kuba111 Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 Witam serdecznie.Pytanie jak w temacie. Od wielu miesięcy walczę z drganiami, szarpaniami i buczeniem w moim audi a4 AFN.Po kolejnych wizytach u mechaników następna diagnoza brzmiała zapieczone kierownice turbiny.Po wyczyszczeniu wiekszej poprawy nie zauwazyłem.Dlatego mam zasadnicze pytanie czy te kierownice mogą powodować, że auto drga szczególnie w granicach obrotów 1800/2000. Przy ruszaniu także trochę szarpie i wyczuwalna jest brak mocy.Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na opinie.
Gość Zimny Chirurg Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 Nie Pozdro ZC P.S. Moze drgnij i znień mechanika. Bo mi tu bardziej podchodzi na wywalone poduszk.
m1chal Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 ja mialem zapieczone kierownice w moim afn , nie bylo zadnych drgan , po prostu auto czasami muliło.
kuba111 Opublikowano 23 Października 2009 Autor Opublikowano 23 Października 2009 Jak przyspieszam to szczególnie na 2 biegu widać jak lewarek mocno się trzęsie, a innym razem wogóle nie drga.Czasem auto przyspiesza lepiej, a czasem słabiej i jest głośniejsze- błędów brak.Był spokój tylko po wymianie rozrządu, ale na krótko.Czasami jak zaczyna podać deszcz i jest wilgotno to auto odżywa.
Cristoforo Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 a wymieniałeś plecionkę
slaweq Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Zapieczone kierownice w turbo nie powodują drgań Zmień mechanika bo ten to już pojechał po bandzie
chmielu Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Zapieczone kierownice w turbo nie powodują drgań Zmień mechanika bo ten to już pojechał po bandzie :polew: Wracając do tematu, może zrób logi ?
kuba111 Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Opublikowano 11 Listopada 2009 plecionka wymieniona.Byłem u kilku mechaników jak słyszą ologach to robią oczy i nie wiedzą o co chodzi.Zastanawia mnie ten nastawnik w pompie lub wtrysk sterujący.Starzy mechanicy mówili mi , że nie zawsze pokaże błędy.Jak podmieniłem wtrysk sterujący to jakby lepiej przyspieszał na zimnym i było mniej drgań, ale miałem go tylko przez kilka dni więc ciężko stwierdzić.Początkowy objaw był taki, że kiedy obroty spadały to trzęsło silnikiem, ale jak przegazowałem auto to wracało do normy.Tak jakby coś się zacinało.Pozdro[br]Dopisany: 24 Październik 2009, 06:01_________________________________________________słyszałem, że może to być zawór n 108, czujnik położenia początku wtrysku. Może jest ktoś z okolic Kędzierzyna-Koźla kto mógłby mi pomóc bo nie wiem już co mam robić.Pozdrawiam
goldi Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Kolega miał podobny problem tylko ww golfie 4 tdi przyczyną nastawnik w pompie jemu objawiało się to jeszcze szarpaniem przy ruszaniu tylko tyle wiem
ktmrider7 Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 chyba mechanik mial drgawki to raczej poduszkapod silnikiem
chmielu Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Tylko ten brak mocy nie jest objawem dwumasu, więc trudno powiedzieć jednoznacznie że to dwumas, bardziej stawiam na pompę.
kuba111 Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Opublikowano 12 Listopada 2009 dwumas i sprzęgło wymienione.To raczej nie ma wpływu na moc.Czasami ciężko wkręca sie na obroty, a jak osiąga 2,5 tyś to małó nie wyskoczy silnik z ramy, a innym razem to spokojnie ciągnie do 3 tyś i nic nie drga.W przyszłym tygodniu jad na czyszczenie nastawnika w pompie więc napiszę czy cokolwiek pomogło.
jaro4444 Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Kuba111 niektórzy Koledzy tutaj piszą co wiedzą (a nie zawsze wiedzą dużo ) Merytorycznie - jest możliwe, że zapieczone kierownice turbo powodują drgania motoru i dwumasu. Dzieje się tak jak turbo ładuje na full i moment rozwijany przez motor jest bardzo wysoki przy niskich obrotach. Jednak u Ciebie wskazywałbym raczej na awarię układu wtryskowego, ze wskazaniem na nastawnik (głowiczkę) pompy - jak słusznie Koledzy podpowiadają.
kuba111 Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Opublikowano 13 Listopada 2009 Dzięki koledzy za wszystkie sugestie.Narzuca mi się jeszcze jedno kiedy podmieniłem wtrysk sterujący to było znacznie lepiej, ale mój wtrysk według wszystkich pomiarów jest 100 % sprawny.Dzisiaj znowu auto chodziło jak chciało, najpierw drgania, a później jak postał około 8 godzin po odpaleniu ciągnał fajnie na wszystkich biegach i tak ładnie silnik pracował i nie było charakterystycznego buczenia i drgań w zakresie 1800 obr/min.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się