lis Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 Najpierw to proponuję Ci sprawdzić, czy nie masz DPF-a, bo jezeli dobrze sobie przypominam to te motory wyjeżdżały z fabryki (w zależności od rynku na który były przeznaczone), w wersji przygotowanej do montażu DPF-a , jak i z zamontowanym DPF-em. Obecność w aucie Filtra cząstek stałych (DPF-a), ozncza bezwzględną konieczność stosowania olejów niskopopiołowych, spełniających normę 507.00 . Nie stosowanie się do powyższej zasady skutkować będzie zapchaniem DPF-a przez popiół, będący produktem spalania "zwykłego" oleju (tym szybciej, jeżeli silnik konsumuje go dużo :gwizdanie: ). Tutaj masz wątek o właściwych olejach http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=15435.0 Osobiście przeszedłem z Castrola SLX Professional Powerflow Audi Longlife III 5W-30, na Mobil 1 ESP Formula 5W-30 z norma 507.00 ze względu właśnie na sporą konsumpcję tego pierwszego przez motorek. P.S. Oleje kupujemy tylko z pewnego źródła, na rynku jest masa podróbek markowych olejów za grosze......... O.K. a jak to sprawdzić czy mam czy nie mam tego DPF-a
elmo814 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 na wlepce 7GG- masz , 0GG- NIE MASZ w ksiazce jak masz albo pod tylna kanapa jak sie nie myle
Musashi Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 jezeli nie masz DPF-a zmien olej na 5W40 motula. zuzycie sie zmniejszy. 5w30 maja mniejsza gestosc i stad troche wiecej oleju silnik zuzywa.
spina3 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 w instrukcji BLB pisza ze moze spalic nawet 0.5 l na 1000 km swoja droga to dobrze sie zabezpieczyli...
Musashi Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 w instrukcji BLB pisza ze moze spalic nawet 0.5 l na 1000 km swoja droga to dobrze sie zabezpieczyli... zdarzaja sie faktycznie egemplarze 2.0 tdi zuzywajace ok 1 L / 1000 km wzciaz zgodnie z norma producenta
Dev Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 kuzyn we Francji miał M5 touring-a 2009r tam norma to 2.5l/1000km :shocked: chociaż on twierdzi że nie palil mu wiecej jak 2l na wymiane teraz jezdzi RS6 DTM 2010r 700kM :evil: :evil: :evil: i pali mu ok 0.4l/1000km o spalaniu sieczki nie wspomina :polew: :polew:
harley22 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Jednym słowem nowe silniki to ładna kupa... Mój afn na 12 tysi doleje 0,5 Motul
Musashi Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Jednym słowem nowe silniki to ładna kupa... Mój afn na 12 tysi doleje 0,5 Motul od razu tam kupa. ja tam swojemu silnikowi oliwy nie zaluje.
lis Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 pod tylną kanapą k..wa u mnie nie ma pod kanapą
Musashi Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 pod tylną kanapą k..wa u mnie nie ma pod kanapą tabliczki pod kanapa i we wnece kola byc powinny. ich brak moze swiadczyc o przeszlosci powypadkowej auta....
Musashi Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 albo o zmianie VIN-u a w jakiej sytuacji jest dopuszczona zimana nr nadwozia?
Dev Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 nie zrozumiałes mnie Kolego prawdopodobnie ktos zrobił "przeszczep" a wywalają naklejki dlatego poniewaz jest na nim prawdziwy VIN i innne informacje dotyczące auta
piotr_1982 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 No ladnie chłopak miał problem bo mu 1 litr oleju na 7 tys bierze a wyszło ze albo auto po wypadku albo ze vin zmieniony. Nic tylko sie załamać.
Musashi Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 nie zrozumiałes mnie Kolego prawdopodobnie ktos zrobił "przeszczep" a wywalają naklejki dlatego poniewaz jest na nim prawdziwy VIN i innne informacje dotyczące auta wlasnie do tego zmierzalem swoim pytaniem [br]Dopisany: 08 Grudzień 2010, 02:29_________________________________________________ No ladnie chłopak miał problem bo mu 1 litr oleju na 7 tys bierze a wyszło ze albo auto po wypadku albo ze vin zmieniony. Nic tylko sie załamać. niestety to sa skutki niefrasobliwych zakupow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się