząd był zmieniany przy 122tys.

Podczas wymiany termostatu pasek rozrządu musi być ściągnięty.

Moje pytanie brzmi czy powinno się założyć nowy pasek? , czy coś się stanie jeżeli zostanie założony stary?

Opublikowano

witam ponownie

jestem już po wymianie termostatu wstawiłem firmy Wahler wszystko działa jak należy temp po dogrzaniu silnika 90'C.

bez ściągania przodu śruby nie chciały puścić.

po ściągnięciu przodu termostat wyszedł bez problemu ale ze ściągnięciem paska. - założyłem nowy (tak jest zalecane gdy auto ma przejechane paredziesiąt kilometrów min.)

(zaletą ściągania przodu jest to że można zobaczyć w jakim stanie znajduje się obecnie rozrząd)

pozdrawiam kazimierzm

Opublikowano

Wahler? To juz nie mogles kupic tego w ASO? Oby Ci za miesiac nie siadl... :gwizdanie:

Opublikowano

Wahler?

Wahler jest najczęściej made in germany i montowany w fabryce przez np.mercedesa wiec nie jest to zły wybór.

Opublikowano

Ja w swoim 2,5 TDI jakieś 2 tygodnie temu wymieniałem termostat bo miałem ten sam problem rozgrzewał się max do 70 stopni i tak trzymał cały czas a wymieniłem termostat i jest gitara 90 non stop. ALE całym przodem wraz z rozrządem trzeba wyjechać kosztowało mnie to 200 zł robocizna (znajomy mechanik) plus 110 zł termostat z oringiem w ASO marszałek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...