kazimierzm Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 Witam mam do wymienienia termostat w swoim Audi (temperatura max 65-70 'C) Czy przy wymianie termostatu konieczne jest ściąganie rozrządu ? - (Audi A4 B6 2.5TDI 155Km) Objeździłem dzisiaj pół krakowa i opinie mechaników są podzielone, większość uważa że bez ściągnięcia rozrządu się nie obejdzie. Co o tym sądzicie Jakie są koszty wymiany termostatu u was ?(mnie powiedziano około 350 - 450zł oczywiście nie w ASO) Pilne czekam na odp pozdrawiam kazimierzm
Musashi Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 trzeba dostac sie pod pasek rozrzadu, nie trzeba wszystkiego demontowac, jednak nalezy pasek poluznic, aby sie dostac do srub mocujacych oslone termostatu. jezeli ktos mowi ze nie trzeba szybko uciekaj...
kazimierzm Opublikowano 14 Października 2009 Autor Opublikowano 14 Października 2009 czytałem gdzieś na forum że osłonka termostatu powinna wyjść bez ściągania paska Czyli mówisz że bez ściągnięcia rozrządu się nie obejdzie ?
Musashi Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 w 2,5 tdi nie wymienialem, wg serwisowki trzeba sie dostac do srub ktore sa zasloniete paskiem rozrzadu
kazimierzm Opublikowano 17 Października 2009 Autor Opublikowano 17 Października 2009 Wiem też o tym czytałem. - na forum ktoś zrobił zdjęcie rozebranego przodu auta i widać na zdjęciu że bez zdjęcia paska się obejdzie więc jestem teraz w kropce ?[br]Dopisany: 14 Październik 2009, 19:55_________________________________________________Witam Auto ma obecnie 194tys km rozrząd był zmieniany przy 122tys. Podczas wymiany termostatu pasek rozrządu musi być ściągnięty. Moje pytanie brzmi czy powinno się założyć nowy pasek? , czy coś się stanie jeżeli zostanie założony stary?
Grzegorz76 Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Ja wymieniałem tak... ----> http://www.a4-klub.pl/smf/b5_akn_wymiana_termostatu_25_tdi_fotostory-t73908.0.html Co prawda to B5 ale może się przyda... Pozdrawiam.
kazimierzm Opublikowano 21 Października 2009 Autor Opublikowano 21 Października 2009 witam ponownie jestem już po wymianie termostatu wstawiłem firmy Wahler wszystko działa jak należy temp po dogrzaniu silnika 90'C. bez ściągania przodu śruby nie chciały puścić. po ściągnięciu przodu termostat wyszedł bez problemu ale ze ściągnięciem paska. - założyłem nowy (tak jest zalecane gdy auto ma przejechane paredziesiąt kilometrów min.) (zaletą ściągania przodu jest to że można zobaczyć w jakim stanie znajduje się obecnie rozrząd) pozdrawiam kazimierzm
Flyer Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 Wahler? To juz nie mogles kupic tego w ASO? Oby Ci za miesiac nie siadl... :gwizdanie:
marewel Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 Wahler? Wahler jest najczęściej made in germany i montowany w fabryce przez np.mercedesa wiec nie jest to zły wybór.
pecia1985 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Ja w swoim 2,5 TDI jakieś 2 tygodnie temu wymieniałem termostat bo miałem ten sam problem rozgrzewał się max do 70 stopni i tak trzymał cały czas a wymieniłem termostat i jest gitara 90 non stop. ALE całym przodem wraz z rozrządem trzeba wyjechać kosztowało mnie to 200 zł robocizna (znajomy mechanik) plus 110 zł termostat z oringiem w ASO marszałek
przemek882 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Czy można wymienić samą uszczelkę termostatu? Ucieka mi płyn z okolicy termostatu i obstawiam własnie na tą uszczelkę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się