asqur Opublikowano 13 Czerwca 2006 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Witam wszystkich, Po przejechaniu garbu (spiacego policjanta) z normalna predkoscia i bez uderzenia nastapila drastyczna zmiana pracy silnika: - spadek mocy raczej w calym zakresie obrotow, - bardzo silne drgania silnika - przy 30-40km/h balem sie jechac zeby cos sie nie pourywalo, - mocne kopcenie z rury wydechowej - raczej siwy dym niz czarny. - brak sygnalizacji z komputera odnosnie usterek - nie zapala sie zadne ostrzezenie na wyswietlaczu miedzy zegarami, Przejrzalem sporo postow odnosnie drgan ale nigdzie nie znalazlem wszystkich tych objawow rownoczesnie. Jak sprawdzic i zlokalizowac usterke? Mam VAGa 311-2 wiec jesli mi podpowiecie jak zdiagnozowac to szybciej cos wywnioskuje. Bardzo prosze o szybka pomoc - przed nami dlugi weekend i moge sie tym zajac. Przy okazji jesli sprawa mnie przerosnie czy mozecie polecic jakis sprawdzony warsztat w trojmiescie? Audi A4 1,9 tdi, 115km z 2000.X przebieg 218000. Z gory srdeczne dzieki,
Wihajster Opublikowano 13 Czerwca 2006 Opublikowano 13 Czerwca 2006 wyglada jakby sie cos odłaczylo albo rozrzad przestawil.Nie zdusiłes go w jakis sposob albo cos podobnego?? :?:
asqur Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2006 po porzejechaniu garbu po prostu dodalem gazu ale nie jakos strasznie mocno.
bratpit Opublikowano 13 Czerwca 2006 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Sprawdź czy niepoluzował Ci sie jakiś przewód od turbo albo od intercoolera
asqur Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2006 Sprawdź czy niepoluzował Ci sie jakiś przewód od turbo albo od intercoolera Probowalem na szybko cos zobaczyc ale : jak otworzylem maske - plastikowa pokrywa na silniku - nic nie widac, jak zdjalem oslone kolejna warstwa blach - nadal nic nie widac Gdzie zajzec od gory czy od dolu? Poza tym martwia mnie te drgania jakby silnik nie byl wywazony - efekt podobny do pralki ktora ma nierownomiernie rozlozone pranie podczas wirowania.
Wihajster Opublikowano 13 Czerwca 2006 Opublikowano 13 Czerwca 2006 moze ze przewod od intercoolera pękł :neutral:
asqur Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2006 moze ze przewod od intercoolera pękł :neutral: czy w takim wypadku moze dostac sie woda do komory spalania - dym z rury jest raczej bialy nie czarny moze to woda?
bratpit Opublikowano 13 Czerwca 2006 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Intercooler pod zderzakiem wejdz pod auto i oblukaj
asqur Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2006 Intercooler pod zderzakiem wejdz pod auto i oblukaj Dzieki sprawdze to , ale czy rozszczelnienie intercoolera moze powodowac drgania czy raczej spadek mocy?
Krzychu88 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Raczej spadek mocy drgan napewno nie powoduje
asqur Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2006 Raczej spadek mocy drgan napewno nie powoduje Wiec chyba musze szukac czegos innego, tylko czego?
Gość Murzyn Opublikowano 13 Czerwca 2006 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Raczej spadek mocy drgan napewno nie powoduje Wiec chyba musze szukac czegos innego, tylko czego? drgania to zacznij od poduszek silnika, tylko jestes pewny ze silnik wpada w drgania, a nie np. uklad wydechowy??
spanky Opublikowano 13 Czerwca 2006 Opublikowano 13 Czerwca 2006 ta jak pisalem na AKP : wyglada na cos powaznego choc wcale nie musi ... ciezko cos powiedziec ... moze byc to zwykla nieszczelnosc (w co watpie) az do przestawienia rozrzadu lub jeszcze czegos bardziej powazniejszego .... czym predzej odstawic autko do dobrego mechaniora ...... P.S obejrzyj silnik z góry i z dolu i zobacz czy wszystko jest na swoim miejscu .
asqur Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2006 czym predzej odstawic autko do dobrego mechaniora ...... a zna ktos takiego w trojmiescie? drgania to zacznij od poduszek silnika, tylko jestes pewny ze silnik wpada w drgania, a nie np. uklad wydechowy?? wydaje mi sie , ze silnik. chodzi od tego caly samochod. czy gdyby to byly poduszki to nie byloby wczesniej jakichs niepokojacych sygnalow?
MARTiiii Opublikowano 13 Czerwca 2006 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Ja przy czymś takim to w pierwszej kolejności był bym u mechanika. Może 2 w 1. Ja bym stawiał na przestawienie się rozrządu. Jedź do mechanika, jak nie wiesz gdzie to znajdź jakiś zakład Bosch Service. Nie można od nich wymagać cudów ale jak już gdzieś jechać to przynajmniej do takiego. No chyba, że ktoś ci coś poleci innego, pewniejszego.
asqur Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2006 A co z diagnostyka VAGiem? Bawil sie ktos tym?
MARTiiii Opublikowano 13 Czerwca 2006 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Szybciej będize jak do mechanika podjedziesz. Ja bym na towim miejscu nie ryzykował jeżdźenia dalej, chyba że leżysz na kasie. Poza tym VAG to nie złoty środek, nie naprawi ci samochodu.
Pikuś Opublikowano 13 Czerwca 2006 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Mi pierwsze co przyszlo na mysl to nieszczelny uklad dolotowy. Ale skoro siwy dym to wyglada jakby turbawaka padal. Ciezko stwierdzic na odleglosc Twoja przyczynae.
ono Opublikowano 13 Czerwca 2006 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Mi silnik w 1.9 TDI chodził jak pralka jak walneła szklanka pod zaworem i latał na 3 cylindrach , spadek mocy telepanie co do dymu to nie wiem bo bylo ciemno i odrazu polecialem do VW . Stało sie to tak poprostu jade nagle sru . Ale lepiej jedz stary do mechanika dobrego bo ci sie coś bardziej zwali.
KICHOL Opublikowano 14 Czerwca 2006 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Nie chcę cię martwić ale tok jak prawi Ono silniczek może pracować na trzech cylindrach, brak wyważenia wału korbowego i motorkiem rzuca jak żyda po pustym sklepie. To jest czarny scenariusz mam nadzieję że to tylko krzywa droga :razz: Powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się