maxim Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Opublikowano 14 Listopada 2009 Dżwięk jest taki sam, tylko turbo ładnie słychać. Wszystko pasowało idealnie ale ze śrubami miałem niezły zgryz , musiałem je ciąć na aucie a tam jest "super dostęp"[br]Dopisany: 11 Listopad 2009, 20:39_________________________________________________Dzisiaj przy troszkę szybszej jezdzie doszedłem do wniosku że auto pracuje o wiele ciszej niż z katalizatorem , i lepiej się zbiera już z niższych obrotów.
Voucher Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 byly uszczelki w komplecie? Uszczelek nie ma ale idzie się dogadać za 160 zł + 20 wysyłka. Ja zamawiam na plecionce wzmocnionej. To co jest na aukcji to jest nie wzmocniona. Ciekawy jestem jak to spasuje. I co, zamówiłeś? Wykonał Ci na plecionce wzmocnionej?
tom2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 byly uszczelki w komplecie? Uszczelek nie ma ale idzie się dogadać za 160 zł + 20 wysyłka. Ja zamawiam na plecionce wzmocnionej. To co jest na aukcji to jest nie wzmocniona. Ciekawy jestem jak to spasuje. I co, zamówiłeś? Wykonał Ci na plecionce wzmocnionej? Tak odbieram w środę na plecionce wzmocnionej za 160 zeta
maxim Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 To napisz jak pasowało, bo u mnie idealnie. Życzę powodzenia przy demontażu starego!
FuThe Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 tom2009, może fotostory z montażu takiego cuda? ja już negocjuję z tłumiki-gruchot cenę z wzmocnioną plecionką... I oczywiście daj znać jak się poprawiło po takiej akcji... pozdro FuThe
tom2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 tom2009, może fotostory z montażu takiego cuda? ja już negocjuję z tłumiki-gruchot cenę z wzmocnioną plecionką... I oczywiście daj znać jak się poprawiło po takiej akcji... pozdro FuThe Powiedz że jesteś z forum i da ci za 160. Foto z montażu już gdzieś jest chyba na forum. W sobotę będę zakładał to napiszę jak spasowało. Może być problem ze śrubami. Trzeba dobry klucz 13 albo 12.
FuThe Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 To czekam na relacje tom2009 z montażu - powiedz jaki miałeś przebieg, czy ciężko było się dostać (lałeś śruby jakimś WD) i ogólnie jakie wrażenia...ja już wynegocjowałem przygotowanie z wzmocnioną plecionką, ale nie wiem czy przed zimą się zbiorę na wymianę. Czekam na wrażenia...może mnie przekonasz;)
tom2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 To czekam na relacje tom2009 z montażu - powiedz jaki miałeś przebieg, czy ciężko było się dostać (lałeś śruby jakimś WD) i ogólnie jakie wrażenia...ja już wynegocjowałem przygotowanie z wzmocnioną plecionką, ale nie wiem czy przed zimą się zbiorę na wymianę. Czekam na wrażenia...może mnie przekonasz;) Przebieg masz w awatarze To czekam na relacje tom2009 z montażu - powiedz jaki miałeś przebieg, czy ciężko było się dostać (lałeś śruby jakimś WD) i ogólnie jakie wrażenia...ja już wynegocjowałem przygotowanie z wzmocnioną plecionką, ale nie wiem czy przed zimą się zbiorę na wymianę. Czekam na wrażenia...może mnie przekonasz;) Przebieg prawdziwy masz w moim obrazku a wymieniam bo mam drgania na biegu jałowym i zaczynam od plecionki i przy okazji kat chociaz nie sądzę żeby był zatkany ale nie wiadomo bo jeździła kobieta emerytka . Zameinnik już mam i w sobotę myślę zakładać. [br]Dopisany: 19 Listopad 2009, 15:20_________________________________________________ Dżwięk jest taki sam, tylko turbo ładnie słychać. Wszystko pasowało idealnie ale ze śrubami miałem niezły zgryz , musiałem je ciąć na aucie a tam jest "super dostęp"[br]Dopisany: 11 Listopad 2009, 20:39_________________________________________________Dzisiaj przy troszkę szybszej jezdzie doszedłem do wniosku że auto pracuje o wiele ciszej niż z katalizatorem , i lepiej się zbiera już z niższych obrotów. A te uszczelki koniecznie trzeba wymienić ? Bardzo zniszczone ? Czy szkoda kupować i stare założyć ?
maxim Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Opublikowano 19 Listopada 2009 Lepiej wymienić bo stara jest już zprasowana. A koszt żaden ( 14 zł.)
rikardo Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 To czekam na relacje tom2009 z montażu - powiedz jaki miałeś przebieg, czy ciężko było się dostać (lałeś śruby jakimś WD) i ogólnie jakie wrażenia...ja już wynegocjowałem przygotowanie z wzmocnioną plecionką, ale nie wiem czy przed zimą się zbiorę na wymianę. Czekam na wrażenia...może mnie przekonasz;) Przebieg masz w awatarze To czekam na relacje tom2009 z montażu - powiedz jaki miałeś przebieg, czy ciężko było się dostać (lałeś śruby jakimś WD) i ogólnie jakie wrażenia...ja już wynegocjowałem przygotowanie z wzmocnioną plecionką, ale nie wiem czy przed zimą się zbiorę na wymianę. Czekam na wrażenia...może mnie przekonasz;) Przebieg prawdziwy masz w moim obrazku a wymieniam bo mam drgania na biegu jałowym i zaczynam od plecionki i przy okazji kat chociaz nie sądzę żeby był zatkany ale nie wiadomo bo jeździła kobieta emerytka . Zameinnik już mam i w sobotę myślę zakładać. [br]Dopisany: 19 Listopad 2009, 15:20_________________________________________________ Dżwięk jest taki sam, tylko turbo ładnie słychać. Wszystko pasowało idealnie ale ze śrubami miałem niezły zgryz , musiałem je ciąć na aucie a tam jest "super dostęp"[br]Dopisany: 11 Listopad 2009, 20:39_________________________________________________Dzisiaj przy troszkę szybszej jezdzie doszedłem do wniosku że auto pracuje o wiele ciszej niż z katalizatorem , i lepiej się zbiera już z niższych obrotów. A te uszczelki koniecznie trzeba wymienić ? Bardzo zniszczone ? Czy szkoda kupować i stare założyć ? Jeżeli masz zakładać katalizator w postaci zamiennik to pozostawił bym oryginalny ale to twoja sprawa. Osobiście wymieniałem plecionkę u siebie i katalizator zostawiłem po uprzednim przedmuchaniu jak na razie przy przebiegu 180 tys nic mu nie jest i jest drożny ponadto bez żadnych problemów w rodzinie śmiga AVG z katalizatorem ze stanem licznika 220. Uszczelki lepiej wymień ponieważ nie ma pewności czy stare nie będą przepuszczać spalin.
tlumiki-gruchot Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 WITAM to ja jestem producentem tego zamiennika w razie pytań to proszę kontaktowania się najlepiej przez stronę www.tlumiki-gruchot.pl
tom2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Zabrałem się dzisiaj za wymianę katalizatora na zamiennik ze złączem elastycznym oferowany przez tłumiki-gruchot i niestety nie dałem rady wykręcić starego kata. Kurde miałem miało czasu a dostęp strasznie kiepski i przełożyłem robotę na przyszłą sobotę. Śruby koło turbiny poszły bez problemu ale z drugiej strony to masakra. Możecie mi powiedzieć jak podchodziliście do tych śrub ? Czy odkręcaliście tą osłonę przegłubu przykręconą na imbusach ? Bo chyba inaczej tam nie podejdzie do tych śrub ??? Od góry kiepski dostęp a od dołu zasłania ta osłona przegłubu. Myślałem że w 1 godzinę to zrobię ale na to trzeba więcej czasu !!!! W przyszłą sobotę się za to wezmę. Dajcie może jakieś wskazówki. Widzę że na forum się zarejestrował Pan od tłumików gdzie kupowałem zamiennik więc może on da mi wskazówki jak to odkręcić ? Będę bardzo wdzięczny za pomoc. [br]Dopisany: 21 Listopad 2009, 15:39_________________________________________________ WITAM to ja jestem producentem tego zamiennika w razie pytań to proszę kontaktowania się najlepiej przez stronę www.tlumiki-gruchot.pl Miło powitać Pana na forum Może będzie można uzyskać jakieś fachowe doradztwo odnośnie wydechów od Pana na forum.
Pretor Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Ja nie odkręcałem tej osłony nad półosią. Wystarczy kilka razy potraktować śruby WD40 i mieć dobry klucz z przedłużką i przegubową końcówką i można łatwo odkręcić. Śrubę z prawej strony (od strony koła) można odkręcić oczkowym kluczem, tylko trzeba włożyć rękę od strony koła.
tom2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Ja nie odkręcałem tej osłony nad półosią. Wystarczy kilka razy potraktować śruby WD40 i mieć dobry klucz z przedłużką i przegubową końcówką i można łatwo odkręcić. Śrubę z prawej strony (od strony koła) można odkręcić oczkowym kluczem, tylko trzeba włożyć rękę od strony koła. Załatwię sobie własnie lepszy klucz z przedłużką, śruby spryskałem już kilka razy wd40. Do tej od koła podszedłem kluczem oczkowym i się kręciła ale z nią to pewnie bym sobie spokojnie poradził. A tą górną śrubę i boczną od silnika odkręcałeś od góry czy od dołu ? Ja próbowałem to odkręcać na podnośniku ......
rikardo Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Ja poradziłem sobie z tymi śrubami w ten sposób, że odkręciłem opaskę łączącą przednią cześć wydechu z tylną i wyjąłem katalizator kawałkiem rury wydechowej obok silnika z tym, że trzeba odkręcić zawór EGR.
tom2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Ja poradziłem sobie z tymi śrubami w ten sposób, że odkręciłem opaskę łączącą przednią cześć wydechu z tylną i wyjąłem katalizator kawałkiem rury wydechowej obok silnika z tym, że trzeba odkręcić zawór EGR. Też teraz tak pomyślałem. Nawet nie trzeba by demontować osłon pod silnikiem chyba ... Ale po co EGR demontowałeś ?
rikardo Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Też teraz tak pomyślałem. Nawet nie trzeba by demontować osłon pod silnikiem chyba ... Ale po co EGR demontowałeś ? Osłony musisz odkręcić ponieważ nie wymanewrujesz tym kawałkiem wydechu, ja dodatkowo odkręcałem od podłogi tą poprzeczkę znajdującą się za osłoną skrzyni bo końcówka wydechu mi o nią wadziła. Auto musi stać na kanale i zachodzi konieczność obracania wydechem aby to wyjąć bez problemu. Po wyjęciu masz dobry dostęp zarówno przy odkręcaniu jak i skręcaniu. EGR odkręcałem ponieważ nie przejdzie katalizator. Nie chciałem zrujnować pół samochodu i przy okazji go przeczyściłem. Nie wiem czy to widziałeś ale w dziale warsztat jest temat poświęcony wymiany plecionki. Powodzenia
tom2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Widziałem widziałem. Niestety kanału nie mam i zastanawiam się czy zrobię to bez kanału .. Chyba nie wymanewruję z tą rurą .....
rikardo Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Widziałem widziałem. Niestety kanału nie mam i zastanawiam się czy zrobię to bez kanału .. Chyba nie wymanewruję z tą rurą ..... Bez kanału będzie ci ciężko
maxim Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Opublikowano 21 Listopada 2009 Bez kanału to będzie tragedia! Ja odkręciłem obudowę filtra powietrza, ale dopiero jak obciołem śruby to mi kat wylazł. Bo z rurą ni cholery niechciał wyleść.
Rekomendowane odpowiedzi