Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Skrzypienie kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wiem, że temat znany ale kiera skrzypi jak drzwi od starej szafy. szystkie metody opisywane na forum nie skuteczne, zawiecha cała nowa wymieniona w tym roku w marcu na Lemki, przekładnia po regeneracji a skrzypi wyrażnie przy kierownicy nie zależnie w kórą stronę sie kręci, jak auto jest zimne wszytko ok jak tylko sie nagrzeje w zależności od pogody i temp na dworze trwa to różny czas jak zaczyna skrzypieć, już nawet zdiąłem kiere i wszytkie przełączniki i też skrzypiało już nie mam siły. Czy jest jeszce jakieś uszcelnienie w kabinie przez które przechodzi jakiś element co się kręci.

Opublikowano

Żadne uwszczelnienie kabiny. Moim zdaniem to skrzypieniu właśnie przy skręcie w prawo i lewo winne są amortzatory. wiem że to dziwne ale mój sąsiad miał to samo tyle ze w mercedesie. Jak skręcal to jakby zamykał stare zardzewiałe drzwi, dokładnie taki dźwięk jak opisujesz. Przyjżyj się amortyzatorom. Pozdrowionka

Opublikowano
przy skręcie w prawo i lewo winne są amortzatory. wiem że to dziwne ale mój sąsiad miał to samo tyle ze w mercedesie

w mercedesach z tego co wiem są kolumny MC-Phersona gdzie amorki kręcą się u nas stoją one w miejscu więc nie mają prawa skrzypieć przy skręcaniu kierownicą.

Przyczyny trzeba szukać w innym miejscu

Opublikowano

kurde, fakt :decayed: ale jeśli kolega pisze że wszystko jest powmieniane, tzn wahadczei i magiel, to mi na myśl przychodzą tylko amorki no i ewentualnie pompa wspomagania.

P.S. gzrybol, sprezycuj, gdzie najbardziej słychać te skrzypienie. w środki, ,na zewnątrz, na zapalonym, czy na zgaszonym silniku. Sprecyzuj, mozze to naprowadzi na jakkiś trop.. Pozdrawiam

Opublikowano

mam dokladnie to samo i jest tu wkurzajace :wallbash: u mnie slychac rowniez takie brzeczenie jakby byla luzna jakas blaszka. moze tak brzeczec tasma od poduszki?

Opublikowano

mnie też przyszła nam myśl taśma od poduszki :mysli:

Opublikowano

najprawdopodobniej to mechanizm regulacji kierownicy

na 99% tego sie wogole nie uzywa a od czasu do czasu powinno sie pobawić żeby sie to jakos tam przesmarowało i ułożyło

kolega miał podobny przypadek w passacie były tam luzy itd.

Opublikowano

Witam

Jeżeli chodzi o dzwięk to jest on najbardziej słyszalny w środku auta zataz przy kierwonicy, jest to cos takiego jak kolega pisał odrzwiach, taśma poduchy wylkuczona bo jak już pisałem zdemntowałem wszytko łącznie z przełącznikami, a zamiast kiery były kombinerki, kolego Cristoforo napisz coś więcej o tej regulacji, jak jest zbudowany układ od kiery do ścianki grodziowej co tam może skrzypieć pod wpływem wzrostu temp, bo to główny czynnik który wpływa na to skrzypienie, jak sie auto nagzeje to skrzypi z rana nic nie slychac, po przejechaniu 20 km już słychać.

Pomocy bo mnie krew zalewa.

Opublikowano

To na 100% nie pompka bo na wyłączonym silniku też też skrzypi nawet koła sie nie ruszają a już skrzypi to musi być coś między ścianką grodzową a kierą, co do regulacji kiery to też prubowałem.

Opublikowano

mi sie wydaje ze to kolumna kierownicza daje pupy

sprawdz jej przegub

Opublikowano

też mi sie tak widzi, zastanawie mnie jak wygląda połącznie na regulacji bliżej dalej?[br]Dopisany: 25 Październik 2009, 19:50_________________________________________________

Koledzy a czy ktoś wie jak skonstruowana jest kolumna do momentu przejścia przez ściankę grodziową?

Co w niej może skrzypieć dzwięk jest tak okropny że mnie mnie dobija a wdodatku sidzenie kierowcy też skrzypi.

Opublikowano

Kolego, napisz co dokładnie polałeś. Ja mam dokładnie taki sam objaw i już powoli wariuję :wallbash:

Opublikowano

popacz sobie na pedałem hamulca łączom się dwa drążki od układu kierowniczego polałem to zwykłom oliwom[br]Dopisany: 26 Październik 2009, 20:00_________________________________________________Zobacz sobie nad pedałem hamulca łączom się dwa drążki które idom do kierownicy tam polałem zwykłym olejem bo WD nic niepomagał.

Opublikowano

Nie jeszcze nie poradziłem sobie bo nie mam czasu ale mam już pomysła otóż odkręcę kolumnę na przegubie od maglownicy i w ten sposób zobaczę czy to nie jest maglownica i jej przejście przez ściankę grodziową, według mnie to jest gdzieś pod stacyjką, kiedyś zdiąłem kiere, taśme poduchy i wszytkie przełączniki, jak bede miał chwile to wyjmę całą kolumne bo aż wstyd kogoś do auta zabrać, toż to kur.... nie maluch żeby skrzypiało.

Opublikowano

U mnie odpada magiel bo mam zregenerowana jakies 2 miesiace temu. Mi ewidentnie skrzpi gdzies w kierownicy bo sciagalem oslone nad nogami. Jak sciagales kiere to nie widziales moze jakis blaszek od klaksonu ktore moze gdzies obcieraja lub cos takiego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...